ZPA.110.1.2024

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora ds. planowania, przygotowania, realizacji i rozliczania inwestycji do Wydziału Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
• znajomość przepisów prawa w szczególności : prawa budowlanego, ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych, ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tzw. Specustawy drogowej), KPA, warunków technicznych dla dróg publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,

2. Wymagania dodatkowe (kompetencje i umiejętności dodatkowo punktowane):
• prawo jazdy kat. B,
• umiejętność obsługi programów do kosztorysowania oraz obsługi programów do projektowania dróg będzie dodatkowym atutem,
• wykształcenie średnie lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa lądowego (preferowana specjalność drogowa),
• doświadczenie zawodowe na stanowisku w administracji publicznej związane
z realizacją inwestycji,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku o charakterze zbliżonym do zakresu obowiązków na stanowisku podinspektora (przygotowanie lub realizacja inwestycji).

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
• udział w przygotowaniu planowanych inwestycji polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie i remoncie dróg oraz obiektów inżynierskich realizowanych na podstawie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych,
• przygotowywanie materiałów do prowadzenia prac projektowych,
• monitorowanie terminów umownych oraz postępu prac projektowych,
• sprawdzanie i weryfikacja dokumentacji projektowych,
• przygotowywanie materiałów wymaganych: dla uzyskania pozwolenia na budowę, procedury ZRID, przy zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
• weryfikowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w oparciu o posiadane dokumentacje techniczne,
• udział w sporządzaniu szczegółowych specyfikacji przetargowych na wykonanie projektów i realizację inwestycji drogowych,
• sporządzanie analiz i dokumentów sprawozdawczych, nakładów rzeczowych i finansowych planowanych i realizowanych inwestycji,
• kontrola dokumentów rozliczeniowych (odbiory częściowe, końcowe),
• organizowanie, udział i dokumentowanie przeglądów technicznych, rad budowy, badań specjalistycznych i ekspertyz,
• przygotowywanie i koordynowanie obiegu dokumentów związanych z planowanymi i realizowanymi inwestycjami,
• przygotowywanie, koordynacja i wykonywanie działań spoczywających na inwestorze (zgodnie z wymogami prawa budowlanego) w ramach realizowanych przez ZDM zadań inwestycyjnych,
• ewidencjonowanie dokumentacji planowanych i realizowanych inwestycji,
• przygotowywanie i ewidencjonowanie korespondencji związanej z planowanymi i realizowanymi inwestycjami,
• przygotowanie odbiorów końcowych inwestycji,
• udział w komisjach przetargowych i odbiorowych,
• prowadzenie ewidencji nakładów inwestycyjnych i poniesionych na budowę środków trwałych,
• dokonywanie wyceny środków trwałych powstałych w wyniku realizacji inwestycji,
• sporządzanie dokumentów OT ,,Przyjęcie środka trwałego”,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi
co najmniej 6%.

7. Wymagane dokumenty:
wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza można pobrać na stronie www.bip.zdm.kalisz.pl),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 4.04.2024r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Podinspektora ds. planowania, przygotowania, realizacji i rozliczania inwestycji do Wydziału Inwestycji w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

ZPA.110.2.2024

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Laboranta w Wydziale Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie minimum średnie,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,
• o pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2. Wymagania dodatkowe:

