UWAGA DOTYCZĄCA POSTĘPOWAŃ POWYŻEJ 130.000,00 zł :

Postępowania prowadzone są w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://zdmkalisz.ezamawiajacy.pl.

Wszelkie informacje związane z prowadzonymi postępowaniami powyżej 130.000,00 zł zamieszczane są na stronie internetowej Platformy zakupowej.

ZP.271.10.64.2016

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pt. ProgramInfrastruktura dla rozwoju terenów inwestycyjnych” .

 

  1. 1.   Określenie przedmiotu zamówienia.

Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji na budowę oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno - prawnym jak i technicznym. Opracowanie należy wykonać w nawiązaniu do projektu branży drogowej na budowę drogi gminnej od ul. Zachodniej w Kaliszu, oraz warunków wydanych przez OUiD Sp. z o.o..

 

  1. 2.   Zakres opracowania obejmuje w szczególności:

1/      spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania,

2/      projekt budowlany i projekt wykonawczy branży elektrycznej obejmujący budowę oświetlenia wykonany na podstawie warunków technicznych oświetlenia drogi gminnej od ul. Zachodniej w Kaliszu znak WTG 17/I/2016 z dnia 26.04.2016r.,

3/      projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, w szczególności projekt usunięcia kolizji z istniejącą na skrzyżowaniu ul. Zachodniej z ul. Piotra Sulisławskiego linią oświetleniową w oparciu o war. techniczne znak DT/TE/DŚ/3969/2015 z dnia 28.12.2015 r.,

4/      szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

5/      informację do planu BIOZ,

6/      wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje,

7/      uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu (dawniej uzyskanie pozytywnej opinii ZUDP),

8/      przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS),

9/      kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH),

10/   opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH).

  1. Projektant zobowiązany jest w szczególności do:

1/   udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,

2/   szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,

3/   w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania , na etapie analizy ofert i nawniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,

4/   udzielenia odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,

5/      zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.

  1. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
  1. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:

1/ czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,

2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,

3/ udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,

4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,

5/ współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.

  1. Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania zabezpiecza Zamawiający.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
  3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
  4. Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
    1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
    2. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
    3. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    4. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:

1/    wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),

2/    wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.),

3/    rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),

4/    obowiązującymi normami,

5/    wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z późn. zm),

6/    Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,

7/    ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).

  1. Termin wykonania opracowania do dnia: 29.07.2016r.
  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:

1/  posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań budowę lub przebudowę oświetlenia ulicy o długości linii oświetleniowej min. 100 m,

2/  wykażą, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. projektanta branży elektrycznej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.

  1. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  1. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  1. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:

 

„Oferta na: wykonanie projektu oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu”.

 

  1. 19.   Oferty należy składać do dnia 13.06.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).

 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.06.2016r. o godz. 09:05.

 

  1. 20.   Oferta winna zawierać:

-  formularz oferty na załączonym druku,

-  wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 15 oraz, że zostały one wykonane należycie,

-  wykaz osób spełniających warunki udziału w postępowaniu.

 

  1. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
  1. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

1/ Karol Sobczak – tel. (62) 59-85-210

2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Podmiejskiej z ul. H. Sawickiej w Kaliszu.

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia: Projekt budowlano – wykonawczy na budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Podmiejskiej z ul. H. Sawickiej w Kaliszu.
  1. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:

1/       opracowanie 3 koncepcji projektowych na budowę (w tym np.: ronda turbinowego),

2/       opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego w oparciu o wybraną koncepcję,

3/       dane wyjściowe do projektowania, spisane w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy,

4/       określenie kategorii ruchu oraz prędkości projektowej,

5/       geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,

6/       projekt branży drogowej na budowę ronda,

7/       projekt odwodnienia zgodnie z warunkami wydanymi przez PWIK Sp. z o.o. ,

8/       projekt oświetlenia,

9/       projekt zagospodarowania zielenią wyspy centralnej uwzględniający zastosowanie instalacji do automatycznego nawadniania,

10/     projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną,

11/     kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,

12/     projekt stałej organizacji ruchu,

13/     informację do planu BIOZ,

14/     szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

15/     przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej, kosztorys inwestorski (wersja papierowa oraz elektroniczna w wersji edytowalnej i nieedytowalnej),

16/     wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje,

17/     protokół z narady koordynacyjnej dotyczącej usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia technicznego,

18/     mapę własności terenu w 2 egz. z jednoznacznie określonym przebiegiem projektowanego pasa drogowego i granicami działek wraz z aktualnym wykazem właścicieli działek przez które przebiega projektowana droga,

19/     opracowanie kompletu dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej (edytowalnej i nieedytowalnej),

  1. Projektant zobowiązany jest w szczególności do:

1/    uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii oraz zezwoleń,

2/    opracowania wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (Specustawa) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami (za wyjątkiem podziałów geodezyjnych). Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji,

3/    złożenia wniosku oraz uzyskania stosownej decyzji ZRID,

4/    udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową.

