PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
inspektora nadzoru inwestorskiego
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie co najmniej średnie z zakresu budownictwa lądowego,
• specjalność: preferowana drogowa,
• uprawnienia w branży drogowej bez ograniczeń lub równoważne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisów wykonawczych do tych ustaw,
• znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 2016r., poz. 124), norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych,
• min. 6 lat pracy na podobnym stanowisku przy wykształceniu średnim, a przy wykształceniu wyższym 4 lata,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• prawo jazdy kat. B, własny samochód.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• pełnienie nadzoru nad robotami prowadzonymi na drogach miejskich
w zakresie:
- remontów, ochrony i bieżącego utrzymania, usprawniania funkcjonowania ruchu kołowego,
- przywracania do stanu pierwotnego nawierzchni po przekopach, awariach i wszelkiego rodzaju naruszenia nawierzchni czy wyłączenia ruchu,
• kontrolowanie postępu robót, ich jakości i zgodności z dokumentacją oraz realizowanych prac,
• bieżące kontrolowanie stanu nawierzchni dróg miejskich,
• udział w odbiorach i przekazywaniu inwestycji, robót modernizacyjnych, remontowych itp. oraz usuwanie wad w okresie rękojm,
• podejmowanie działań dotyczących zagadnień ekonomicznych, remontów, ochrony i bieżącego utrzymania dróg miejskich i obiektów mostowych,
a zwłaszcza:
- wnioskowanie o przeprowadzenie zmian i poprawek w dokumentacji w przypadku stwierdzenia braku możliwości realizacji robót zgodnie
z projektem, kosztorysem i kalkulacją szczegółową oraz umową,
- kontrolowanie jakości i wartości wykonanych robót przed zakończonego przedmiotu umowy,
- gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania.
• dokonywanie odbioru robót częściowych oraz zanikających, uczestnictwo w odbiorach końcowych,
• przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, a także kontrola dokumentacji odbiorowej przekazanej przez Wykonawcę,
• udział w pracach Komisji przetargowej oraz wykonywanie funkcji wynikającej z „Instrukcji inwentaryzacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
w Kaliszu”,
• kontrolowanie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania,
• odbieranie poprawionych usterek i niedoróbek,
• opracowywanie sprawozdawczości z zakresu wykonawstwa rzeczowego i wartościowego nadzorowanych robót,
• udział w odbiorach pogwarancyjnych, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych,
• sprawdzanie dokumentów jakości robót jak: atesty, świadectwa kontroli, wyniki badań itp.,
• wykonywanie obowiązków służbowych następuje w oparciu o przepisy w sprawie zasad działania inspektora nadzoru inwestorskiego,
• opracowywanie przedmiarów inwestorskich dotyczących remontów dróg i obiektów inżynierskich prowadzonych przez Zarząd,
• prowadzenie nadzoru nad robotami prowadzonymi w pasie drogowym,
• przygotowywanie i rejestracja zleceń w zakresie bieżącego utrzymania dróg w oparciu o protokoły przeglądu i ustalenia z Kierownikiem, oraz inspektorami nadzoru, wg hierarchii potrzeb i możliwości finansowych,
• nadzór nad właściwym rozliczeniem należności za wykonane roboty,
• opracowywanie pod względem merytorycznym materiałów związanych z udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące administrowania drogami i obiektów inżynierskich będącymi w zarządzie MZDiK,
• ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych oraz gospodarowanie mieniem.

5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,
• życiorys (CV),
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopie prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 08.03.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko inspektora nadzoru inwestorskiego w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


KLAUZULA INFORMACYJNA:

Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane
do profilowania.

 

 

