Podstawowe informacje
UWAGA DOTYCZĄCA POSTĘPOWAŃ POWYŻEJ 130.000,00 zł :
Postępowania prowadzone są w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://zdmkalisz.ezamawiajacy.pl.
Wszelkie informacje związane z prowadzonymi postępowaniami powyżej 130.000,00 zł zamieszczane są na stronie internetowej Platformy zakupowej.
[ZP.271.10.64.2016] Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na: wykonanie projektu oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu
ZP.271.10.64.2016
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pt. ProgramInfrastruktura dla rozwoju terenów inwestycyjnych” .
- 1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji na budowę oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno - prawnym jak i technicznym. Opracowanie należy wykonać w nawiązaniu do projektu branży drogowej na budowę drogi gminnej od ul. Zachodniej w Kaliszu, oraz warunków wydanych przez OUiD Sp. z o.o..
- 2. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
1/ spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania,
2/ projekt budowlany i projekt wykonawczy branży elektrycznej obejmujący budowę oświetlenia wykonany na podstawie warunków technicznych oświetlenia drogi gminnej od ul. Zachodniej w Kaliszu znak WTG 17/I/2016 z dnia 26.04.2016r.,
3/ projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, w szczególności projekt usunięcia kolizji z istniejącą na skrzyżowaniu ul. Zachodniej z ul. Piotra Sulisławskiego linią oświetleniową w oparciu o war. techniczne znak DT/TE/DŚ/3969/2015 z dnia 28.12.2015 r.,
4/ szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
5/ informację do planu BIOZ,
6/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje,
7/ uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu (dawniej uzyskanie pozytywnej opinii ZUDP),
8/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS),
9/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH),
10/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH).
- Projektant zobowiązany jest w szczególności do:
1/ udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,
2/ szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,
3/ w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania , na etapie analizy ofert i nawniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,
4/ udzielenia odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,
5/ zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.
- Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
- W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
1/ czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
3/ udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,
4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,
5/ współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
- Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania zabezpiecza Zamawiający.
- Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
- Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
2/ wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.),
3/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),
4/ obowiązującymi normami,
5/ wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z późn. zm),
6/ Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,
7/ ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
- Termin wykonania opracowania do dnia: 29.07.2016r.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań budowę lub przebudowę oświetlenia ulicy o długości linii oświetleniowej min. 100 m,
2/ wykażą, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. projektanta branży elektrycznej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
„Oferta na: wykonanie projektu oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu”.
- 19. Oferty należy składać do dnia 13.06.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.06.2016r. o godz. 09:05.
- 20. Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 15 oraz, że zostały one wykonane należycie,
- wykaz osób spełniających warunki udziału w postępowaniu.
- Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
- Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Karol Sobczak – tel. (62) 59-85-210
2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Robert Starzonek
- Wytworzony przez: Dariusz Mencel (Dyrektor)
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 561
[ZP.271.10.53.2016] Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Podmiejskiej z ul. H. Sawickiej w Kaliszu
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Podmiejskiej z ul. H. Sawickiej w Kaliszu.
- Określenie przedmiotu zamówienia: Projekt budowlano – wykonawczy na budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Podmiejskiej z ul. H. Sawickiej w Kaliszu.
- Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
1/ opracowanie 3 koncepcji projektowych na budowę (w tym np.: ronda turbinowego),
2/ opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w oparciu o wybraną koncepcję,
3/ dane wyjściowe do projektowania, spisane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy,
4/ określenie kategorii ruchu oraz prędkości projektowej,
5/ geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6/ projekt branży drogowej na budowę ronda,
7/ projekt odwodnienia zgodnie z warunkami wydanymi przez PWIK Sp. z o.o. ,
8/ projekt oświetlenia,
9/ projekt zagospodarowania zielenią wyspy centralnej uwzględniający zastosowanie instalacji do automatycznego nawadniania,
10/ projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną,
11/ kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,
12/ projekt stałej organizacji ruchu,
13/ informację do planu BIOZ,
14/ szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
15/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, kosztorys inwestorski (wersja papierowa oraz elektroniczna w wersji edytowalnej i nieedytowalnej),
16/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje,
17/ protokół z narady koordynacyjnej dotyczącej usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia technicznego,
18/ mapę własności terenu w 2 egz. z jednoznacznie określonym przebiegiem projektowanego pasa drogowego i granicami działek wraz z aktualnym wykazem właścicieli działek przez które przebiega projektowana droga,
19/ opracowanie kompletu dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej (edytowalnej i nieedytowalnej),
- Projektant zobowiązany jest w szczególności do:
1/ uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii oraz zezwoleń,
2/ opracowania wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (Specustawa) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami (za wyjątkiem podziałów geodezyjnych). Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji,
3/ złożenia wniosku oraz uzyskania stosownej decyzji ZRID,
4/ udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową.
- Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
- Mapę do celów projektowych niezbędną do wykonania opracowania zabezpiecza Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu mapy do celów projektowych wraz z przedmiotowym opracowaniem.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
- Projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
- Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
2/ wymogami ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.).
3/ ustawą z dnia 18.07.2001r. – Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.)
4/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie – (Dz. U. z 2000 Nr 63, poz. 735 z późn. zm.)
5/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),
6/ obowiązującymi normami,
7/ wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z póżn. zm).
8/ rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),
9/ rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr. 177 poz. 1729),
10/ rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znakow i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.)
11/ Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.
12/ ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031),
13/ „Standardami technicznymi i wykonawczymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Kalisza” (Zarządzenie Nr 627/2015 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 18.12.2015 r.).
- Termin opracowania ustala się do dnia 30.11.2016r.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
14.1. Posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego opracowania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę ronda w ciągu ulicy / drogi min. klasy „Z”.
14.2. Wykażą, że dysponują projektantem branży drogowej posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
„Oferta na: wykonanie projektu budowlano – wykonawczego na budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Podmiejskiej z ul. H. Sawickiej w Kaliszu”.
- Oferty należy składać do dnia 10.05.2016r. do godz. 10: 00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2016r. o godz. 10:05.
19.Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 14.1. oraz, że zostały one wykonane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 14.2.
20. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa
na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
21. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Marcin Cieloszyk – tel. (62) 59-85-209
2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Robert Starzonek
- Wytworzony przez: Dariusz Mencel (Dyrektor)
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 592
[ZP.271.10.63.2016] Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na: wykonanie podziałów geodezyjnych działek, sporządzenie wykazów synchronizacyjnych oraz trwałej stabilizacji na gruncie
ZP.271.10.63.2016
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie podziałów geodezyjnych działek, sporządzenie wykazów synchronizacyjnych oraz trwałej stabilizacji na gruncie - ul. Noskowska w Kaliszu (do decyzji ZRID).
- Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów geodezyjnych, sporządzenie wykazów synchronizacyjnych oraz trwałej stabilizacji na gruncie dla następujących działek:
1/ obręb 0101 – dz. nr 4/3, 5/3, 6/2, 8/4, 9/7 – podział na dwie działki,
2/ obręb 110 – dz. nr 1/3, 2/3, 4/5 – podział na dwie działki,
3/ obręb 108 – dz. nr 9/5, 10/5 - podział na dwie działki.
- Termin wykonania ustala się następująco:
1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. (komplet dokumentów do złożenia wniosku): w ciągu 8 tygodni od dnia zawarcia umowy,
2/ wykonanie dokumentów do ujawnienia podziałów w KW oraz trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ zaakceptują termin realizacji zamówienia,
2/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Termin związania z ofertą: 20 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
- Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie spisana stosowna umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy.
7. Oferta winna zawierać:
1/ formularz ofertowy,
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3/ uprawnienia.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: „Oferta na wykonanie podziałów geodezyjnych działek, sporządzenie wykazów synchronizacyjnych oraz trwałej stabilizacji na gruncie - ul. Noskowska w Kaliszu (do decyzji ZRID).”
- Oferty należy składać do dnia 10.06.2016r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro pok. nr 201).
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.05.2016r. o godz. 10:05 w Sali konferencyjnej (parter pok. nr 102).
- Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Barbara Szydło tel. (62) 59-85-209
2/ Donata Gadzinowska tel. (62) 59-85-209
Dodano dnia: 2 czerwca 2016
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Robert Starzonek
- Wytworzony przez: Dariusz Mencel (Dyrektor)
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 557
[ZP.271.10.65.2016] Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na: opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację sygnalizacji świetlnej
ZP.271.10.65.2016
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Harcerska – Kopernika i ul. Nowy Świat – Harcerska – Górnośląska oraz wyposażenie skrzyżowania ul. Śródmiejska – Fabryczna – Kościuszki w nową sygnalizacje świetlną, w Kaliszu w ramach zadania „Ścieżka rowerowa wzdłuż ul. Śródmiejskiej”.