  1. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
  2. Mapę do celów projektowych niezbędną do wykonania opracowania zabezpiecza Wykonawca.
  3. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu mapy do celów projektowych wraz z przedmiotowym opracowaniem.
  4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
  5. Projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
  6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
  7. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
  8. Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  9. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:

1/    wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),

2/    wymogami ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.).

3/    ustawą z dnia 18.07.2001r. – Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.)

4/    rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie – (Dz. U. z 2000 Nr 63, poz. 735 z późn. zm.)

5/    rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),

6/    obowiązującymi normami,

7/    wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z póżn. zm).

8/    rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),

9/    rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr. 177 poz. 1729),

10/  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znakow i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.)

11/  Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.

12/  ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031),

13/  „Standardami technicznymi i wykonawczymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Kalisza” (Zarządzenie Nr 627/2015 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 18.12.2015 r.).

  1. Termin opracowania ustala się do dnia 30.11.2016r.
  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:

14.1.     Posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego opracowania obejmującego budowę, przebudowę lub rozbudowę ronda w ciągu ulicy / drogi min. klasy „Z”.

14.2.     Wykażą, że dysponują projektantem branży drogowej posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.

  1. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  2. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  3. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:

 

„Oferta na: wykonanie projektu budowlano – wykonawczego na budowę ronda na skrzyżowaniu ul. Podmiejskiej z ul. H. Sawickiej w Kaliszu”.

 

  1. Oferty należy składać do dnia 10.05.2016r. do godz. 10: 00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2016r. o godz. 10:05.

 

19.Oferta winna zawierać:

-  formularz oferty na załączonym druku

-  wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 14.1. oraz, że zostały one wykonane należycie

-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 14.2.

 

20. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa

 na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.

21. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

1/ Marcin Cieloszyk – tel. (62) 59-85-209

2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209

ZP.271.10.63.2016

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie podziałów geodezyjnych działek, sporządzenie wykazów synchronizacyjnych oraz trwałej stabilizacji na gruncie - ul. Noskowska w Kaliszu (do decyzji ZRID).

  1. Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie podziałów geodezyjnych, sporządzenie wykazów synchronizacyjnych oraz trwałej stabilizacji na gruncie dla następujących działek:

1/ obręb 0101 – dz. nr 4/3, 5/3, 6/2, 8/4, 9/7 – podział na dwie działki,

2/ obręb 110 – dz. nr 1/3, 2/3, 4/5 – podział na dwie działki,

3/ obręb 108 – dz. nr 9/5, 10/5 - podział na dwie działki.

  1. Termin wykonania ustala się następująco:

1/    wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. (komplet dokumentów do złożenia wniosku): w ciągu 8 tygodni od dnia zawarcia umowy,

2/    wykonanie dokumentów do ujawnienia podziałów w KW oraz trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.

  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:

1/ zaakceptują termin realizacji zamówienia,

2/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur.

  1. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  1. Termin związania z ofertą: 20 dni.

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.

  1. Z Oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie spisana stosowna umowa na wykonanie przedmiotu zamówienia - w załączeniu projekt umowy.

 

7. Oferta winna zawierać:

1/    formularz ofertowy,

2/    aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3/    uprawnienia.

  1. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: „Oferta na wykonanie podziałów geodezyjnych działek, sporządzenie wykazów synchronizacyjnych oraz trwałej stabilizacji na gruncie - ul. Noskowska w Kaliszu (do decyzji ZRID).”

 

  1. Oferty należy składać do dnia 10.06.2016r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro pok. nr 201).

 

  1. Otwarcie ofert nastąpi dnia 10.05.2016r. o godz. 10:05 w Sali konferencyjnej (parter pok. nr 102).
  2. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

 1/ Barbara Szydło tel. (62) 59-85-209

 2/ Donata Gadzinowska tel. (62) 59-85-209

 

ZP.271.10.65.2016

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Harcerska – Kopernika i ul. Nowy Świat – Harcerska – Górnośląska oraz wyposażenie skrzyżowania ul. Śródmiejska – Fabryczna – Kościuszki w nową sygnalizacje świetlną, w Kaliszu w ramach zadania „Ścieżka rowerowa wzdłuż ul. Śródmiejskiej”.

