Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektora ds. nieruchomości i gruntów
w pasie drogowym w Wydziale Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu

ul. Złota 43, 62-800 Kalisz

W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Barbara Szydło, zam. Kalisz.

 

Uzasadnienie wyboru:

Pani Barbara Szydło uzyskała najwyższą ocenę Komisji powołanej do przeprowadzenia naboru, wykazała się niezbędną wiedzą wymaganą na stanowisku inspektora.

Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję. 

 


 

Oferta nr ZPA.110.8.2021

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko inspektora ds. nieruchomości i gruntów w pasie drogowym w Wydziale Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe
• w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 1 rok stażu pracy ogółem, a w przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 3 lata stażu pracy ogółem,
• znajomość przepisów prawa w szczególności :
ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami.
ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych,
ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tzw. Specustawy drogowej), KPA,
Prawo geodezyjne i kartograficzne,
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999r. (Dz. U. Nr 30, poz. 297) Wykaz standardów technicznych - poz. 12 (Instrukcja Techniczna K -1),
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,

2. Wymagania dodatkowe (kompetencje i umiejętności dodatkowo punktowane):
• wykształcenie wyższe lub średnie: w zakresie geodezji, administracji, prawa
• prawo jazdy kat. B,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku w administracji publicznej związanym z gospodarką nieruchomościami,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku o charakterze zbliżonym do zakresu obowiązków na stanowisku inspektora ds. nieruchomości i gruntów w pasie drogowym w Wydziale Inwestycji.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
• prowadzenie gospodarki gruntami, trwałego zarządu gruntami i innymi nieruchomościami pozostającymi w zarządzie,
• prowadzenie spraw związanych z nabywaniem nieruchomości pod pasy drogowe dróg publicznych i gospodarowanie nimi w ramach posiadanego prawa do tych nieruchomości,
• nabywanie nieruchomości innych niż wymienione wyżej na potrzeby zarządzania drogami i gospodarowanie nimi w ramach posiadanego prawa do tych nieruchomości,
• przejmowanie gruntów na podstawie art.73 przepisów wprowadzających ustawy renomujące administrację publiczną (Dz. U. 133 poz. 872),
• zapewnienie opracowania materiałów w celu wykupu lub uzyskania prawomocnej decyzji wywłaszczeniowej, a także przygotowanie i zapewnienie opracowań dotyczących regulacji odszkodowań za grunty zajęte pod drogi,
• prowadzenie całokształtu spraw i przygotowanie materiałów dla wypłat odszkodowań za grunty zajęte i przejmowane pod drogi,
• udział w zapewnieniu opracowania we właściwym czasie materiałów do uzyskania prawomocnych decyzji podziałowych,
• analiza ksiąg wieczystych, aktów notarialnych, operatów szacunkowych, decyzji odszkodowawczych, decyzji podziałowych,
• przygotowanie dla potrzeb ZDM sprawozdań, ocen, analiz bieżących informacji o realizacji zadań w zakresie wykupu gruntów,
• sporządzanie dyspozycji zapłaty z tytułu wyłączenia z produkcji rolniczej gruntu pod budowę drogi,
• prowadzenie ewidencji nakładów na poszczególne zadania związane z wykupami gruntów,
• terminowe wystawianie dowodów OT w zakresie nabywanych nieruchomości związanych z realizacją zadań inwestycyjnych,
• przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowywaniem środkówo finansowych,
• ponoszenie odpowiedzialności za obowiązki i mienie,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
• wykonywanie innych czynności zlecanych przez przełożonego.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, (wzór kwestionariusza można pobrać na stronie www.bip.zdm.kalisz.pl)
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 31.12.2021r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
• Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem: „Oferta na stanowisko inspektora ds. nieruchomości i gruntów w pasie drogowym w Wydziale Inwestycji, w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego
z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

ZPA.110.8.2021

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Inspektora ds. nieruchomości i gruntów
w pasie drogowym w Wydziale Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu

ul. Złota 43, 62-800 Kalisz

W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Barbara Szydło, zam. Kalisz.

Uzasadnienie wyboru:

Pani Barbara Szydło uzyskała najwyższą ocenę Komisji powołanej do przeprowadzenia naboru, wykazała się niezbędną wiedzą wymaganą na stanowisku inspektora.

Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Kierownika w Wydziale Inżynierii Ruchu
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu

ul. Złota 43, 62-800 Kalisz

 

W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Przemysław Czarnecki, zam. Kalisz.

Uzasadnienie wyboru:

Pan Przemysław Czarnecki uzyskał najwyższą ocenę Komisji powołanej do przeprowadzenia naboru, wykazał się niezbędną wymaganą wiedzą na stanowisku Kierownika.

Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję. Wykazał się znajomością przepisów prawa dotyczących funkcjonowania Wydziału Inżynierii Ruchu.

 


 

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Inżynierii Ruchu
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe,
• minimum 5 lat stażu pracy ogółem, w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika Inżynierii Ruchu,
• znajomość przepisów prawa, w szczególności: ustawy prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych do tej ustawy, ustawy o drogach publicznych, Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, ustawy Prawo budowlane, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• brak kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,

Wymagania dodatkowe:

• wykształcenie wyższe: w zakresie budownictwa lądowego w specjalności drogi, ulice, administracji, inne związane z przedmiotem naboru,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku w administracji publicznej,
• prawo jazdy kat. B,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub w zakresie zarządzania zespołem ludzi,
• doświadczenie w zakresie zadań realizowanych przez Wydział Inżynierii Ruchu.

1. Predyspozycje osobowościowe:
• umiejętność kierowania zespołem i organizacji pracy, kreatywność, innowacyjność, bezkonfliktowość, dyspozycyjność, umiejętność podejmowania decyzji, odporność na stres.

2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
1) nadzór nad opracowywaniem planów rozwoju sieci drogowej w zakresie inżynierii i organizacji ruchu,
2) merytoryczny nadzór i udział w planowaniu i budowy sygnalizacji świetlnej,
3) nadzór nad prowadzeniem całokształtu spraw studyjno – projektowych związanych z realizacją oznakowania pionowego i oznakowania poziomego, oraz nad wprowadzaniem ewentualnych zmian w zakresie organizacji ruchu drogowego.
4) inicjowanie zmian w organizacji ruchu,
5) organizowanie całokształtu spraw związanych z realizacją zadań w zakresie inżynierii ruchu.
6) nadzór nad prowadzeniem całokształtu spraw w zakresie badań i pomiarów ruchu drogowego,
7) nadzór nad opracowywaniem projektów organizacji ruchu w zakresie związanym z działalnością Zarządu Dróg Miejskich,
8) nadzór nad rozpatrywaniem projektów organizacji ruchu i przygotowywaniem opinii do projektów organizacji ruchu,
9) wnioskowanie w uzasadnionych przypadkach do Dyrektora o wprowadzanie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczania objazdów,
10) uczestnictwo z ramienia Zarządu Dróg Miejskich w Zespole do spraw organizacji ruchu i nadzór nad przygotowywaniem protokołów z posiedzeń Zespołu ds. organizacji ruchu,
11) sprawdzanie merytoryczne faktur i dowodów do zapłaty.
12) nadzór i koordynacja działań na stanowiskach:
- organizacji ruchu,
- przeglądu oznakowania i rozliczania robót,
13) kontrola podpisywanych umów i zaciąganych zobowiązań w ramach realizacji robót drogowych utrzymaniowych z zakresu inżynierii ruchu tj. oznakowanie pionowe, poziome, sygnalizacja świetlna oraz urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego do wysokości kwot określonych w zatwierdzonym planie finansowym,
14) kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym,
15) nadzór nad prowadzoną „Ewidencją robót drogowych utrzymaniowych”
z zakresu inżynierii ruchu tj. oznakowanie pionowe, oznakowanie poziome, sygnalizacja świetlna, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego,
16) nadzór nad prowadzeniem ewidencji oznakowania.
17) nadzór nad przygotowywaniem danych i założeń do specyfikacji warunków zamówienia.
18) udział w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków przewodniczącego komisji wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej,
19) nadzór nad wypłatą zabezpieczeń należytego wykonania robót z zakresu inżynierii ruchu tj. oznakowanie poziome, oznakowanie pionowe, sygnalizacja świetlna, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego zgodnie z podpisanymi umowami,
20) współpraca z Wydziałami funkcjonującymi w Zarządzie Dróg Miejskich.

3. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku : stanowisko pracy znajduje się w budynku Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43, stanowisko kierownicze urzędnicze, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.praca przy komputerze, częściowo praca w terenie, praca administracyjno- biurowa, pełny etat.

4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych
w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

5. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza można pobrać na stronie www.bip.zdm.kalisz.pl),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia), potwierdzona za zgodność z oryginałem,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganymi na stanowisku (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia), potwierdzona za zgodność z oryginałem,
• oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
oraz korzystanie z pełni praw publicznych oraz braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• oświadczeniu o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o braku kary zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
• kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji związanych ze stanowiskiem pracy.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie”, należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 15.12.2021r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Kierownika Wydziału Inżynierii Ruchu w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221§ 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektora w Wydziale Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Justyna Strzyż, zam. Czekanów.