- 1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Harcerska – Kopernika i ul. Nowy Świat – Harcerska – Górnośląska oraz wyposażenie skrzyżowania ul. Śródmiejska – Fabryczna – Kościuszki w nową sygnalizację świetlną, w Kaliszu.
Zakres opracowania obejmuje w szczególności :
1/ skrzyżowanie ul. Harcerska - Kopernika:
a) wymiana istniejącego sterownika na sterownik o napięciu 42V kompatybilny z Centrum Sterowania Ruchem MZDiK,
b) wymiana istniejących sygnalizatorów świetlnych na nowe o napięciu 42V,
c) ułożenie okablowania (dla nowych grup sygnałowych),
2/ skrzyżowanie ul. Nowy Świat - Harcerska – Górnośląska:
a) wymiana istniejącego sterownika na sterownik o napięciu 42V kompatybilny z Centrum Sterowania Ruchem MZDiK,
b) wymiana istniejących sygnalizatorów świetlnych na nowe o napięciu 42V,
c) ułożenie okablowania (dla nowych grup sygnałowych),
3/ skrzyżowanie ul. Śródmiejska – Fabryczna -Kościuszki:
a) wymiana istniejącego sterownika na sterownik o napięciu 42V kompatybilny z Centrum Sterowania Ruchem MZDiK,
b) wymiana całości sygnalizacji świetlnej na nową o napięciu 42V (wraz z konstrukcjami wsporczymi),
c) ułożenie nowego okablowania,
4/ połączenie światłowodem skrzyżowań al. Wojska Polskiego - Poznańska,
ul. Harcerska - Kopernika , ul. Nowy Świat - Harcerska - Górnośląska (wykorzystując istniejąca kanalizację kablową,
5/ wykonanie kanalizacji kablowej oraz połączenie światłowodem skrzyżowań ul. Nowy Świat - Harcerska - Górnośląska i ul. Śródmiejska - Fabryczna - Kościuszki,
6/ wykonanie kanalizacji kablowej oraz połączenie światłowodem skrzyżowań ul. Śródmiejska - Fabryczna - Kościuszki i al. Wojska Polskiego - Kościuszki,
7/ wyposażenie skrzyżowań ul. Harcerska - Kopernika, ul. Nowy Świat - Harcerska - Górnośląska i ul. Śródmiejska - Fabryczna - Kościuszki w wideo monitoring obejmujący całe skrzyżowanie wraz z podłączeniem do Centrum Sterowania Ruchem w MZDiK,
8/ wykonanie projektów branży elektrycznej, programów ruchowych sygnalizacji świetlnych oraz projektów organizacji ruchu dla ww. skrzyżowań (na podstawie aktualnych badań natężenia ruchu).
- Dokumentacja projektowa winna zawierać:
1/ dane wyjściowe do projektu, spisane w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy,
2/ geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3/ projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną,
4/ kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,
5/ szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
6/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS), osobno dla każdego zakresu określonego w punktach od 1.1/ do 1.8/,
7/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH, DWG), osobno dla każdego zakresu określonego w punktach od 1.1/ do 1.8/,
8/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH),
9/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje.
- Projektant zobowiązany jest w szczególności do:
1/ uzyskania wszystkich niezbędnych do realizacji robót decyzji, uzgodnień, opinii oraz zezwoleń,
2/ przygotowania załączników niezbędnych do dokonania zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
3/ udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,
4/ szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,
5/ w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania , na etapie analizy ofert i nawniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,
6/ udzielenia odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,
7/ zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.
- Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
- W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
1/ czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
3/ udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,
4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,
5/ współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
- Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania zabezpiecza Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
- Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
2/ wymogami ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm),
3/ wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.),
4/ ustawą z dnia 18.07.2001r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.),
5/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 Nr 63, poz. 735 z późn. zm.),
6/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),
7/ obowiązującymi normami,
8/ wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z póżn. zm),
9/ rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),
10/ rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr. 177 poz. 1729),
11/ rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.),
12/ Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,
13/ „Standardami technicznymi i wykonawczymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Kalisza” (Zarządzenie Nr 627/2015 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 18.12.2015 r.),
- Termin wykonania opracowania: do dnia 11.07.2016 r.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań projektowych odpowiadających swoim rodzajem i złożonością zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia.