● Wykształcenie średnie techniczne z zakresu budownictwa lądowego lub pokrewne,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku laboranta,
• znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych oraz norm związanych z wykonywaniem badań ww. materiałów (PN-EN i WT),
• znajomość przepisów z zakresu KPA i Ustawy Prawo Budowlane.
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• kursy i szkolenia z zakresu badań laboratoryjnych,
• prawo jazdy Kat. B.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• Prowadzenie badań laboratoryjnych materiałów pod kątem jakości i przydatności do celów drogowych, w tym:
a. badanie prefabrykatów betonowych,
b. badania betonów,
c. badanie kruszyw i mieszanek z kruszyw mineralnych,
d. badanie mieszanek mineralno- bitumicznych.
• We współpracy z inspektorami nadzoru kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz kontrolowanie przebiegu procesów technologicznych
na budowach.
• Bieżąca kontrola materiałów stosowanych przy wykonywaniu robót drogowych realizowanych na zlecenie Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu.
• Badanie cech gruntów i ich ocena pod względem przydatności do celów drogowych: klasyfikacja gruntu, wysadzinowość, stopień zagęszczenia oraz nośność.
• Badanie i ocena nośności istniejących nawierzchni.
• Współdziałanie z laboratoriami zewnętrznymi w zakresie badań podłoża gruntowego, nośności oraz równości i szorstkości nawierzchni.
• Uczestniczenie w odbiorach końcowych robót drogowych oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
• Przygotowywanie danych dotyczących konstrukcji istniejących nawierzchni oraz podłoża gruntowego dla potrzeb opracowanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu dokumentacji projektowych.
• Wystawianie opinii laboratoryjnych.
• Dbanie o należytą dyscyplinę pracy laboratorium.
• Dbanie o powierzony sprzęt techniczny i wyposażanie laboratorium,
a w szczególności o:
a. utrzymywanie urządzeń w należytej sprawności technicznej,
b. stosownie do potrzeb, zgłaszanie zapotrzebowań na okresowe naprawy, przeglądy, zakup materiałów niezbędnych do funkcjonowania laboratorium,
c. nadzór nad bieżącym uzyskiwaniem wymaganych atestów i świadectw legalizacyjnych dla sprzętu będącego na wyposażeniu laboratorium.
• Bieżąca troska o zapewnienie warunków pracy zgodnych z wymaganiami bhp między innymi poprzez: wykorzystywanie urządzeń i wyposażenia laboratorium w sposób umożliwiający bezpieczną pracę, stosowanie podczas pracy odpowiedniej odzieży roboczej oraz wymaganych ochron osobistych.
• Dbanie o należyte zabezpieczenie sprzętu i wyposażenia laboratorium przed kradzieżą, oraz niedopuszczanie do marnotrawstwa materiałów
i odczynników.
• Sporządzanie okresowych sprawozdań i analiz z zakresu wykonywanych przez siebie badań laboratoryjnych oraz kontroli jakości wykonanych robót
na budowach.
• Terminowe sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur i innych dowodów księgowych w zakresie powierzonego zakresu obowiązków.
• Wykonywanie usług laboratoryjnych realizowanych na potrzeby indywidualnych (zewnętrznych) zleceniodawców.
• Terminowe wystawianie faktur VAT oraz faktur korygujących dokumentujących m.in. sprzedaż usług laboratoryjnych, sporządzanie
na ich podstawie rejestru sprzedaży VAT i przekazywanie go do Wydziału Księgowo-Finansowego
w terminie do dnia 5 następnego miesiąca za dany miesiąc.
• Wykonywanie obowiązków powierzonych w ramach Zakładowej Komisji Inwentaryzacyjnej.
• Uczestnictwo w Komisji Likwidacyjnej, wystawianie dowodów
LT – „Likwidacja środka trwałego” i ich numerowanie oraz wystawianie
LT – „Likwidacja pozostałego środka trwałego” i ich numerowanie.
• Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie.
• Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych a także ustawy o ochronie informacji niejawnych.
• Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej
z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych.
• Wykonywanie innych czynności zlecanych przez przełożonego.

5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30, praca z wykorzystaniem urządzeń i sprzętu laboratoryjnego, praca przy komputerze, praca w terenie.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza można pobrać na stronie www.bip.zdm.kalisz.pl),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Kandydata informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 4.04.2024r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Laboranta w Wydziale Inwestycji w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego
z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

 

ZPA.110.2.2024

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu

ogłasza nabór na stanowisko Laboranta w Wydziale Inwestycji

w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu

62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1.    Wymagania niezbędne:

·         wykształcenie minimum średnie,

·         obywatelstwo polskie,

·         pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

·         brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·         posiadanie nieposzlakowanej opinii,

·         o pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

 

2.    Wymagania dodatkowe:

 

  Wykształcenie średnie techniczne z zakresu budownictwa lądowego lub pokrewne,

·         doświadczenie zawodowe na stanowisku laboranta,

·         znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r.
w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych oraz norm związanych z wykonywaniem badań ww. materiałów (PN-EN i WT),

·         znajomość przepisów z zakresu KPA i Ustawy Prawo Budowlane.