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Specjalisty ds. zamówień publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
• znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
• minimum 5 letni staż pracy ogółem, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku,
• prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) prowadzenie całości zagadnień związanych z prowadzeniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) sprawdzanie i akceptowanie dokumentacji udzielania zamówienia publicznego w zakresie trybu zamówienia, ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz protokołu postępowania przetargowego,
3) przygotowanie projektów umów,
4) prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenia zamówień publicznych z podziałem na poszczególne tryby,
5) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących przeprowadzonych przetargów i zawartych umów,
6) prowadzenie całokształtu spraw dotyczących dokumentacji i korespondencji przetargowej:
 sporządzanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych postępowań wg wzorów i terminach określonych w ustawie,
 prowadzenie rejestru zamówień do 30.000 EURO i opisywanie dowodów księgowych zgodnie z ustawą,
 prowadzenie rejestru zawartych umów,
 prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania przetargowego także umów i aneksów celem dokonania opisów pod względem formalno – prawnym, merytorycznym i finansowym,
7) terminowe sporządzanie dyspozycji zwrotu wadiów zgodnie z przepisami
o zamówieniach publicznych,
8) dokonywanie na dowodach księgowych opisów z zakresu stosowania przepisów o zamówieniach publicznych,
9) uczestnictwo w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej,
10) potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,
11) opisywanie pod względem merytorycznym faktur i dowodów do zapłaty,
12) prowadzenie ewidencji zabezpieczenia należytego wykonania umów wniesionych w formie bezgotówkowej (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe),
13) przekazywanie do opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń o przetargach i wynikach przetargów,
14) ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
15) przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
16) inne zadania przekazane przez przełożonych wg kompetencji.

4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,
• życiorys (CV),
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 8.03.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK,
w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane
do profilowania.

 

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko kierownika Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 03.04.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonym kandydatem. W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko został wybrany
Pan Wieńczysław Prokop zam. Kalisz.

Pan Wieńczysław Prokop wykazał się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska kierownika w Wydziale Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Wydziału Komunikacji Miejskiej
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
• minimum 5 - letni staż pracy ogółem, w tym co najmniej trzyletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej trzy lata działalności gospodarczej
o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku Kierownika Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• prawo jazdy kat. B,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.

