PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Podinspektora w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 05.07.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami, w wyniku których Komisja postanowiła przedstawić kandydaturę do zatrudnienia na w/w stanowisko Pani Małgorzaty Tomaszewskiej zam. Kalisz.

Pani Małgorzata Tomaszewska wykazała się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska Podinspektora w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko podinspektora
do Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62.800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Predyspozycje osobowościowe:
• umiejętność pracy w zespole,
• dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
• doświadczenie na podobnym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :
1) Obsługa kasowa interesantów Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania
w tym:
- przyjmowanie wpłat na podstawie wezwań-raportów,
- sporządzanie dokumentów kasowych, a w szczególności: KP-„kasa przyjmie” i KW-„kasa wypłaci”, raportu kasowego i raportu specjalistycznego ze sprzedaży,
- sporządzanie zestawień ze sprzedaży abonamentów, identyfikatorów, kart postojowych oraz zestawień opłat za wezwania raporty,
- wystawianie rachunków dokumentujących sprzedaż.
- znajomość wszystkich przepisów dotyczących obrotu kasowego.
2) Sporządzanie pism w tym: zawiadomienia do organów egzekucyjnych o przedawnieniu zobowiązań; aktualizacja tytułów wykonawczych do właściwych organów egzekucyjnych.
3) Sporządzanie informacji dotyczących wyksięgowania należności na podstawie tytułów wykonawczych do Wydziału Finansowo-Księgowego.
4) Ewidencja pism przychodzących i wychodzących.
5) Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.
6) Archiwizowanie tytułów wykonawczych, upomnień i segregowanie dokumentów sporządzanych przez biuro.
7) Dostarczanie korespondencji z BOSPP-MZDiK-BOSPP, Wydziału Finansowego Urzędu Miasta Kalisza, Urzędu pocztowego, Urzędu Miasta Kalisza.
8) Informacja telefoniczna interesantów BOSPP.

4. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do godz. 18:00.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 28.06.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko podinspektora do Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Miejski Zarząd Dróg
i Komunikacji w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora nadzoru inwestorskiego
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie co najmniej średnie z zakresu budownictwa lądowego,
• specjalność: preferowana drogowa,
• uprawnienia w branży drogowej bez ograniczeń lub równoważne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisów wykonawczych do tych ustaw,
• znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 2016r., poz. 124), norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych,
• min. 6 lat pracy na podobnym stanowisku przy wykształceniu średnim, a przy wykształceniu wyższym 4 lata,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• prawo jazdy kat. B, własny samochód.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• pełnienie nadzoru nad robotami prowadzonymi na drogach miejskich
w zakresie:
 remontów, ochrony i bieżącego utrzymania, usprawniania funkcjonowania ruchu kołowego,
 przywracania do stanu pierwotnego nawierzchni po przekopach, awariach i wszelkiego rodzaju naruszenia nawierzchni czy wyłączenia ruchu,
• kontrolowanie postępu robót, ich jakości i zgodności z dokumentacją oraz realizowanych prac,
• bieżące kontrolowanie stanu nawierzchni dróg miejskich,
• udział w odbiorach i przekazywaniu inwestycji, robót modernizacyjnych, remontowych itp. oraz usuwanie wad w okresie rękojm,
• podejmowanie działań dotyczących zagadnień ekonomicznych, remontów, ochrony i bieżącego utrzymania dróg miejskich i obiektów mostowych,
a zwłaszcza:
- wnioskowanie o przeprowadzenie zmian i poprawek w dokumentacji w przypadku stwierdzenia braku możliwości realizacji robót zgodnie
z projektem, kosztorysem i kalkulacją szczegółową oraz umową,
- kontrolowanie jakości i wartości wykonanych robót przed zakończonego przedmiotu umowy,
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania.
• dokonywanie odbioru robót częściowych oraz zanikających, uczestnictwo
w odbiorach końcowych,
• przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, a także kontrola dokumentacji odbiorowej przekazanej przez Wykonawcę,
• udział w pracach Komisji przetargowej oraz wykonywanie funkcji wynikającej z „Instrukcji inwentaryzacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
w Kaliszu”,
• kontrolowanie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania,
• odbieranie poprawionych usterek i niedoróbek,
• opracowywanie sprawozdawczości z zakresu wykonawstwa rzeczowego i wartościowego nadzorowanych robót,
• udział w odbiorach pogwarancyjnych, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych,
• sprawdzanie dokumentów jakości robót jak: atesty, świadectwa kontroli, wyniki badań itp.,
• wykonywanie obowiązków służbowych następuje w oparciu o przepisy w sprawie zasad działania inspektora nadzoru inwestorskiego,
• opracowywanie przedmiarów inwestorskich dotyczących remontów dróg i obiektów inżynierskich prowadzonych przez Zarząd,
• prowadzenie nadzoru nad robotami prowadzonymi w pasie drogowym,
• przygotowywanie i rejestracja zleceń w zakresie bieżącego utrzymania dróg
w oparciu o protokoły przeglądu i ustalenia z Kierownikiem, oraz inspektorami nadzoru, wg hierarchii potrzeb i możliwości finansowych,
• nadzór nad właściwym rozliczeniem należności za wykonane roboty,
• opracowywanie pod względem merytorycznym materiałów związanych
z udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące administrowania drogami i obiektów inżynierskich będącymi w zarządzie MZDiK,
• ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych oraz gospodarowanie mieniem.