·         dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,

·         kursy i szkolenia z zakresu badań laboratoryjnych,

·         prawo jazdy Kat. B.

 

 

 

3.    Predyspozycje osobowościowe:

·         uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

 

 

4.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:

·         Prowadzenie badań laboratoryjnych materiałów pod kątem jakości
i przydatności do celów drogowych, w tym:

    1. badanie prefabrykatów betonowych,
    2. badania betonów,
    3. badanie kruszyw i mieszanek z kruszyw mineralnych,
    4. badanie mieszanek mineralno- bitumicznych.

·         We współpracy z inspektorami nadzoru kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz kontrolowanie przebiegu procesów technologicznych
na budowach.

·         Bieżąca kontrola materiałów stosowanych przy wykonywaniu robót drogowych realizowanych na zlecenie Zarządu Dróg
Miejskich w Kaliszu.

·         Badanie cech gruntów i ich ocena pod względem przydatności do celów drogowych: klasyfikacja gruntu, wysadzinowość, stopień zagęszczenia oraz nośność.

·         Badanie i ocena nośności istniejących nawierzchni.

·         Współdziałanie z laboratoriami zewnętrznymi w zakresie badań podłoża gruntowego, nośności oraz równości i szorstkości nawierzchni.

·         Uczestniczenie w odbiorach końcowych robót drogowych oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.

·         Przygotowywanie danych dotyczących konstrukcji istniejących nawierzchni oraz podłoża gruntowego dla potrzeb opracowanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu dokumentacji projektowych.

·         Wystawianie opinii laboratoryjnych.

·         Dbanie o należytą dyscyplinę pracy laboratorium.

·         Dbanie o powierzony sprzęt techniczny i wyposażanie laboratorium,
a w szczególności o:

    1. utrzymywanie urządzeń w należytej sprawności technicznej,
    2. stosownie do potrzeb, zgłaszanie zapotrzebowań na okresowe naprawy, przeglądy, zakup materiałów niezbędnych do funkcjonowania laboratorium,
    3. nadzór nad bieżącym uzyskiwaniem wymaganych atestów i świadectw legalizacyjnych dla sprzętu będącego na wyposażeniu laboratorium.

·         Bieżąca troska o zapewnienie warunków pracy zgodnych z wymaganiami bhp między innymi poprzez: wykorzystywanie urządzeń i wyposażenia laboratorium w sposób umożliwiający bezpieczną pracę, stosowanie podczas pracy odpowiedniej odzieży roboczej oraz wymaganych ochron osobistych.

·         Dbanie o należyte zabezpieczenie sprzętu i wyposażenia laboratorium przed kradzieżą, oraz niedopuszczanie do marnotrawstwa materiałów
i odczynników.

·         Sporządzanie okresowych sprawozdań i analiz z zakresu wykonywanych przez siebie badań laboratoryjnych oraz kontroli jakości wykonanych robót
na budowach.

·         Terminowe sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur i innych dowodów księgowych w zakresie powierzonego zakresu obowiązków.

·         Wykonywanie usług laboratoryjnych realizowanych na potrzeby indywidualnych (zewnętrznych) zleceniodawców.

·         Terminowe wystawianie faktur VAT oraz faktur korygujących dokumentujących m.in. sprzedaż usług laboratoryjnych, sporządzanie
na ich podstawie rejestru sprzedaży VAT i przekazywanie go do Wydziału Księgowo-Finansowego
w terminie do dnia 5 następnego miesiąca za dany miesiąc.

·         Wykonywanie obowiązków powierzonych w ramach Zakładowej Komisji Inwentaryzacyjnej.

·         Uczestnictwo w Komisji Likwidacyjnej, wystawianie dowodów
LT – „Likwidacja środka trwałego” i ich numerowanie oraz wystawianie
LT – „Likwidacja pozostałego środka trwałego” i ich numerowanie.

·         Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie.

·         Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych a także ustawy o ochronie informacji niejawnych.

·         Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej
z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych.

·         Wykonywanie innych czynności zlecanych przez przełożonego.

 

 

5.    Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku
do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30,
praca z wykorzystaniem urządzeń i sprzętu laboratoryjnego, praca przy komputerze, praca w terenie.

