PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Kierownika Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

 

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszuogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Wydziału Komunikacji Miejskiej

w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

 

1. Wymagania niezbędne:

• wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
• minimum 5 - letni staż pracy ogółem, w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• prawo jazdy kat. B,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Wydziału Komunikacji Miejskiej,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

• prawo jazdy kat. B, własny samochód.

3. Predyspozycje osobowościowe:

• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

• realizacja zadań określonych w ustawach i aktach wydanych na podstawie upoważnień ustawowych, uchwałach Rady, zarządzeniach i innych aktach prawnych, zadań wynikających z zawartych porozumień oraz wykonywanie poleceń służbowych przełożonych, prowadzenie ewidencji i zbioru aktów prawnych zawierających zadania realizowane przez Wydział,
• przygotowywanie propozycji dochodów i wydatków budżetu, opracowywanie planów finansowych, realizacja zadań uchwalonych i określonych w harmonogramach zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz opracowywanie sprawozdań z ich wykonania,
• współudział w opracowywaniu koncepcji pozyskiwania dodatkowych źródeł dochodów budżetu Miasta i funduszy celowych,
• wystawianie faktur VAT i innych dokumentów dotyczących sprzedaży towarów i odpłatnego świadczenia usług oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
• dokonywanie kontroli merytorycznej poprzez weryfikację celowości, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
• rozpatrywanie i przygotowywanie decyzji w sprawie ulg w płatnościach zgodnie z merytoryczną kompetencją poszczególnych Wydziałów oraz prowadzenie postępowania windykacyjnego w zakresie uzyskania lub wystawiania i skierowania do realizacji tytułów egzekucyjnych sądowych lub administracyjnych,
• przygotowywanie projektów aktów prawnych Prezydenta, Rady Miasta oraz sprawozdań, analiz i informacji o realizacji zadań Zarządu,
• przygotowywanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków,
• zapewnienie ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych,
• realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej,
• współdziałanie z administracją rządową, jednostkami samorządu terytorialnego, samorządowymi osobami prawnymi, organizacjami społecznymi jednostkami pomocniczymi Miasta na rzecz rozwoju miasta i poprawy obsługi mieszkańców,
• wykonywanie nadzoru nad używaniem w prowadzonej działalności przyrządów pomiarowych, które winny mieć ważne cechy lub świadectwa legalizacji,
• inicjowanie działań o pozyskanie środków z Unii Europejskiej oraz przygotowywanie dokumentów merytorycznych i informacji niezbędnych do opracowania wniosków,
• udział w postępowaniach sądowych w charakterze strony w sprawach należących do zakresu działania Zarządu na podstawie odrębnego pełnomocnictwa,
• wydawanie zaświadczeń z zakresu spraw prowadzonych przez Zarząd w zakresie wskazanym w odrębnym upoważnieniu,
• opracowywanie i przedkładanie Zarządowi projektów uchwał Rady Miasta wraz z uzasadnieniem,
• przygotowywanie projektów materiałów informacyjnych i sprawozdawczych składanych Radzie przez Prezydenta,
• opracowywanie informacji dla potrzeb Komisji Rady Miasta,
• wykonywanie uchwał Rady Miasta stosownie do zakresu działania Wydziału,
• rozpatrywanie wniosków Komisji Rady Miasta oraz przedkładanie Zarządowi propozycji ich realizacji,
• udzielanie Zarządowi wyjaśnień i propozycji odpowiedzi w sprawach interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
• opracowywanie informacji o realizacji uchwał,
• udostępnianie informacji o rozkładach jazdy,
• współdziałanie w zakresie konserwacji urządzeń przystankowych,
• współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za zarządzanie drogami w zakresie wyznaczenia lokalizacji przystanków autobusowych oraz w obszarze jakości nawierzchni dróg,
• współpraca z innymi jednostkami odpowiedzialnymi za publiczny transport zbiorowy w zakresie skarg dotyczących realizacji świadczonych usług przewozowych,
• współpraca z innymi jednostkami odpowiedzialnymi za publiczny transport zbiorowy w zakresie badania rynku usług przewozowych, projektowania sieci komunikacyjnej i rozkładów jazdy,