Uzasadnienie wyboru:

Pani Justyna Strzyż uzyskała najwyższą ocenę Komisji powołanej do przeprowadzenia naboru, wykazała się niezbędną wiedzą wymaganą na stanowisku podinspektora.

Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

 


 

ZPA.110.6.2021

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora do Wydziału Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
• znajomość przepisów prawa w szczególności : prawa budowlanego, ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych, ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tzw. Specustawy drogowej), KPA, warunków technicznych dla dróg publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,

2. Wymagania dodatkowe (kompetencje i umiejętności dodatkowo punktowane):
• prawo jazdy kat. B,
• umiejętność obsługi programów do kosztorysowania oraz obsługi programów do projektowania dróg będzie dodatkowym atutem,
• wykształcenie średnie lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa lądowego (preferowana specjalność drogowa),
• doświadczenie zawodowe na stanowisku w administracji publicznej związane z realizacją inwestycji,
• doświadczenie zawodowe na stanowisku o charakterze zbliżonym do zakresu obowiązków na stanowisku podinspektora (przygotowanie lub realizacja inwestycji).

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
• udział w przygotowaniu planowanych inwestycji polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie i remoncie dróg oraz obiektów inżynierskich realizowanych na podstawie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych,
• przygotowywanie materiałów wymaganych: dla uzyskania pozwolenia na budowę, procedury ZRID, przy zgłoszeniu robót budowlanych
nie wymagających pozwolenia na budowę,
• weryfikowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w oparciu o posiadane dokumentacje techniczne,
• udział w sporządzaniu szczegółowych specyfikacji przetargowych na wykonanie projektów i realizację inwestycji drogowych,
• sporządzanie analiz i dokumentów sprawozdawczych, nakładów rzeczowych i finansowych planowanych i realizowanych inwestycji,
• kontrola dokumentów rozliczeniowych (odbiory częściowe, końcowe),
• organizowanie, udział i dokumentowanie przeglądów technicznych, rad budowy, badań specjalistycznych i ekspertyz,
• przygotowywanie i koordynowanie obiegu dokumentów związanych z planowanymi i realizowanymi inwestycjami,
• przygotowywanie, koordynacja i wykonywanie działań spoczywających na inwestorze (zgodnie z wymogami prawa budowlanego) w ramach realizowanych przez ZDM zadań inwestycyjnych,
• ewidencjonowanie dokumentacji planowanych i realizowanych inwestycji,
• przygotowywanie i ewidencjonowanie korespondencji związanej z planowanymi i realizowanymi inwestycjami,
• przygotowanie odbiorów końcowych inwestycji,
• udział w komisjach przetargowych i odbiorowych,
• prowadzenie ewidencji nakładów inwestycyjnych i poniesionych na budowę środków trwałych,
• dokonywanie wyceny środków trwałych powstałych w wyniku realizacji inwestycji,
• sporządzanie dokumentów OT ,,Przyjęcie środka trwałego”,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 15.10.2021r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Podinspektora do Wydziału Inwestycji w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego
z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Informacja o nierozstrzygnięciu naboru

na stanowisko Inspektora w Wydziale Inwestycji w Zarządzie Dróg Miejskich
w Kaliszu.

Nabór na ww. stanowisko nie został rozstrzygnięty z powodu braku ofert.

 


 

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Inspektora do Wydziału Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu budownictwa lądowego,
• w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 1 rok, a w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3 lata stażu pracy ogółem,
• specjalność: preferowana drogowa,
• znajomość przepisów prawa w szczególności : prawa budowlanego, ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych, ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tzw. Specustawy drogowej), KPA, warunków technicznych dla dróg publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,