 

6.    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

7.    Wymagane dokumenty:

wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
(wzór kwestionariusza można pobrać na stronie www.bip.zdm.kalisz.pl),

·      kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

·      oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

·      oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

·      oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;

·      oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

·      osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

 

 

 

 

 

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego
lub numeru telefonu.

 

W przypadku przekazania przez Kandydata informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

 

Zgoda na przetwarzanie danych:

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu,
ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 4.04.2024r.

 

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

 

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

 

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

 

UWAGA !

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Laboranta w Wydziale Inwestycji w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

 

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

 

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

 


 

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

 

Administrator danych osobowych.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg
Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 

Inspektor ochrony danych.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">iTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">odTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">@Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">zdmTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.">.kalisz.pl.

 

Cele i podstawy przetwarzania.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego
z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

 

Odbiorcy danych osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

 

Przechowywania danych.

Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

 

Prawa osób, których dane dotyczą.

W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:

         prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

         prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;

         prawo do ograniczenia przetwarzania danych;

         w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;

         prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).

Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

 

Informacja o wymogu podania danych.

Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221§ 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział
w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

 

 

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kontrolera Strefy Płatnego Parkowania
w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania

w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.

W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Marcin Grabiński, zam. Kalisz.

Uzasadnienie wyboru:

Pan Marcin Grabiński wykazał się niezbędną wiedzą wymaganą na stanowisku kontrolera SPP.

Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję. 

 


 

ZPA.110.3.2023

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu ogłasza nabór na stanowisko Kontrolera Strefy Płatnego Parkowania w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu 62-800 Kalisz, ul. Złota 43.

1. Wymagania niezbędne:
• co najmniej wykształcenie średnie/zasadnicze,
• co najmniej 2- letni staż pracy przy wykształceniu zasadniczym,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość przepisów prawa z zakresu : UCHWAŁA NR LVIII/816/2022 RADY MIASTA KALISZA z dnia 24 listopada 2022 r. w sprawie ustalenia w Kaliszu Strefy Płatnego Parkowania, stawek opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości opłat dodatkowych oraz sposobu ich pobierania,
• Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
• doświadczenie na podobnym stanowisku.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• umiejętność pracy w zespole,
• dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, uczciwość, systematyczność, dobra organizacja pracy, samodzielność.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
1) Kontrolowanie prawidłowego wnoszenia opłat za postój pojazdów samochodowych w obszarze SPP.
2) Sprawdzanie ważności biletów parkingowych oraz opłat wnoszonych poprzez aplikację mobilną.
3) Sprawdzanie ważności opłat abonamentowych i zryczałtowanych - identyfikatorów SPP.
4) Wystawianie w terenie SPP Wezwań - Raportów w przypadku stwierdzenia nieopłaconego, nieprzedłużonego lub błędnie opłaconego postoju pojazdu samochodowego i umieszczanie ich za wycieraczką pojazdu.
5) Sporządzanie dokumentacji fotograficznej do wystawionego Wezwania-Raportu.
6) Zgłaszanie Straży Miejskiej wszelkich nieprawidłowości związanych z parkowaniem pojazdów oraz zajmowaniem pasa drogowego.
7) Kontrola oznakowania pionowego i poziomego w SPP oraz zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie kierownikowi BOSPP oraz do Wydziału Inżynierii Ruchu Zarządu Dróg Miejskich.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca w obszarze Strefy Płatnego Parkowania na terenie Miasta Kalisza od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do godz. 18:00.

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz
o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 14.07.2023r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Kontrolera Strefy Płatnego Parkowania w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się
na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..



Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektora ds. wdrażania, eksploatacji
i rozliczania robót z zakresu oznakowania drogowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu w Wydziale Inżynierii Ruchu

w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.

W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Mariusz Adam Fras, zam. Kościelna Wieś.

Uzasadnienie wyboru:

Pan Mariusz Adam Fras uzyskał najwyższą ocenę Komisji powołanej do przeprowadzenia naboru, wykazał się niezbędną wiedzą wymaganą na w/w stanowisku.

Posiada pożądane doświadczenie zawodowe oraz udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję. 

