Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Komunikacji
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe inżynierskie, ekonomiczne lub prawnicze,
• minimum 5 letni staż pracy ogółem,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Zastępcy Dyrektora ds. Komunikacji,
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:
• kursy i szkolenia z zakresu zarządzania komunikacją miejską, marketingową lub Public Relations,
• znajomość systemów informatycznych w zakresie informacji pasażerskiej i biletu elektronicznego,
• 5 lat pracy na stanowisku kierowniczym w zakresie zarządzania komunikacją miejską.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
• nadzór i koordynacja działalności podporządkowanych komórek organizacyjnych, tj. Wydziału Komunikacji Miejskiej, Wydziału Licencji i Kontroli, Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania,
• kształtowanie strategii i polityki w zakresie zadań realizowanych przez podległe komórki organizacyjne,
• sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad sposobem realizacji zadań przez podległe piony oraz bezpośredniego zwierzchnictwa służbowego w stosunku do kierowników komórek organizacyjnych podległych pionów,
• określanie sposobu realizacji zadań przez podległe komórki organizacyjne,
• parafowanie dokumentów w sprawach objętych merytorycznym zakresem działania podległych pionów, w tym dokumentów, które mogą spowodować powstanie zobowiązań finansowych,
• opracowywanie założeń i koncepcji do projektu planów finansowych Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w części dotyczącej podległego pionu,
• przygotowywanie okresowych ocen, analiz i sprawozdań z realizacji zadań merytorycznych przez podległe piony,
• nadzór nad sposobem i zakresem udzielania informacji publicznej przez komórki organizacyjne w podległych pionach,
• nadzór nad przestrzeganiem zasad ochrony danych osobowych i informacji niejawnych,
• składanie oświadczeń woli w imieniu Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji oraz wydawanie decyzji administracyjnych, na podstawie posiadanych pełnomocnictw i upoważnień,
• opracowywanie i przedkładanie Dyrektorowi do zatwierdzenia projektów odpowiedzi na zapytania i interpelacje radnych Rady Miejskiej Kalisza,
• przygotowanie projektów odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące zakresu przedmiotu swojego działania oraz pracowników z podległych pionów,
• realizacja zadań w zakresie kontroli zarządczej,
• zapewnienie należytej współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji,
• wykonywanie zadań określonych w zakresie obowiązków służbowych oraz dodatkowo powierzonych przez Prezydenta lub Dyrektora,
• wnioskowanie o nawiązanie, zmianę lub rozwiązanie stosunku pracy z Kierownikiem lub pracownikiem podległego Wydziału oraz o nagradzanie i karanie podległych Kierowników lub pracowników,
• nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy, przepisów o zabezpieczeniu informacji niejawnych oraz przepisów o ochronie danych osobowych w podległych Wydziałach,
• nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.poż w podległych Wydziałach,
• kontrola przestrzegania ustalonych procedur kontroli finansowej związanych z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków publicznych,
• pełnienie obowiązków Dyrektora podczas jego nieobecności na podstawie udzielonego przez Dyrektora upoważnienia,
• zatwierdzanie zakresów czynności pracowników z podległych pionów,
• przygotowanie wykonania zadań obronnych w ramach zadań Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu,
• nadzór nad wykonywaniem usługi w zakresie świadczenia transportu publicznego przez operatora na terenie miasta Kalisza i gmin z którymi miasto Kalisz podpisało porozumienie międzygminne.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 06.12.2019r.

Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Komunikacji w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu.”