5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,
• życiorys (CV),
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopie prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 31.05.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.


KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

 

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 13.05.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami. W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Kinga Przybylska zam. Kalisz.

Pani Kinga Przybylska wykazała się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg
i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko.
Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Kalisz, ul. Złota 43

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
• znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
• minimum 5 letni staż pracy ogółem, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku,
• prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) prowadzenie całości zagadnień związanych z prowadzeniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) sprawdzanie i akceptowanie dokumentacji udzielania zamówienia publicznego w zakresie trybu zamówienia, ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz protokołu postępowania przetargowego,
3) przygotowanie projektów umów,
4) prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenia zamówień publicznych z podziałem na poszczególne tryby,
5) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących przeprowadzonych przetargów i zawartych umów,
6) prowadzenie całokształtu spraw dotyczących dokumentacji i korespondencji przetargowej:
 sporządzanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych postępowań wg wzorów i terminach określonych w ustawie,
 prowadzenie rejestru zamówień do 30.000 EURO i opisywanie dowodów księgowych zgodnie z ustawą,
 prowadzenie rejestru zawartych umów,
 prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania przetargowego także umów i aneksów celem dokonania opisów pod względem formalno – prawnym, merytorycznym i finansowym,
7) terminowe sporządzanie dyspozycji zwrotu wadiów zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
8) dokonywanie na dowodach księgowych opisów z zakresu stosowania przepisów o zamówieniach publicznych,
9) uczestnictwo w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej,
10) potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,
11) opisywanie pod względem merytorycznym faktur i dowodów do zapłaty,
12) prowadzenie ewidencji zabezpieczenia należytego wykonania umów wniesionych w formie bezgotówkowej (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe),
13) przekazywanie do opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń o przetargach i wynikach przetargów,
14) ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
15) przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
16) inne zadania przekazane przez przełożonych wg kompetencji.

4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,
• życiorys (CV),
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 30.04.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK,
w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.



KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane
do profilowania.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora nadzoru inwestorskiego
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie co najmniej średnie z zakresu budownictwa lądowego,
• specjalność: preferowana drogowa,
• uprawnienia w branży drogowej bez ograniczeń lub równoważne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisów wykonawczych do tych ustaw,
• znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 2016r., poz. 124), norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych,
• min. 6 lat pracy na podobnym stanowisku przy wykształceniu średnim, a przy wykształceniu wyższym 4 lata,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• prawo jazdy kat. B, własny samochód.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• pełnienie nadzoru nad robotami prowadzonymi na drogach miejskich
w zakresie:
 remontów, ochrony i bieżącego utrzymania, usprawniania funkcjonowania ruchu kołowego,
 przywracania do stanu pierwotnego nawierzchni po przekopach, awariach i wszelkiego rodzaju naruszenia nawierzchni czy wyłączenia ruchu,
• kontrolowanie postępu robót, ich jakości i zgodności z dokumentacją oraz realizowanych prac,
• bieżące kontrolowanie stanu nawierzchni dróg miejskich,
• udział w odbiorach i przekazywaniu inwestycji, robót modernizacyjnych, remontowych itp. oraz usuwanie wad w okresie rękojm,
• podejmowanie działań dotyczących zagadnień ekonomicznych, remontów, ochrony i bieżącego utrzymania dróg miejskich i obiektów mostowych,
a zwłaszcza:
- wnioskowanie o przeprowadzenie zmian i poprawek w dokumentacji w przypadku stwierdzenia braku możliwości realizacji robót zgodnie
z projektem, kosztorysem i kalkulacją szczegółową oraz umową,
- kontrolowanie jakości i wartości wykonanych robót przed zakończonego przedmiotu umowy,
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania.
• dokonywanie odbioru robót częściowych oraz zanikających, uczestnictwo
w odbiorach końcowych,
• przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, a także kontrola dokumentacji odbiorowej przekazanej przez Wykonawcę,
• udział w pracach Komisji przetargowej oraz wykonywanie funkcji wynikającej z „Instrukcji inwentaryzacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
w Kaliszu”,
• kontrolowanie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania,
• odbieranie poprawionych usterek i niedoróbek,
• opracowywanie sprawozdawczości z zakresu wykonawstwa rzeczowego i wartościowego nadzorowanych robót,
• udział w odbiorach pogwarancyjnych, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych,
• sprawdzanie dokumentów jakości robót jak: atesty, świadectwa kontroli, wyniki badań itp.,
• wykonywanie obowiązków służbowych następuje w oparciu o przepisy w sprawie zasad działania inspektora nadzoru inwestorskiego,
• opracowywanie przedmiarów inwestorskich dotyczących remontów dróg i obiektów inżynierskich prowadzonych przez Zarząd,
• prowadzenie nadzoru nad robotami prowadzonymi w pasie drogowym,
• przygotowywanie i rejestracja zleceń w zakresie bieżącego utrzymania dróg
w oparciu o protokoły przeglądu i ustalenia z Kierownikiem, oraz inspektorami nadzoru, wg hierarchii potrzeb i możliwości finansowych,
• nadzór nad właściwym rozliczeniem należności za wykonane roboty,
• opracowywanie pod względem merytorycznym materiałów związanych
z udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące administrowania drogami i obiektów inżynierskich będącymi w zarządzie MZDiK,
• ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych oraz gospodarowanie mieniem.

5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,
• życiorys (CV),
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopie prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 30.04.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.


KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane
do profilowania.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora nadzoru inwestorskiego
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie co najmniej średnie z zakresu budownictwa lądowego,
• specjalność: preferowana drogowa,
• uprawnienia w branży drogowej bez ograniczeń lub równoważne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisów wykonawczych do tych ustaw,
• znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 2016r., poz. 124), norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych,
• min. 6 lat pracy na podobnym stanowisku przy wykształceniu średnim, a przy wykształceniu wyższym 4 lata,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• prawo jazdy kat. B, własny samochód.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• pełnienie nadzoru nad robotami prowadzonymi na drogach miejskich
w zakresie:
 remontów, ochrony i bieżącego utrzymania, usprawniania funkcjonowania ruchu kołowego,
 przywracania do stanu pierwotnego nawierzchni po przekopach, awariach i wszelkiego rodzaju naruszenia nawierzchni czy wyłączenia ruchu,
• kontrolowanie postępu robót, ich jakości i zgodności z dokumentacją oraz realizowanych prac,
• bieżące kontrolowanie stanu nawierzchni dróg miejskich,
• udział w odbiorach i przekazywaniu inwestycji, robót modernizacyjnych, remontowych itp. oraz usuwanie wad w okresie rękojm,
• podejmowanie działań dotyczących zagadnień ekonomicznych, remontów, ochrony i bieżącego utrzymania dróg miejskich i obiektów mostowych,
a zwłaszcza:
- wnioskowanie o przeprowadzenie zmian i poprawek w dokumentacji w przypadku stwierdzenia braku możliwości realizacji robót zgodnie
z projektem, kosztorysem i kalkulacją szczegółową oraz umową,
- kontrolowanie jakości i wartości wykonanych robót przed zakończonego przedmiotu umowy,
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania.
• dokonywanie odbioru robót częściowych oraz zanikających, uczestnictwo
w odbiorach końcowych,
• przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, a także kontrola dokumentacji odbiorowej przekazanej przez Wykonawcę,
• udział w pracach Komisji przetargowej oraz wykonywanie funkcji wynikającej z „Instrukcji inwentaryzacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
w Kaliszu”,
• kontrolowanie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania,
• odbieranie poprawionych usterek i niedoróbek,
• opracowywanie sprawozdawczości z zakresu wykonawstwa rzeczowego i wartościowego nadzorowanych robót,
• udział w odbiorach pogwarancyjnych, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych,
• sprawdzanie dokumentów jakości robót jak: atesty, świadectwa kontroli, wyniki badań itp.,
• wykonywanie obowiązków służbowych następuje w oparciu o przepisy w sprawie zasad działania inspektora nadzoru inwestorskiego,
• opracowywanie przedmiarów inwestorskich dotyczących remontów dróg i obiektów inżynierskich prowadzonych przez Zarząd,
• prowadzenie nadzoru nad robotami prowadzonymi w pasie drogowym,
• przygotowywanie i rejestracja zleceń w zakresie bieżącego utrzymania dróg
w oparciu o protokoły przeglądu i ustalenia z Kierownikiem, oraz inspektorami nadzoru, wg hierarchii potrzeb i możliwości finansowych,
• nadzór nad właściwym rozliczeniem należności za wykonane roboty,
• opracowywanie pod względem merytorycznym materiałów związanych
z udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące administrowania drogami i obiektów inżynierskich będącymi w zarządzie MZDiK,
• ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych oraz gospodarowanie mieniem.

5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,
• życiorys (CV),
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopie prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 08.04.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane
do profilowania.

 

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Specjalisty ds. zamówień publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
• znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
• minimum 5 letni staż pracy ogółem, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku,
• prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) prowadzenie całości zagadnień związanych z prowadzeniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) sprawdzanie i akceptowanie dokumentacji udzielania zamówienia publicznego w zakresie trybu zamówienia, ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz protokołu postępowania przetargowego,
3) przygotowanie projektów umów,
4) prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenia zamówień publicznych z podziałem na poszczególne tryby,
5) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących przeprowadzonych przetargów i zawartych umów,
6) prowadzenie całokształtu spraw dotyczących dokumentacji i korespondencji przetargowej:
 sporządzanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych postępowań wg wzorów i terminach określonych w ustawie,
 prowadzenie rejestru zamówień do 30.000 EURO i opisywanie dowodów księgowych zgodnie z ustawą,
 prowadzenie rejestru zawartych umów,
 prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania przetargowego także umów i aneksów celem dokonania opisów pod względem formalno – prawnym, merytorycznym i finansowym,
7) terminowe sporządzanie dyspozycji zwrotu wadiów zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
8) dokonywanie na dowodach księgowych opisów z zakresu stosowania przepisów o zamówieniach publicznych,
9) uczestnictwo w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej,
10) potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,
11) opisywanie pod względem merytorycznym faktur i dowodów do zapłaty,
12) prowadzenie ewidencji zabezpieczenia należytego wykonania umów wniesionych w formie bezgotówkowej (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe),
13) przekazywanie do opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń o przetargach i wynikach przetargów,
14) ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
15) przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
16) inne zadania przekazane przez przełożonych wg kompetencji.

4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,
• życiorys (CV),
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 27.03.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK,
w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 



KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane
do profilowania.

Podkategorie