 


 

ZPA.110.4.2023

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu ogłasza nabór na stanowisko Inspektora ds. wdrażania, eksploatacji i rozliczania robót z zakresu oznakowania drogowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu w Wydziale Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu,
62-800 Kalisz ul. Złota 43.

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 3 lata, a w przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 5 lat stażu pracy ogółem,
• znajomość przepisów prawa w szczególności: Ustawy o drogach publicznych, Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie przepisów techniczno- budowlanych dotyczących dróg publicznych,
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów  międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,

2. Wymagania dodatkowe (kompetencje i umiejętności dodatkowo punktowane):
• preferowane wykształcenie w specjalności Inżynieria Ruchu lub o profilu drogowym,
• doświadczenie w realizacji zadań z zakresu inżynierii ruchu drogowego,
• znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
• umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz redagowania pism,
• prawo jazdy kat. B, znajomość topografii Kalisza.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• Prowadzenie całokształtu spraw związanych z rozliczaniem robót z zakresu utrzymania i prac remontowych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
• Prowadzenie gospodarki magazynowej dot. oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
• Utrzymywanie w należytym stanie oznakowania drogowego pionowego, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogą,
• Bezpośredni nadzór nad pracownikami gospodarczymi, pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych i interwencyjnych oraz nad robotami wykonywanymi przez ww. pracowników,
• Przeprowadzanie regularnych przeglądów i kontroli stanu oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego parkingów i ulic oraz wnioskowanie o dokonanie ewentualnych zmian w tym zakresie,
• Terminowe sporządzanie dyspozycji zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania robót utrzymaniowych w zakresie oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i pozostałych urządzeń bezpieczeństwa ruchu w terminach wynikających z podpisanych umów,
• Prowadzenie całokształtu zagadnień związanych z uszkodzeniem elementów oznakowania pionowego, sygnalizacji świetlnej i pozostałych urządzeń bezpieczeństwa ruchu, w tym również powstałych w wyniku działania osób trzecich,

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza do pobrania na stronie www.bip.zdm.kalisz.pl),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać dobrą znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 14.07.2023r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Inspektora ds. wdrażania, eksploatacji i rozliczania robót z zakresu oznakowania drogowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu w Wydziale Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Złota 43.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektora ds. sprzedaży i rozliczeń 

w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania 

w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.

 

W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Izabela Nowacka, zam. Kalisz.

 

Uzasadnienie wyboru:

Pani Izabela Nowacka w postępowaniu rekrutacyjnym udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne, uzyskała najwyższą ocenę Komisji powołanej ds. przeprowadzenia naboru, wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień wymaganych na stanowisku Podinspektora ds. sprzedaży i rozliczeń w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.

 


 

ZPA.110.2.2023

 

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora ds. sprzedaży i rozliczeń należności w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu 62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
• znajomość przepisów prawa w szczególności : Uchwała Nr LVIII/816/2022 Rady Miasta Kalisza z dnia 24 listopada 2022 r. w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania i sposobu ich pobierania, Ustawa o drogach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Uchwała Nr XXXII/481/2020 Rady Miasta Kalisza z dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie nazwy jednostki organizacyjnej i uchwalenia statutu Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu oraz upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej.
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,

2. Wymagania dodatkowe (kompetencje i umiejętności dodatkowo punktowane):
• doświadczenie zawodowe na stanowisku o charakterze zbliżonym do zakresu obowiązków na stanowisku podinspektora BOSPP
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• kontakt bezpośredni z interesantem,
• język angielski w stopniu komunikatywnym

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.


