PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Starszego referenta w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, Komisja postanowiła zatrudnić na w/w stanowisko Pana Tomasza Kwiatkowskiego, zam. Kalisz.

Pan Tomasz Kwiatkowski wykazał się odpowiednimi kwalifikacjami do zatrudnienia na stanowisko Starszego referenta w BOSPP. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję. Uzyskał najwyższą ocenę Komisji.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu

ogłasza nabór na stanowisko

Starszego referenta w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania-

w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

62-800 Kalisz, ul. Złota 43

1. Wymagania niezbędne:

  • co najmniej wykształcenie średnie,
  • co najmniej 2- letni staż pracy,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku starszego referenta,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

 

2. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

 

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

  1. kontrolowanie wnoszenia opłat za parkowanie pojazdów na ulicach objętych SPP,
  2. sprawdzanie ważności biletów parkingowych, oraz opłat mobilnych,
  3. sprawdzanie ważności identyfikatorów i abonamentów SPP,
  4. wypisywanie Wezwań – Raportów do uiszczenia opłaty za nieopłacony czas parkowania lub parkowania ponad opłacony czas,
  5. zgłaszanie Straży Miejskiej wszelkich nieprawidłowości związanych
    z parkowaniem pojazdów oraz z zajmowaniem pasa drogowego,
  6. sporządzanie dokumentacji fotograficznej do wystawionego wezwania – raportu,
  7. kontrola oznakowania oraz zgłaszanie nieprawidłowości Kierownikowi BOSPP.

 

4. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca w terenie od poniedziałku do piątku od godz. 1000 do godz. 1800.

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

 

5. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),

  • list motywacyjny,

  • dokument potwierdzający wykształcenie,

  • kserokopie świadectw pracy,

  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

  • oświadczenie o stanie zdrowia.

 

Do oferty można dołączyć również:

  • kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
  • referencje z przebiegu pracy zawodowej.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 03.08.2016r.

Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą
z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2014r. poz.1202 z późn. zm.).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

 

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :

„Oferta na stanowisko Starszego referenta w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Starszego referenta w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.


Dyrektor Miejskiego Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej

(umowa na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika) w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

62-800Kalisz, ul. Złota 43

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 5- letni staż pracy,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

  • koordynacja i nadzór nad całokształtem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń, uzgodnień i opinii związanych z lokalizowaniem i umieszczaniem urządzeń i obiektów w pasie drogowym oraz na terenach przyległych do pasa drogowego, nie związanych z funkcjonowaniem drogi,
  • koordynacja i nadzór nad całokształtem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń, uzgodnień i opinii związanych z lokalizowaniem i umieszczeniem urządzeń i obiektów w pasie drogowym oraz na terenach przyległych do pasa drogowego, związanych z funkcjonowaniem drogi,
  • nadzór nad całokształtem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na naruszanie i zajmowanie pasa drogowego w celach innych niż transportowe,
  • nadzór nad całokształtem spraw związanych z rozliczeniem zajętego pasa drogowego, w związku z wydawanymi zezwoleniami/umowami na zajęcie pasa drogowego, o których mowa w pkt. 1 i 2,
  • nadzór nad naliczaniem opłat i kar związanych z zajmowaniem pasa drogowego bez wymaganego zezwolenia/umowy,
  • sprawdzanie merytoryczne not obciążeniowych i dowodów do zapłaty,
  • kontrola i nadzór nad prowadzeniem rozliczeń finansowych związanych
    z zajęciem pasa drogowego,
  • kontrola i nadzór nad całokształtem spraw związanych z przywracaniem zajętego pasa drogowego do stanu poprzedniego,
  • kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym,
  • udział w komisjach przetargowych,
  • przeciwdziałania niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy oraz przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
  • nadzór i koordynacja działalności na podległych stanowiskach pracy,
  • wydawanie opinii dot. sposobu wykonywania i oznakowania robót w pasie drogowym,
  • wnioskowanie do Dyrektora o wprowadzenie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczania objazdów gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
  • przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych a także informacji niejawnych,
  • przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej
    z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,
  • ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
  • potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem w zakresie związanym z powierzonymi obowiązkami,
  • zastępstwo kierownika innego Wydziału merytorycznego podczas jego nieobecności.

4. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat; umowa o pracę na czas określony zawarta w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy; praca od poniedziałku do piątku od godz. 7 30 do godz. 15 30.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • dokument potwierdzający wykształcenie,
  • kserokopie świadectw pracy,

 

Do oferty można dołączyć również:

  • kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
  • referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 26.07.2016r.

Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

 

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :

„Oferta na zastępstwo na stanowisko Kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
w Kaliszu”


PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu


Po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych, Komisja postanowiła zatrudnić na w/w stanowisko Pana Pawła Klucha, zam. Sieradz.

Pan Paweł Klucha wykazał się odpowiednimi kwalifikacjami do zatrudnienia na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego oraz doświadczeniem zawodowym odpowiednim do oferowanego stanowiska pracy. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

Podkategorie