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
„Oferta na: opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Harcerska – Kopernika i ul. Nowy Świat – Harcerska – Górnośląska oraz wyposażenie skrzyżowania ul. Śródmiejska – Fabryczna – Kościuszki w nową sygnalizacje świetlną, w Kaliszu”.
- 19. Oferty należy składać do dnia 07.06.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2016r. o godz. 09:05.
- 20. Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 14 oraz, że zostały one wykonane należycie.
- Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
- Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Paweł Kociok – tel. (62) 59-85-222
2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209
Dodano dnia: 2 czerwca 2016
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Robert Starzonek
- Wytworzony przez: Dariusz Mencel (Dyrektor)
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 563
[ZP.271.10.61.2016] Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na: wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy osiedlowej w Kaliszu na odcinku od ul. Serbinowskiej w kierunku cmentarza
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy osiedlowej w Kaliszu na odcinku od ul. Serbinowskiej w kierunku cmentarza .
- Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac projektowych obejmować ma wykonanie kompletnej dokumentacji na przebudowę odcinka ulicy osiedlowej od ulicy Serbinowskiej na wysokości posesji 1a w kierunku cmentarza na długości około 145,00m, wraz z wydzieleniem miejsc postojowych, odwodnieniem i oświetleniem drogowym, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno – prawnym jak i technicznym. Ulicę należy zaprojektować jako drogę klasy D.
- Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
1/ dane wyjściowe do projektowania, które należy spisać w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy,
2/ geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
3/ projekt branży drogowej,
4/ projekt odwodnienia ulicy zgodnie z warunkami technicznymi nr TT-420/024-6/16 z dnia 26.02.2016r. wydanymi przez PWiK wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń i uzgodnień (m.in. pozwolenia wodno – prawne, „decyzja lokalizacyjna”),
5/ projekt branży elektrycznej wykonany w oparciu o projekt warunków technicznych wydanych przez EOŚ,
6/ projekty usunięcia ewentualnych kolizji,
7/ projekt w zakresie stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie opracowywania akceptacji Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu,
8/ inwentaryzację zieleni wraz z ewentualnym uzyskaniem pozwolenia na wycinkę drzew,
9/ szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
10/ informację do planu BIOZ,
11/ kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,
12/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje,
13/ uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu (dawniej uzyskanie pozytywnej opinii ZUDP),
14/ decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli będzie wymagana),
15/ uzgodnienie projektu budowlanego w Wojewódzkim Oddziale Służby Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegaturze w Kaliszu oraz, w przypadku nałożenia takiego obowiązku, uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków,
16/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej,
17/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (wersja papierowa oraz elektroniczna w formacie ATH),
18/ przygotowanie załączników niezbędnych do zgłoszenia robot,
19/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej edytowalnej i nieedytowalnej (formaty np.: PDF, DWG, DOC, XLS, ATH),
20/ mapa ewidencyjna z naniesionym przebiegiem projektowanej ulicy wraz z wypisami z ewidencji gruntu dla działek stanowiących pas drogowy ulicy, działek zajętych pod inwestycję oraz wszystkich działek sąsiadujących z wyżej wymienionymi,
21/ inwentaryzacja zieleni znajdującej się na terenie objętym inwestycją.
- Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
- Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu wraz z przedmiotowym opracowaniem.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
- Projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
- Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
2/ wymogami ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.).
3/ ustawą z dnia 18.07.2001r. – Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.)
4/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),
5/ obowiązującymi normami,
6/ wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z póżn. zm).
7/ rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),
8/ rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr. 177 poz. 1729),
9/ rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.)
10/ Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.
11/ ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
- Termin opracowania ustala się do dnia 31.10.2016r.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
13.1. Posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań obejmujących budowę, przebudowę lub remont ulicy o długości min. 100 mb i klasy min. „D”.
13.2. Projektanta branży drogowej posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
„Oferta na: wykonanie projektu budowlano – wykonawczego przebudowy ulicy osiedlowej w Kaliszu na odcinku od ul. Serbinowskiej w kierunku cmentarza”.
- Oferty należy składać do dnia 07.06.2016r. do godz. 10: 00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2016r. o godz. 10:05.
- Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 13.1. oraz, że zostały one wykonane należycie,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 13.2.
19. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa
na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
20. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Marcin Cieloszyk – tel. (62) 59-85-209
2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209
Dodano dnia: 2 czerwca 2016
- Szczegóły
- Udostępniony przez: Robert Starzonek
- Wytworzony przez: Dariusz Mencel (Dyrektor)
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 571