• przygotowywanie postępowań przetargowych dot. zakupów środków transportu miejskiego, biletomatów, infrastruktury przystankowej, systemu dynamicznej informacji pasażerskiej,
• opracowywanie cennika za przejazdy w publicznych środkach transportu,
• wprowadzanie danych do programów (systemów) będących w dyspozycji Wydziału (rozkłady, cenniki, służby kierowców),
• przygotowywanie raportów, sprawozdań i prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z przewozem osób i obsługą linii komunikacyjnych,
• opracowywanie tymczasowych tras linii komunikacyjnych w przypadku zamknięcia dróg,
• udzielanie informacji w zakresie rozkładów, cenników, rodzajów biletów i kart elektronicznych oraz uprawnień przysługujących pasażerom,
• udział w przygotowywaniu strategii rozwoju transportu, programu rozwoju transportu, zrównoważonego planu oraz prognozy oddziaływania transportu na środowisko,
• przygotowywanie badań i analiz potrzeb przewozowych,
• opracowywanie i realizacja planu transportowego,
• przygotowywanie projektu umowy na świadczenie usług w zakresie komunikacji miejskiej i nadzór nad jej wykonaniem,
• przygotowywanie porozumień międzygminnych z sąsiednimi gminami w zakresie komunikacji zbiorowej oraz ich realizacja,
• przygotowywanie projektów uchwał w sprawie cen biletów stosowanych w komunikacji miejskiej,
• przygotowywanie projektów uchwał określających przepisy porządkowe stosowane w komunikacji miejskiej,
• prowadzenie ewidencji mienia Miasta zarządzanego przez Wydział, zapewnienie właściwego gospodarowania i zabezpieczenia mienia,
• przygotowywanie projektów uchwał w sprawie uprawnień do bezpłatnych i ulgowych przejazdów autobusami komunikacji miejskiej,
• promowanie transportu publicznego,
• nadzór nad przygotowywaniem projektu uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, warunków ich udostępniania operatorowi i przewoźnikom,
• nadzór nad ustalaniem liczby zatrzymań poszczególnych przewoźników na przystankach zlokalizowanych na terenie Kalisza,
• nadzór nad ustalaniem wysokości miesięcznych opłat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych przez operatora i przewoźników i wystawianie not obciążeniowych,
• nadzór nad koordynowaniem zbiorowych przewozów osób w zakresie linii i rozkładów jazdy oraz informacji dla społeczeństwa, w tym zatwierdzanie zmian tras wynikających ze zmiany organizacji ruchu,
• wykonywanie zadań, o których mowa w art. 7 rozporządzenia (WE) nr 1370/2007,
• organizowanie obsługi linii komunikacyjnych, które zgodnie z obowiązującymi przepisami zabezpiecza Miasto Kalisz i zawieranie umów z przewoźnikami na przewozy pasażerskie,
• prowadzenie rejestru przewożonych pasażerów, jakości usług i innych danych odnośnie komunikacji publicznej,
• kontrola jakości usług przewozowych świadczonych przez operatora zgodnie z zawartą umową,
• nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z egzekucją należności powstałych z tytułu jazdy bez opłaty przewozowej w komunikacji miejskiej,
• nadzór nad utrzymaniem i obsługą przystanków, węzłów przesiadkowych, dworców, słupów i tablic ogłoszeniowych,
• przygotowywanie wniosków przetargowych oraz projektów umów w zakresie utrzymania i dostawy ww. infrastruktury,
• prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów z drogi i umieszczaniem ich na parkingu strzeżonym, w myśl ustawy prawo o ruchu drogowym,
• nadzór nad funkcjonowaniem roweru miejskiego,
• wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:

• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopie prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 10.12.2018r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (www.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

 

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :

„Oferta na stanowisko Kierownika Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA:

 

                Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

                Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).

W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).

Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w MZDiK w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

 

 

 

 

 

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko do Wydziału Inżynierii Ruchu
i Ewidencji w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 06.12.2018r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami. W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko został wybrany Pan Dariusz Kaczmarek, zam. Kalisz.