2. Wymagania dodatkowe:
• własny samochód.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• umiejętność kierowania zespołem, uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, umiejętność podejmowania decyzji.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :
• realizacja zadań określonych w ustawach i aktach wydanych na podstawie upoważnień ustawowych, uchwałach Rady, zarządzeniach i innych aktach prawnych, zadań wynikających z zawartych porozumień oraz wykonywanie poleceń służbowych przełożonych, prowadzenie ewidencji i zbioru aktów prawnych zawierających zadania realizowane przez Wydział,
• przygotowywanie propozycji dochodów i wydatków budżetu, opracowywanie planów finansowych, realizacja zadań uchwalonych i określonych
w harmonogramach zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz opracowywanie sprawozdań z ich wykonania,
• współudział w opracowywaniu koncepcji pozyskiwania dodatkowych źródeł dochodów budżetu Miasta i funduszy celowych,
• wystawianie faktur VAT i innych dokumentów dotyczących sprzedaży towarów i odpłatnego świadczenia usług oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie,
• dokonywanie kontroli merytorycznej poprzez weryfikację celowości, kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
• rozpatrywanie i przygotowywanie decyzji w sprawie ulg w płatnościach zgodnie z merytoryczną kompetencją poszczególnych Wydziałów oraz prowadzenie postępowania windykacyjnego w zakresie uzyskania lub wystawiania i skierowania do realizacji tytułów egzekucyjnych sądowych lub administracyjnych,
• przygotowywanie projektów aktów prawnych Prezydenta, Rady Miasta oraz sprawozdań, analiz i informacji o realizacji zadań Zarządu,
• przygotowywanie wyjaśnień w sprawach skarg i wniosków,
• zapewnienie ochrony informacji niejawnych i ochrony danych osobowych,
• realizacja zadań w zakresie obronności kraju i obrony cywilnej,
• współdziałanie z administracją rządową, jednostkami samorządu terytorialnego, samorządowymi osobami prawnymi, organizacjami społecznymi jednostkami pomocniczymi Miasta na rzecz rozwoju miasta i poprawy obsługi mieszkańców,
• wykonywanie nadzoru nad używaniem w prowadzonej działalności przyrządów pomiarowych, które winny mieć ważne cechy lub świadectwa legalizacji,
• inicjowanie działań o pozyskanie środków z Unii Europejskiej oraz przygotowywanie dokumentów merytorycznych i informacji niezbędnych do opracowania wniosków,
• udział w postępowaniach sądowych w charakterze strony w sprawach należących do zakresu działania Zarządu na podstawie odrębnego pełnomocnictwa,
• wydawanie zaświadczeń z zakresu spraw prowadzonych przez Zarząd
w zakresie wskazanym w odrębnym upoważnieniu,
• opracowywanie i przedkładanie Zarządowi projektów uchwał Rady Miasta wraz z uzasadnieniem,
• przygotowywanie projektów materiałów informacyjnych i sprawozdawczych składanych Radzie przez Prezydenta,
• opracowywanie informacji dla potrzeb Komisji Rady Miasta,
• wykonywanie uchwał Rady Miasta stosownie do zakresu działania Wydziału,
• rozpatrywanie wniosków Komisji Rady Miasta oraz przedkładanie Zarządowi propozycji ich realizacji,
• udzielanie Zarządowi wyjaśnień i propozycji odpowiedzi w sprawach interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
• opracowywanie informacji o realizacji uchwał,
• udostępnianie informacji o rozkładach jazdy,
• współdziałanie w zakresie konserwacji urządzeń przystankowych,
• współpraca z jednostkami odpowiedzialnymi za zarządzanie drogami w zakresie wyznaczenia lokalizacji przystanków autobusowych oraz
w obszarze jakości nawierzchni dróg,
• współpraca z innymi jednostkami odpowiedzialnymi za publiczny transport zbiorowy w zakresie skarg dotyczących realizacji świadczonych usług przewozowych,
• współpraca z innymi jednostkami odpowiedzialnymi za publiczny transport zbiorowy w zakresie badania rynku usług przewozowych, projektowania sieci komunikacyjnej i rozkładów jazdy,
• przygotowywanie postępowań przetargowych dot. zakupów środków transportu miejskiego, biletomatów, infrastruktury przystankowej, systemu dynamicznej informacji pasażerskiej,
• opracowywanie cennika za przejazdy w publicznych środkach transportu,
• wprowadzanie danych do programów (systemów) będących w dyspozycji Wydziału (rozkłady, cenniki, służby kierowców),
• przygotowywanie raportów, sprawozdań i prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z przewozem osób i obsługą linii komunikacyjnych,
• opracowywanie tymczasowych tras linii komunikacyjnych w przypadku zamknięcia dróg,
• udzielanie informacji w zakresie rozkładów, cenników, rodzajów biletów i kart elektronicznych oraz uprawnień przysługujących pasażerom,
• udział w przygotowywaniu strategii rozwoju transportu, programu rozwoju transportu, zrównoważonego planu oraz prognozy oddziaływania transportu na środowisko,
• przygotowywanie badań i analiz potrzeb przewozowych,
• opracowywanie i realizacja planu transportowego,
• przygotowywanie projektu umowy na świadczenie usług w zakresie komunikacji miejskiej i nadzór nad jej wykonaniem,
• przygotowywanie porozumień międzygminnych z sąsiednimi gminami w zakresie komunikacji zbiorowej oraz ich realizacja,
• przygotowywanie projektów uchwał w sprawie cen biletów stosowanych w komunikacji miejskiej,
• przygotowywanie projektów uchwał określających przepisy porządkowe stosowane w komunikacji miejskiej,
• prowadzenie ewidencji mienia Miasta zarządzanego przez Wydział, zapewnienie właściwego gospodarowania i zabezpieczenia mienia,
• przygotowywanie projektów uchwał w sprawie uprawnień do bezpłatnych i ulgowych przejazdów autobusami komunikacji miejskiej,
• promowanie transportu publicznego,
• nadzór nad przygotowywaniem projektu uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, warunków ich udostępniania operatorowi
i przewoźnikom,
• nadzór nad ustalaniem liczby zatrzymań poszczególnych przewoźników na przystankach zlokalizowanych na terenie Kalisza,
• nadzór nad ustalaniem wysokości miesięcznych opłat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych przez operatora i przewoźników
i wystawianie not obciążeniowych,
• nadzór nad koordynowaniem zbiorowych przewozów osób w zakresie linii i rozkładów jazdy oraz informacji dla społeczeństwa, w tym zatwierdzanie zmian tras wynikających ze zmiany organizacji ruchu,
• wykonywanie zadań, o których mowa w art. 7 rozporządzenia (WE) nr 1370/2007,
• organizowanie obsługi linii komunikacyjnych, które zgodnie z obowiązującymi przepisami zabezpiecza Miasto Kalisz i zawieranie umów z przewoźnikami na przewozy pasażerskie,
• prowadzenie rejestru przewożonych pasażerów, jakości usług i innych danych odnośnie komunikacji publicznej,
• kontrola jakości usług przewozowych świadczonych przez operatora zgodnie z zawartą umową,
• nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z egzekucją należności powstałych z tytułu jazdy bez opłaty przewozowej w komunikacji miejskiej,
• nadzór nad utrzymaniem i obsługą przystanków, węzłów przesiadkowych, dworców, słupów i tablic ogłoszeniowych,
• przygotowywanie wniosków przetargowych oraz projektów umów w zakresie utrzymania i dostawy ww. infrastruktury,
• prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów z drogi i umieszczaniem ich na parkingu strzeżonym, w myśl ustawy prawo o ruchu drogowym,
• nadzór nad funkcjonowaniem roweru miejskiego,
• wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30, praca przy komputerze, praca w terenie.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• list motywacyjny- uzasadnienie przystąpienia do naboru,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy lub prowadzenie działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku,
• kserokopie prawa jazdy,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 04.03.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK,
w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko Kierownika Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 



KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy), w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko podinspektora do Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informuję, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu

ogłasza nabór na stanowisko podinspektora

do Wydziału Komunikacji Miejskiej

w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:

wykształcenie wyższe, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office (Word, Excel),obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:

· prawo jazdy kat. B.

3. Predyspozycje osobowościowe:

obowiązkowość, uczciwość, samodzielność w pracy, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy
w zespole, sumienność i pracowitość.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:

· prowadzenie dziennika korespondencji w ramach wydziału,

· badanie i analiza potrzeb przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym,

· projektowanie sieci komunikacyjnej i rozkładów jazdy, współpraca z innymi jednostkami odpowiedzialnymi za publiczny transport zbiorowy,

· opracowywanie cenników opłat za przejazdy w publicznym transporcie zbiorowym,

· przygotowanie postępowania związanego z wyłanianiem operatora publicznego transportu zbiorowego oraz zawierania umowy o świadczenie usługi publicznego transportu zbiorowego,

· prowadzenie spraw związanych z przeprowadzaniem audytu rekompensaty wypłacanej operatorowi publicznego transportu zbiorowego,

· kontrola jakości usług przewozowych świadczonych przez operatora,

· przygotowanie postępowań związanych z zakupem środków transportu oraz innych urządzeń, związanych z funkcjonowaniem publicznego transportu zbiorowego (biletomatów, wyświetlaczy, tablic SDIP),

· przygotowywanie Planu transportowego w myśl ustawy o publicznym transporcie zbiorowym,

· prowadzenie spraw związanych z usuwaniem pojazdów z drogi i umieszczaniem ich na parkingu strzeżonym, przejmowaniem na własność Miasta Kalisza i utylizacją w myśl ustawy Prawo o ruchu drogowym,

· prowadzenie ewidencji oraz zbieranie dokumentacji powstałej w trakcie obsługi zadania usuwania pojazdów z drogi i przechowywania ich na parkingach,

· prowadzenie spraw związanych z egzekucją opłat za nieopłacone przejazdy
w komunikacji miejskiej,

· tworzenie projektów graficznych rozkładów i informacji zawieranych na przystankach komunikacyjnych, dworcach i autobusach, których właścicielem lub zarządzającym jest Miasto Kalisz,

· przygotowywanie akcji promujących rozwój zrównoważonego transportu i komunikacji miejskiej,

· przygotowywanie raportów, sprawozdań i prowadzenie niezbędnej dokumentacji związanej z przewozem osób i obsługą linii komunikacyjnych,

· przygotowywanie odpowiedzi na pytania i wnioski w sprawach projektów sieci i połączeń komunikacyjnych,

· badanie potoków pasażerskich oraz rentowności linii komunikacyjnych,

· przygotowywanie projektów uchwał określających przepisy porządkowe oraz opłaty obowiązujące w publicznym transporcie zbiorowym,

· przygotowywanie projektów uchwał w sprawie uprawnień do bezpłatnych i ulgowych przejazdów w publicznym transporcie zbiorowym,

· opracowywanie tymczasowych linii komunikacyjnych w przypadku zamknięcia dróg,

· wprowadzanie danych do systemów komputerowych wykorzystywanych w Wydziale,

· współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Miasta w celu realizacji powierzonych zadań,

· przygotowywanie odpowiedzi w celu załatwienia reklamacji, skarg, wniosków, dotyczących publicznego transportu zbiorowego,

· udzielanie informacji pasażerskiej w zakresie rozkładów, cenników oraz uprawnień przysługujących pasażerom,

· przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,

· ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,

· znajomość pracy pracowników zatrudnionych na innych stanowiskach w wydziale i pełnienie zastępstwa podczas ich nieobecności,

· wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.