 


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Miejski Zarząd Dróg
i Komunikacji w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego
z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Inspektora ds. zamówień publicznych
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Inspektora ds. Zamówień Publicznych
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
• znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
• w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
• prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Inspektora Zamówień Publicznych,
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:
• staż pracy na podobnym stanowisku minimum 1 rok,
• kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) prowadzenie całości zagadnień związanych z prowadzeniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) sporządzanie, sprawdzanie i akceptowanie dokumentacji udzielania zamówienia publicznego w zakresie trybu zamówienia, ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz protokołu postępowania przetargowego,
3) przygotowanie projektów umów,
4) prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenia zamówień publicznych z podziałem na poszczególne tryby,
5) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących przeprowadzonych przetargów i zawartych umów,
6) prowadzenie całokształtu spraw dotyczących dokumentacji i korespondencji przetargowej:
 sporządzanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych postępowań wg wzorów i terminach określonych w ustawie,
 prowadzenie rejestru zamówień do 30.000 EURO i opisywanie dowodów księgowych zgodnie z ustawą,
 prowadzenie rejestru zawartych umów,
 prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania przetargowego także umów i aneksów celem dokonania opisów pod względem formalno – prawnym, merytorycznym i finansowym,
7) terminowe sporządzanie dyspozycji zwrotu wadiów zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
8) dokonywanie na dowodach księgowych opisów z zakresu stosowania przepisów o zamówieniach publicznych,
9) uczestnictwo w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej,
10) potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,
11) opisywanie pod względem merytorycznym faktur i dowodów do zapłaty,
12) prowadzenie ewidencji zabezpieczenia należytego wykonania umów wniesionych w formie bezgotówkowej (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe),
13) przekazywanie do opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń o przetargach i wynikach przetargów,
14) ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
15) przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
16) inne zadania przekazane przez przełożonych wg kompetencji.

4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzającym ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 25.11.2019r.

Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Inspektora ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Miejski Zarząd Dróg
i Komunikacji w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego
z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym
w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Podinspektora ds. administracyjnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 29.10.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami, w wyniku których Komisja postanowiła przedstawić kandydaturę do zatrudnienia na w/w stanowisko Pani Ewę Łajs zam. Kościelna Wieś.

Pani Ewa Łajs wykazała się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska Podinspektora ds. administracyjnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora ds. administracyjnych
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych,
• w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. administracyjnych,
• obywatelstwo polskie,
• o pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) prowadzenie spraw administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji,
2) zaopatrzenie materiałowo-techniczne, wdrażanie postępu technicznego w pracy Zarządu oraz konserwacja sprzętu biurowego,
3) wdrażanie, nadzór i kontrola nad stosowaniem jednolitego rzeczowego wykazu akt w Zarządzie oraz prowadzenie archiwum zakładowego,
4) obsługa małej poligrafii, kancelarii ogólnej, magazynu gospodarczego,
5) prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci,
6) nadzór nad przestrzeganiem BHP i czystości zajmowanych pomieszczeń,
7) prowadzenie obsługi tablicy ogłoszeń i ewidencji obwieszczeń oraz zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów,
8) prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Zarządu,
9) prowadzenie ewidencji odzieży i obuwia roboczego wydawanego
na podstawie przepisów BHP (z wyjątkiem pracowników BOSPP),
10) sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę do zmiany aktualnego miejsca użytkowania trwałego (MT),
11) sprawowanie kontroli merytorycznej dowodów księgowych.
12) ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
13) przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
14) inne zadania przekazane przez przełożonych wg kompetencji.

4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:


Zgoda na przetwarzanie danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 18.10.2019r.

Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Podinspektora ds. administracyjnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Miejski Zarząd Dróg
i Komunikacji w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać
od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Podinspektora ds. zamówień publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora Zamówień Publicznych
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
• znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
• w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
• prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. zamówień publicznych,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:
• kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) prowadzenie całości zagadnień związanych z prowadzeniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) sprawdzanie i akceptowanie dokumentacji udzielania zamówienia publicznego w zakresie trybu zamówienia, ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz protokołu postępowania przetargowego,
3) przygotowanie projektów umów,
4) prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenia zamówień publicznych z podziałem na poszczególne tryby,
5) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących przeprowadzonych przetargów i zawartych umów,
6) prowadzenie całokształtu spraw dotyczących dokumentacji i korespondencji przetargowej:
    - sporządzanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych postępowań wg wzorów i terminach określonych w ustawie,
    - prowadzenie rejestru zamówień do 30.000 EURO i opisywanie dowodów księgowych zgodnie z ustawą,
    - prowadzenie rejestru zawartych umów,
    - prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania przetargowego także umów i aneksów celem dokonania opisów pod względem formalno – prawnym, merytorycznym i finansowym,
7) terminowe sporządzanie dyspozycji zwrotu wadiów zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
8) dokonywanie na dowodach księgowych opisów z zakresu stosowania przepisów o zamówieniach publicznych,
9) uczestnictwo w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej,
10) potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,
11) opisywanie pod względem merytorycznym faktur i dowodów do zapłaty,
12) prowadzenie ewidencji zabezpieczenia należytego wykonania umów wniesionych w formie bezgotówkowej (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe),
13) przekazywanie do opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń o przetargach i wynikach przetargów,
14) ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
15) przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
16) inne zadania przekazane przez przełożonych wg kompetencji.