2. Wymagania dodatkowe:
• prawo jazdy kat. B,
• umiejętność obsługi programów do kosztorysowania oraz obsługi programów do projektowania dróg będzie dodatkowym atutem.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
• udział w przygotowaniu planowanych inwestycji polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie i remoncie dróg oraz obiektów inżynierskich realizowanych na podstawie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych,
• przygotowywanie materiałów wymaganych: dla uzyskania pozwolenia na budowę, procedury ZRID, przy zgłoszeniu robót budowlanych
nie wymagających pozwolenia na budowę,
• weryfikowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w oparciu o posiadane dokumentacje techniczne,
• udział w sporządzaniu szczegółowych specyfikacji przetargowych na wykonanie projektów i realizację inwestycji drogowych,
• sporządzanie analiz i dokumentów sprawozdawczych, nakładów rzeczowych i finansowych planowanych i realizowanych inwestycji,
• kontrola dokumentów rozliczeniowych (odbiory częściowe, końcowe),
• organizowanie, udział i dokumentowanie przeglądów technicznych, rad budowy, badań specjalistycznych i ekspertyz,
• przygotowywanie i koordynowanie obiegu dokumentów związanych z planowanymi i realizowanymi inwestycjami,
• przygotowywanie, koordynacja i wykonywanie działań spoczywających na inwestorze (zgodnie z wymogami prawa budowlanego) w ramach realizowanych przez ZDM zadań inwestycyjnych,
• ewidencjonowanie dokumentacji planowanych i realizowanych inwestycji,
• przygotowywanie i ewidencjonowanie korespondencji związanej z planowanymi i realizowanymi inwestycjami,
• przygotowanie odbiorów końcowych inwestycji,
• udział w komisjach przetargowych i odbiorowych,
• prowadzenie ewidencji nakładów inwestycyjnych i poniesionych na budowę środków trwałych,
• dokonywanie wyceny środków trwałych powstałych w wyniku realizacji inwestycji,
• sporządzanie dokumentów OT ,,Przyjęcie środka trwałego”,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 31.07.2021r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Inspektora do Wydziału Inwestycji w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Informacja o nierozstrzygnięciu naboru

na stanowisko Inspektora w Wydziale Inwestycji w Zarządzie Dróg Miejskich
w Kaliszu.

Nabór na ww. stanowisko nie został rozstrzygnięty z powodu braku ofert.

 


 

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Inspektora do Wydziału Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu budownictwa lądowego,
• w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 1 rok, a w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3 lata stażu pracy ogółem,
• specjalność: preferowana drogowa,
• znajomość przepisów prawa w szczególności : prawa budowlanego, ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych, ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tzw. Specustawy drogowej), KPA, warunków technicznych dla dróg publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,

2. Wymagania dodatkowe:
• prawo jazdy kat. B,
• umiejętność obsługi programów do kosztorysowania oraz obsługi programów do projektowania dróg będzie dodatkowym atutem.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
• udział w przygotowaniu planowanych inwestycji polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie i remoncie dróg oraz obiektów inżynierskich realizowanych na podstawie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych,
• przygotowywanie materiałów wymaganych: dla uzyskania pozwolenia na budowę, procedury ZRID, przy zgłoszeniu robót budowlanych
nie wymagających pozwolenia na budowę,
• weryfikowanie przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w oparciu o posiadane dokumentacje techniczne,
• udział w sporządzaniu szczegółowych specyfikacji przetargowych na wykonanie projektów i realizację inwestycji drogowych,
• sporządzanie analiz i dokumentów sprawozdawczych, nakładów rzeczowych i finansowych planowanych i realizowanych inwestycji,
• kontrola dokumentów rozliczeniowych (odbiory częściowe, końcowe),
• organizowanie, udział i dokumentowanie przeglądów technicznych, rad budowy, badań specjalistycznych i ekspertyz,
• przygotowywanie i koordynowanie obiegu dokumentów związanych z planowanymi i realizowanymi inwestycjami,
• przygotowywanie, koordynacja i wykonywanie działań spoczywających na inwestorze (zgodnie z wymogami prawa budowlanego) w ramach realizowanych przez ZDM zadań inwestycyjnych,
• ewidencjonowanie dokumentacji planowanych i realizowanych inwestycji,
• przygotowywanie i ewidencjonowanie korespondencji związanej z planowanymi i realizowanymi inwestycjami,
• przygotowanie odbiorów końcowych inwestycji,
• udział w komisjach przetargowych i odbiorowych,
• prowadzenie ewidencji nakładów inwestycyjnych i poniesionych na budowę środków trwałych,
• dokonywanie wyceny środków trwałych powstałych w wyniku realizacji inwestycji,
• sporządzanie dokumentów OT ,,Przyjęcie środka trwałego”,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku
do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 30.06.2021r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Inspektora do Wydziału Inwestycji w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

 


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Informacja o nierozstrzygnięciu naboru

na stanowisko

Laboranta w Wydziale Inwestycji  w Zarządzie Dróg Miejskich
 w Kaliszu.

Nabór na ww. stanowisko nie został rozstrzygnięty.

Komisja w toku przeprowadzonego naboru nie dokonała wyboru ze względu na niewystarczającą znajomość kandydata zagadnień związanych z pracą na w/w stanowisku.