5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:

· wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),

· list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,

· kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,

· oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,

· oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,

· oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,

· oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Do oferty można dołączyć również:

· kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,

· referencje z przebiegu pracy zawodowej,

· kserokopie prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 04.03.2019r.

Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK,
w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem :

„Oferta na stanowisko Podinspektora do Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


 

KLAUZULA INFORMACYJNA:

Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy), w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).

W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).

Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu

ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych

w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
  • znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
  • minimum 5 letni staż pracy ogółem, w tym co najmniej 2 letni staż pracy na podobnym stanowisku,
  • prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
  • dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych,
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
  • referencje z przebiegu pracy zawodowej.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:

1) prowadzenie całości zagadnień związanych z prowadzeniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,

2) sprawdzanie i akceptowanie dokumentacji udzielania zamówienia publicznego w zakresie trybu zamówienia, ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz protokołu postępowania przetargowego,

3) przygotowanie projektów umów,

4) prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenia zamówień publicznych z podziałem na poszczególne tryby,

5) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących przeprowadzonych przetargów i zawartych umów,

6) prowadzenie całokształtu spraw dotyczących dokumentacji i korespondencji przetargowej:

  • sporządzanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych postępowań wg wzorów i terminach określonych w ustawie,
  • prowadzenie rejestru zamówień do 30.000 EURO i opisywanie dowodów księgowych zgodnie z ustawą,
  • prowadzenie rejestru zawartych umów,
  • prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania przetargowego także umów i aneksów celem dokonania opisów pod względem formalno – prawnym, merytorycznym i finansowym,

7) terminowe sporządzanie dyspozycji zwrotu wadiów zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,

8) dokonywanie na dowodach księgowych opisów z zakresu stosowania przepisów o zamówieniach publicznych,

9) uczestnictwo w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej,

10) potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,

11) opisywanie pod względem merytorycznym faktur i dowodów do zapłaty,

12) prowadzenie ewidencji zabezpieczenia należytego wykonania umów wniesionych w formie bezgotówkowej (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe),

13) przekazywanie do opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń o przetargach i wynikach przetargów,

14) ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,

15) przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,

16) inne zadania przekazane przez przełożonych wg kompetencji.

 

4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,
  • życiorys (CV),
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
  • kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • oświadczenie o stanie zdrowia.
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
  • oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 18.02.2019r.

Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

 

UWAGA! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:

„Oferta na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 


KLAUZULA INFORMACYJNA:

Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).

W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.

Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).

Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na zastępstwo, na stanowisko Kontrolera Strefy Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

W dniu 13.02.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami, w wyniku których Komisja postanowiła przedstawić kandydaturę do zatrudnienia na w/w stanowisko Pana Dariusza Rubasa zam. Kalisz.

Pan Dariusz Rubas wykazał się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska
na zastępstwo kontrolera w Strefie Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg
i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko
Kontrolera w Strefie Płatnego Parkowania-
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• co najmniej wykształcenie średnie,
• co najmniej 2- letni staż pracy,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku starszego referenta,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• umiejętność pracy w zespole,
• dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
• doświadczenie na podobnym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) kontrolowanie wnoszenia opłat za postój pojazdów na ulicach objętych SPP,
2) sprawdzanie ważności biletów parkingowych, oraz opłat mobilnych,
3) sprawdzanie ważności identyfikatorów i abonamentów SPP,
4) wystawianie Wezwań – Raportów do uiszczenia opłaty za nieopłacony postój lub postój ponad opłacony czas,
5) zgłaszanie Straży Miejskiej wszelkich nieprawidłowości związanych
z postojem pojazdów oraz z zajmowaniem pasa drogowego,
6) sporządzanie dokumentacji fotograficznej do wystawionego wezwania – raportu,
7) kontrola oznakowania oraz zgłaszanie nieprawidłowości Kierownikowi BOSPP.

4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca w terenie od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do godz. 18:00.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

6. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 01.02.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK,
w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na zastępstwo na stanowisko Kontrolera w Strefie Płatnego Parkowania w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.


KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane do profilowania.

Podkategorie