4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 31.07.2019r.


Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Podinspektora Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Miejski Zarząd Dróg
i Komunikacji w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać
od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Kontrolera Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 09.08.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami, w wyniku których Komisja postanowiła przedstawić kandydaturę do zatrudnienia na w/w stanowisko Pana Dariusza Rubasa zam. Kalisz.

Pan Dariusz Rubas wykazał się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska
na kontrolera w Strefie Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
Kontrolera w Strefie Płatnego Parkowania
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• co najmniej wykształcenie średnie,
• co najmniej 2- letni staż pracy,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kontrolera w SPP
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:
• umiejętność pracy w zespole,
• dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
• doświadczenie na podobnym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :
1) kontrolowanie wnoszenia opłat za postój pojazdów na ulicach objętych SPP,
2) sprawdzanie ważności biletów parkingowych, oraz opłat mobilnych,
3) sprawdzanie ważności identyfikatorów i abonamentów SPP,
4) wystawianie Wezwań – Raportów do uiszczenia opłaty za nieopłacony postój lub postój ponad opłacony czas,
5) zgłaszanie Straży Miejskiej wszelkich nieprawidłowości związanych z postojem pojazdów oraz z zajmowaniem pasa drogowego,
6) sporządzanie dokumentacji fotograficznej do wystawionego wezwania – raportu,
7) kontrola oznakowania oraz zgłaszanie nieprawidłowości Kierownikowi BOSPP.

4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca w terenie od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do godz. 18:00.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 31.07.2019r.

Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Kontrolera w Strefie Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Miejski Zarząd Dróg
i Komunikacji w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać
od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Starszego Inspektora w Wydziale Utrzymania Dróg i Obiektów w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 08.07.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami, w wyniku których Komisja postanowiła przedstawić kandydaturę do zatrudnienia na w/w stanowisko Pana Marcina Łakomiak zam. Kalisz.

Pan Marcin Łakomiak wykazał się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska Starszego Inspektora w Wydziale Utrzymania Dróg i Obiektów w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
Starszego Inspektora do Wydziału Utrzymania Dróg i Obiektów
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62.800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 2 lata, a w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 4 lata stażu pracy ogółem,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisy wykonawcze do tych ustaw,
• znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 2016r., poz. 124), norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• prawo jazdy kat. B,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość programu AUTOCAD, oraz programu kosztorysującego np. KOBRA.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• kreatywność, samodzielność, dokładność, uczciwość, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