 


 

Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Laboranta w Wydziale Inwestycji
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie minimum średnie,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,
• o pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów  międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,

2. Wymagania dodatkowe:

● Wykształcenie średnie techniczne z zakresu budownictwa lądowego lub pokrewne,
• minimum 3-letni staż pracy ogółem, w tym co najmniej roczny staż pracy na stanowisku laboranta,
• znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych oraz norm związanych z wykonywaniem badań ww. materiałów (PN-EN i WT),
• znajomość przepisów z zakresu KPA i Ustawy Prawo Budowlane.
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• kursy i szkolenia z zakresu badań laboratoryjnych,
• prawo jazdy Kat. B.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• Prowadzenie badań laboratoryjnych materiałów pod kątem jakości i przydatności do celów drogowych, w tym:
a. badanie prefabrykatów betonowych,
b. badania betonów,
c. badanie kruszyw i mieszanek z kruszyw mineralnych,
d. badanie mieszanek mineralno- bitumicznych.
• We współpracy z inspektorami nadzoru kontrolowanie jakości wykonanych robót oraz kontrolowanie przebiegu procesów technologicznych
na budowach.
• Bieżąca kontrola materiałów stosowanych przy wykonywaniu robót drogowych realizowanych na zlecenie Zarządu Dróg
Miejskich w Kaliszu.
• Badanie cech gruntów i ocena pod względem ich przydatności do celów drogowych: klasyfikacja gruntu, wysadzinowość, stopień zagęszczenia oraz nośność.
• Badanie i ocena nośności istniejących nawierzchni.
• Współdziałanie z laboratoriami zewnętrznymi w zakresie badań podłoża gruntowego, nośności oraz równości i szorstkości nawierzchni.
• Uczestniczenie w odbiorach końcowych robót drogowych oraz przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych.
• Przygotowywanie danych dotyczących konstrukcji istniejących nawierzchni oraz podłoża gruntowego dla potrzeb opracowanych przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu dokumentacji projektowych.
• Wystawianie opinii laboratoryjnych.
• Dbanie o należytą dyscyplinę pracy laboratorium.
• Dbanie o powierzony sprzęt techniczny i wyposażanie laboratorium, a w szczególności o:
a. utrzymywanie urządzeń w należytej sprawności technicznej,
b. stosownie do potrzeb, zgłaszanie zapotrzebowań na okresowe naprawy, przeglądy, zakup materiałów niezbędnych do funkcjonowania laboratorium,
c. nadzór nad bieżącym uzyskiwaniem wymaganych atestów i świadectw legalizacyjnych dla sprzętu będącego na wyposażeniu laboratorium.
• Bieżąca troska o zapewnienie warunków pracy zgodnych z wymaganiami bhp między innymi poprzez: wykorzystywanie urządzeń i wyposażenia laboratorium w sposób umożliwiający bezpieczną pracę, stosowanie podczas pracy odpowiedniej odzieży roboczej oraz wymaganych ochron osobistych.
• Dbanie o należyte zabezpieczenie sprzętu i wyposażenia laboratorium przed kradzieżą, oraz niedopuszczanie do marnotrawstwa materiałów
i odczynników.
• Sporządzanie okresowych sprawozdań i analiz z zakresu wykonywanych przez siebie badań laboratoryjnych oraz kontroli jakości wykonanych robót
na budowach.
• Terminowe sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur i innych dowodów księgowych w zakresie powierzonego zakresu obowiązków.
• Wykonywanie usług laboratoryjnych realizowanych na potrzeby indywidualnych (zewnętrznych) zleceniodawców.
• Terminowe wystawianie faktur VAT oraz faktur korygujących dokumentujących m.in. sprzedaż usług laboratoryjnych, sporządzanie
na ich podstawie rejestru sprzedaży VAT i przekazywanie go do Wydziału Księgowo-Finansowego w terminie do dnia 5 następnego miesiąca za dany miesiąc.
• Wykonywanie obowiązków powierzonych w ramach Zakładowej Komisji Inwentaryzacyjnej.
• Uczestnictwo w Komisji Likwidacyjnej, wystawianie dowodów LT – „Likwidacja środka trwałego” i ich numerowanie oraz wystawianie
LT – „Likwidacja pozostałego środka trwałego” i ich numerowanie.
• Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie.
• Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych a także ustawy o ochronie informacji niejawnych.
• Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych.
• Wykonywanie innych czynności zlecanych przez przełożonego.

5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30, praca z wykorzystaniem urządzeń i sprzętu laboratoryjnego, praca przy komputerze, praca w terenie.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;
• oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.

W przypadku przekazania przez Kandydata informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 28.05.2021r.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Laboranta w Wydziale Inwestycji w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”

Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.

Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Podkategorie