4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
• Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sprzedażą abonamentów i identyfikatorów SPP, przyjmowanie wpłat za wezwania - raporty
oraz za upomnienia.
• Sporządzanie dokumentów księgowych i innych informacji dla Wydziału Finansowo- Księgowego zgodnie z „Instrukcją obiegu dowodów księgowych” dotyczącą BOSPP oraz „Instrukcją kasową” dotyczącą kas w Biurze Obsługi Strefy Parkowania”.
• Sporządzanie dokumentów kasowych w tym KP – „Kasa przyjmie” i KW - „Kasa wypłaci” i codziennego raportu kasowego na stanowisku sprzedaży abonamentów i identyfikatorów, dokumentów magazynowych oraz zestawień ze sprzedaży identyfikatorów, abonamentów,
• Sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących sprzedaży identyfikatorów, abonamentów i wpłat za nieopłacone postoje pojazdów samochodowych SPP.
• Codzienne przygotowywanie utargu kasowego do wpłaty na konto bankowe ZDM.
• Wystawianie rachunków dokumentujących sprzedaż w BOSPP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Rozliczanie kontrolerów SPP z błędnie wystawionych wezwań-raportów.
• Prowadzenie ewidencji w zakresie przydziału pracownikom środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej oraz posiłków regeneracyjnych stosownie
do obowiązujących zarządzeń Dyrektora ZDM.
• Sporządzanie kwartalnych, rocznych inwentaryzacji materiałów biurowych i środków czystości.
• Składanie wniosków reklamacyjnych oraz prowadzenie spraw związanych z nieprawidłowym lub niewłaściwym doręczaniem korespondencji dotyczącej egzekucji administracyjnej należności, zgodnie z przepisami ustawy p.e.w.a.
• Prowadzenie bieżących spraw związanych z uzupełnianiem materiałów biurowych, środków czystości na potrzeby Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania.
• Informacja telefoniczna interesantów BOSPP.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do godz. 18:00.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza można pobrać na stronie www.bip.zdm.kalisz.pl),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 05.05.2023r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Podinspektora ds. sprzedaży i rozliczeń należności w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

ZPA.110.1.2023

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kontrolera Strefy Płatnego Parkowania
w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania

w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.

W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Jan Peciak, zam. Kalisz.

Uzasadnienie wyboru:

Pan Jan Peciak uzyskał najwyższą ocenę Komisji powołanej do przeprowadzenia naboru, wykazał się niezbędną wiedzą wymaganą na stanowisku kontrolera SPP.

Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

 


 

ZPA.110.1.2023

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu

ogłasza nabór na stanowisko

Kontrolera Strefy Płatnego Parkowania

w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania

w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu

62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:

· co najmniej wykształcenie średnie,

· co najmniej 2- letni staż pracy,

· obywatelstwo polskie,

· pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

· pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

· brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,

· posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:

· znajomość przepisów prawa z zakresu : UCHWAŁA NR LVIII/816/2022 RADY MIASTA KALISZA z dnia 24 listopada 2022 r. w sprawie ustalenia w Kaliszu Strefy Płatnego Parkowania, stawek opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości opłat dodatkowych oraz sposobu ich pobierania,

· Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,

· doświadczenie na podobnym stanowisku.

3. Predyspozycje osobowościowe:

· umiejętność pracy w zespole,

· dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność, uczciwość, systematyczność, dobra organizacja pracy, samodzielność.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :

1) Kontrolowanie prawidłowego wnoszenia opłat za postój pojazdów samochodowych w obszarze SPP.

2) Sprawdzanie ważności biletów parkingowych oraz opłat wnoszonych poprzez aplikację mobilną.

3) Sprawdzanie ważności opłat abonamentowych i zryczałtowanych - identyfikatorów SPP.

4) Wystawianie w terenie SPP Wezwań - Raportów w przypadku stwierdzenia nieopłaconego, nieprzedłużonego lub błędnie opłaconego postoju pojazdu samochodowego i umieszczanie ich za wycieraczką pojazdu.

5) Sporządzanie dokumentacji fotograficznej do wystawionego Wezwania-Raportu.

6) Zgłaszanie Straży Miejskiej wszelkich nieprawidłowości związanych z parkowaniem pojazdów oraz zajmowaniem pasa drogowego.

7) Kontrola oznakowania pionowego i poziomego w SPP oraz zgłaszanie nieprawidłowości w tym zakresie kierownikowi BOSPP oraz do Wydziału Inżynierii Ruchu Zarządu Dróg Miejskich.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca w obszarze Strefy Płatnego Parkowania na terenie Miasta Kalisza od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do godz. 18:00.

6. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

· wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,

· kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),

· kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),

· oświadczenie: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz
o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 20.02.2023r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Kontrolera Strefy Płatnego Parkowania w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się
na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.

Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.

Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego
z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.

Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.

Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.

W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:

• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;

• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;

• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;

• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).

Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.

Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Podkategorie