Pan Dariusz Kaczmarek wykazał się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska do Wydziału Inżynierii Ruchu i Ewidencji w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

                                                                                                


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
do Wydziału Inżynierii Ruchu i Ewidencji
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

 

1. Wymagania niezbędne:

• wykształcenie minimum średnie,
• umiejętność pracy w programie typu AutoCAD,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel),
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku w Wydziale Inżynierii Ruchu i Ewidencji,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• prawo jazdy kategorii B.

2. Wymagania dodatkowe:

• preferowane wykształcenie w specjalności Inżynieria Ruchu lub o profilu drogowym,
• doświadczenie w realizacji zadań z zakresu inżynierii ruchu drogowego,
• znajomość przepisów Ustawy o drogach publicznych,
• znajomość przepisów ustawy Prawo o ruchu drogowym,
• znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach,
• znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem,
• znajomość rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,
• znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
• umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz redagowania pism,
• praktyczna umiejętność poruszania się pojazdem, znajomość topografii Kalisza.


3. Predyspozycje osobowościowe:

• obowiązkowość, uczciwość, samodzielność w pracy, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i pracowitość.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

• prowadzenie kompleksowej ewidencji oraz całokształtu zagadnień
i korespondencji związanych z ewidencją oznakowania drogowego, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
• ewidencja, analiza i opiniowanie projektów organizacji ruchu,
• zlecanie robót w zakresie oznakowania poziomego, pionowego i sygnalizacji świetlnej,
• nadzór i analiza istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności,
• współpraca w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami,
• udział w pracach Zespołu ds. organizacji ruchu oraz Zespołu ds. komunikacji rowerowej,
• realizowanie zadań w zakresie inżynierii ruchu, w tym spraw związanych z badaniami ruchu i pomiarami ruchu drogowego, pomiarami natężenia hałasu,
• opracowywanie drobnych projektów w zakresie inżynierii ruchu dla potrzeb MZDiK (w programie typu AutoCAD),
• przygotowywanie danych i założeń do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie inżynierii i organizacji ruchu,
• udział w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej,
• udział w opracowywaniu planów rozwoju sieci w zakresie inżynierii ruchu.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:

• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopie prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 28.11.2018r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (www.zdm.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018r. poz.1260 t.j.).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko do Wydziału Inżynierii Ruchu i Ewidencji w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA:

Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).


W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

 

 

ZOK.110.19.2018

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko do Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 22.11.2018r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami. W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Elżbieta Przybył zam. Kalisz.

Pani Elżbieta Przybył wykazała się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska do Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

                                                                                

 

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko do Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

 

1. Wymagania niezbędne:

• co najmniej wykształcenie średnie,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

• umiejętność pracy w zespole,
• dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
• doświadczenie na podobnym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

• wykonywanie prac administracyjno- biurowych,
• pomoc w przygotowywaniu dokumentacji,
• obsługa urządzeń biurowych,
• zapisywanie, organizowanie, przechowywanie i wyszukiwanie informacji,
• pomoc w pracach bieżących,
• obsługa telefoniczna interesantów,
• wszystkie inne czynności zlecone przez przełożonego.

4. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do godz. 18:00.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:

• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 13.11.2018r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko do Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 

 


KLAUZULA INFORMACYJNA:

                Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

                Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).

W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).

Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowych przez Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu , w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

 

 

.

ZOK.110.18.2018

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na zastępstwo na stanowisko Kontrolera w Strefie Płatnego parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

 

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

                                                                                                     

 

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko
Kontrolera w Strefie Płatnego Parkowania-
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

 

1. Wymagania niezbędne:

• co najmniej wykształcenie średnie,
• co najmniej 2- letni staż pracy,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku starszego referenta,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

• umiejętność pracy w zespole,
• dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
• doświadczenie na podobnym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

1) kontrolowanie wnoszenia opłat za postój pojazdów na ulicach objętych SPP,
2) sprawdzanie ważności biletów parkingowych, oraz opłat mobilnych,
3) sprawdzanie ważności identyfikatorów i abonamentów SPP,
4) wystawianie Wezwań – Raportów do uiszczenia opłaty za nieopłacony postój lub postój ponad opłacony czas,
5) zgłaszanie Straży Miejskiej wszelkich nieprawidłowości związanych z postojem pojazdów oraz z zajmowaniem pasa drogowego,
6) sporządzanie dokumentacji fotograficznej do wystawionego wezwania – raportu,
7) kontrola oznakowania oraz zgłaszanie nieprawidłowości Kierownikowi BOSPP.

4. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca w terenie od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do godz. 18:00.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:

• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacjiw Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 08.11.2018r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na zastępstwo na stanowisko Kontrolera w Strefie Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA:


Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).

W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

 

 

 

 

.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 23.11.2018r. i 26.11.2018r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami. W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Katarzyna Solińska, zam. Chotomów.

Pani Katarzyna Solińska wykazała się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

                                                                                                  

 

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

 

1. Wymagania niezbędne:

• wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu budownictwa,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisów wykonawczych do tych ustaw,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

• umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz redagowania pism.

3. Predyspozycje osobowościowe:

• obowiązkowość, uczciwość, samodzielność w pracy, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i pracowitość.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

• prowadzenie całokształtu spraw obejmujących koordynację robót w pasie drogowym związanych z wydawaniem przez MZDiK zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w celach innych niż transportowe - z wyłączeniem reklam, obiektów handlowych i ogródków piwnych,
• prowadzenie rozliczeń związanych z zajęciem pasa drogowego,
• naliczanie opłat, wystawianie decyzji i wystawianie not obciążeniowych za zajęcie pasa drogowego oraz prowadzenie ich ewidencji – z wyłączeniem reklam, obiektów handlowych i ogródków piwnych,
• prowadzenie całokształtu spraw związanych z zajęciem pasa drogowego w celach nie związanych z funkcjonowaniem drogi,
• prowadzenie całokształtu spraw związanych z zajęciem pasa drogowego w celach związanych z funkcjonowaniem drogi,
• sporządzanie miesięcznego zestawienia not obciążeniowych wg ustalonego wzoru i przekazywanie go do Wydziału Finansowo – Księgowego w terminie do dnia 5 następnego miesiąca za dany miesiąc,
• przyjmowanie zgłoszeń, interwencji związanych z zajęciem pasa drogowego na skutek awarii urządzeń podziemnych prowadzeniem ich ewidencji,
• interweniowanie u zajmujących pas drogowy w sprawach :
- terminów zajęcia pasa,
- jakości wykonywanych robót,
- odbiorów pasów drogowych po przywróceniu do stanu pierwotnego,
• organizowanie przeglądów pogwarancyjnych dotyczących napraw nawierzchni pasa drogowego po jego zajęciu prowadzenie całokształtu spraw z tym związanych,
• prowadzenie całości spraw związanych z udostępnianiem gruntów w pasie drogowym w celach innych niż transportowe,
• terminowe wystawianie faktur VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami z tyt. wynajmu, sporządzanie rejestru VAT na podstawie wystawionych faktur
i przekazywanie go do Wydziału Finansowo – Księgowego w terminie do dnia
5 - go następnego miesiąca za dany miesiąc,
• współpraca z inspektorami nadzoru MZDiK w sprawach dotyczących zajęcia pasa drogowego – z wyłączeniem reklam, obiektów handlowych i ogródków piwnych,
• ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
• sporządzanie miesięcznego zestawienia decyzji zezwalających na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej wg ustalonego wzoru i przekazywanie do Wydziału Finansowo- Księgowego w terminie do dnia 5-tego następnego miesiąca na dany miesiąc,
• sporządzanie rocznego zestawienia decyzji zezwalających na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej wydanych w latach poprzednich, których płatność roczna przypada w bieżącym roku
i przekazywanie go do Wydziału Finansowo – Księgowego w terminie do dnia 15- go stycznia każdego roku,
• potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem w zakresie związanym
z powierzonymi obowiązkami,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także informacji niejawnych,
• przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,
• znajomość pracy pracowników zatrudnionych na innych stanowiskach
w Wydziale i pełnienie zastępstwa w przypadku ich nieobecności.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:

• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopie prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 12.11.2018r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (www.zdm.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :„ Oferta na stanowisko do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


KLAUZULA INFORMACYJNA:

            Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

            Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).