1) Bieżące kontrolowanie stanu nawierzchni dróg miejskich i obiektów inżynierskich,
2) Opracowywanie przedmiarów i sporządzanie kosztorysów inwestorskich dotyczących remontów dróg i obiektów inżynierskich, prowadzonych przez Zarząd,
3) Przygotowywanie i rejestracja zleceń w zakresie bieżącego utrzymania dróg w oparciu o protokoły przeglądu i ustalenia z Kierownikiem, Inspektorem
ds. utrzymania oraz inspektorem nadzoru, wg hierarchii potrzeb i możliwości finansowych,
4) Prowadzenie rejestru wykorzystania środków na bieżące utrzymanie ulic,
5) Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie kontroli zleconych robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg oraz robót remontowych
i konserwacyjnych,
6) Kontrola kosztorysów z zakresu przygotowania realizacji remontów i utrzymania ulic i współpraca w tym zakresie z inspektorami nadzoru,
7) Kontrolowanie postępu robót , ich jakości i zgodności z dokumentacją,
8) Nadzór nad właściwym rozliczeniem należności za wykonane roboty oraz analiza pod względem zgodności z planem finansowym, wskaźnikami kosztorysowymi, zgodności robót z projektem, zleceniem, kosztorysem, kalkulacją szczegółową oraz umową,
9) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, a także kontrola dokumentacji odbiorowej przekazanej
przez Wykonawcę
10) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, a także kontrola dokumentacji odbiorowej przekazana przez Wykonawcę
11) Organizowanie odbiorów zleconych robót w zakresie bieżącego utrzymania, a następnie przejmowanie dokumentacji powykonawczej związanej z robotami w powyższym zakresie,
12) Kontrolowanie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania
13) Sprawdzanie dokumentów jakości robót jak: atesty, świadectwa kontroli, wyniki badań itp.
14) Nadzór nad właściwym rozliczeniem należności za wykonane roboty
15) Udział w odbiorach inwestycji, robót remontowych itp. oraz usuwania wad w okresie rękojmi,
16) Udział w odbiorze usterek i niedoróbek stwierdzonych w trakcie odbioru robót,
17) Udział w odbiorach pogwarancyjnych, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych,
18) Sporządzanie analizy i oceny realizacji planu w zakresie działalności remontowej i eksploatacyjnej nadzorowanej sieci dróg, ulic i obiektów inżynierskich,
19) Organizowanie przeglądów technicznych, gwarancyjnych, bieżących i okresowych stanu dróg i obiektów inżynierskich. Uczestniczenie
w przeglądach i wnioskowanie do Kierownika o zlecenie badań specjalistycznych i ekspertyz,
20) Przygotowywanie materiałów w zakresie prowadzenia akcji zimowej oraz akcji przeciwpowodziowej na drogach będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz współdziałanie w tym zakresie z jednostkami wykonawczymi,
21) Opracowywanie pod względem merytorycznym materiałów związanych z udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące administrowania drogami i obiektów inżynierskich będącymi w zarządzie MZDiK,
22) Sporządzanie dyspozycji zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania robót w ramach bieżącego utrzymania, w terminach wynikających z podpisanych umów,
23) Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
24) Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
25) Bieżące sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących robót drogowych i utrzymaniowych,
26) Bieżące prowadzenie „Ewidencji robót drogowych utrzymaniowych”,
27) Prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami za uszczerbek na zdrowiu bądź uszkodzenie pojazdu , których przyczyną był zły stan nawierzchni lub chodnika,
28) Sporządzanie dyspozycji wypłaty odszkodowania za uszkodzenie pojazdu powstałe w wyniku niedostatecznego stanu technicznego nawierzchni jezdni,
29) Przygotowanie zleceń na usuwanie drzew i krzewów oraz pielęgnacja zieleni w pasie drogowym
30) Wystawianie faktur VAT oraz faktur korygujących za sprzedaż materiałów pochodzących z odzysku zgodnie z obowiązującymi przepisami
i sporządzanie na ich podstawie rejestru sprzedaży VAT i przekazywanie go w terminie do 5-go następnego miesiąca za dany miesiąc do Wydziału – Finansowo- Księgowego,
31) Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej
z gromadzeniem rozdysponowaniem środków finansowych oraz gospodarowanie mieniem, 32) Udział w pracach Komisji przetargowej oraz wykonywanie funkcji wynikającej z „Instrukcji inwentaryzacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”,
33) Zastępstwo pozostałych pracowników w czasie nieobecności
34) Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:

Zgoda na przetwarzanie danych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopię prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 28.06.2019r.

Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko Starszego Inspektora do Wydziału Utrzymania Dróg
i Obiektów w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Miejski Zarząd Dróg
i Komunikacji w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać
od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.

Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.

Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.

Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.

Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.

Podkategorie