W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).

Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

 

 

Kalisz, dnia 27.09.2018r.

SP.110.16.2018

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko podinspektora do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

                                                                                 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
podinspektora do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

 

1. Wymagania niezbędne:

• wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lądowego,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisów wykonawczych do tych ustaw,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

• umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz redagowania pism.

3. Predyspozycje osobowościowe:

• obowiązkowość, uczciwość, samodzielność w pracy, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i pracowitość.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

• prowadzenie całokształtu spraw obejmujących koordynację robót w pasie drogowym związanych z wydawaniem przez MZDiK zezwoleń na zajęcie pasa drogowego w celach innych niż transportowe - z wyłączeniem reklam, obiektów handlowych i ogródków piwnych,
• prowadzenie rozliczeń związanych z zajęciem pasa drogowego,
• naliczanie opłat, wystawianie decyzji i wystawianie not obciążeniowych za zajęcie pasa drogowego oraz prowadzenie ich ewidencji – z wyłączeniem reklam, obiektów handlowych i ogródków piwnych,
• prowadzenie całokształtu spraw związanych z zajęciem pasa drogowego w celach nie związanych z funkcjonowaniem drogi,
• prowadzenie całokształtu spraw związanych z zajęciem pasa drogowego w celach związanych z funkcjonowaniem drogi,
• sporządzanie miesięcznego zestawienia not obciążeniowych wg ustalonego wzoru i przekazywanie go do Wydziału Finansowo – Księgowego w terminie do dnia 5 następnego miesiąca za dany miesiąc,
• przyjmowanie zgłoszeń, interwencji związanych z zajęciem pasa drogowego na skutek awarii urządzeń podziemnych prowadzeniem ich ewidencji,
• interweniowanie u zajmujących pas drogowy w sprawach :
- terminów zajęcia pasa,
- jakości wykonywanych robót,
- odbiorów pasów drogowych po przywróceniu do stanu pierwotnego,
• organizowanie przeglądów pogwarancyjnych dotyczących napraw nawierzchni pasa drogowego po jego zajęciu prowadzenie całokształtu spraw z tym związanych,
• prowadzenie całości spraw związanych z udostępnianiem gruntów w pasie drogowym w celach innych niż transportowe,
• terminowe wystawianie faktur VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami z tyt. wynajmu, sporządzanie rejestru VAT na podstawie wystawionych faktur
i przekazywanie go do Wydziału Finansowo – Księgowego w terminie do dnia
5 - go następnego miesiąca za dany miesiąc,
• współpraca z inspektorami nadzoru MZDiK w sprawach dotyczących zajęcia pasa drogowego – z wyłączeniem reklam, obiektów handlowych i ogródków piwnych,
• ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
• sporządzanie miesięcznego zestawienia decyzji zezwalających na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej wg ustalonego wzoru i przekazywanie do Wydziału Finansowo- Księgowego w terminie do dnia 5-tego następnego miesiąca na dany miesiąc,
• sporządzanie rocznego zestawienia decyzji zezwalających na umieszczenie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej wydanych w latach poprzednich, których płatność roczna przypada w bieżącym roku
i przekazywanie go do Wydziału Finansowo – Księgowego w terminie do dnia 15- go stycznia każdego roku,
• potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem w zakresie związanym
z powierzonymi obowiązkami,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także informacji niejawnych,
• przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,
• znajomość pracy pracowników zatrudnionych na innych stanowiskach
w Wydziale i pełnienie zastępstwa w przypadku ich nieobecności.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:

• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopie prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 17.09.2018r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (www.zdm.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko podinspektora do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


KLAUZULA INFORMACYJNA:

            Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

            Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).

W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).

Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.

Podkategorie