 

  1. 1.   Określenie przedmiotu zamówienia.

Opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Harcerska – Kopernika i ul. Nowy Świat – Harcerska – Górnośląska oraz wyposażenie skrzyżowania ul. Śródmiejska – Fabryczna – Kościuszki w nową sygnalizację świetlną, w Kaliszu.

Zakres opracowania obejmuje w szczególności :

1/       skrzyżowanie ul. Harcerska - Kopernika:

a)    wymiana istniejącego sterownika na sterownik o napięciu 42V kompatybilny z Centrum Sterowania Ruchem MZDiK,

b)    wymiana istniejących sygnalizatorów świetlnych na nowe o napięciu 42V,

c)    ułożenie okablowania (dla nowych grup sygnałowych),

2/       skrzyżowanie ul. Nowy Świat - Harcerska – Górnośląska:

a)    wymiana istniejącego sterownika na sterownik o napięciu 42V kompatybilny z Centrum Sterowania Ruchem MZDiK,

b)    wymiana istniejących sygnalizatorów świetlnych na nowe o napięciu 42V,

c)    ułożenie okablowania (dla nowych grup sygnałowych),

3/       skrzyżowanie ul. Śródmiejska – Fabryczna -Kościuszki:

a)    wymiana istniejącego sterownika na sterownik o napięciu 42V kompatybilny z Centrum Sterowania Ruchem MZDiK,

b)    wymiana całości sygnalizacji świetlnej na nową o napięciu 42V (wraz z konstrukcjami wsporczymi),

c)    ułożenie nowego okablowania,

4/       połączenie światłowodem skrzyżowań al. Wojska Polskiego - Poznańska, 
ul. Harcerska - Kopernika , ul. Nowy Świat - Harcerska - Górnośląska (wykorzystując istniejąca kanalizację kablową,

5/       wykonanie kanalizacji kablowej oraz połączenie światłowodem skrzyżowań ul. Nowy Świat - Harcerska - Górnośląska i ul. Śródmiejska - Fabryczna - Kościuszki,

6/       wykonanie kanalizacji kablowej oraz połączenie światłowodem skrzyżowań ul. Śródmiejska - Fabryczna - Kościuszki i al. Wojska Polskiego - Kościuszki,

7/       wyposażenie skrzyżowań ul. Harcerska - Kopernika, ul. Nowy Świat - Harcerska - Górnośląska i ul. Śródmiejska - Fabryczna - Kościuszki w wideo monitoring obejmujący całe skrzyżowanie wraz z podłączeniem do Centrum Sterowania Ruchem w MZDiK,

8/       wykonanie projektów branży elektrycznej, programów ruchowych sygnalizacji świetlnych oraz projektów organizacji ruchu dla ww. skrzyżowań (na podstawie aktualnych badań natężenia ruchu).

  1. Dokumentacja projektowa winna zawierać:

1/      dane wyjściowe do projektu, spisane w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy,

2/      geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,

3/      projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną,

4/      kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,

5/      szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

6/      przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS), osobno dla każdego zakresu określonego w punktach od 1.1/ do 1.8/,

7/      kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH, DWG), osobno dla każdego zakresu określonego w punktach od 1.1/ do 1.8/,

8/      opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH),

9/      wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje.

  1. Projektant zobowiązany jest w szczególności do:

1/   uzyskania wszystkich niezbędnych do realizacji robót decyzji, uzgodnień, opinii oraz zezwoleń,

2/   przygotowania załączników niezbędnych do dokonania zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,

3/   udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,

4/   szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,

5/   w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania , na etapie analizy ofert i nawniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,

6/   udzielenia odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,

7/      zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.

  1. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
  2. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:

1/         czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,

2/         uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,

3/         udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,

4/         udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,

5/         współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.

  1. Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania zabezpiecza Wykonawca.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
  3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
  4. Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
    1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
    2. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
    3. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    4. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:

1/    wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),

2/    wymogami ustawy z dnia 20.06.1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm),

3/    wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.),

4/    ustawą z dnia 18.07.2001r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.),

5/    rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 Nr 63, poz. 735 z późn. zm.),

6/    rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),

7/    obowiązującymi normami,

8/    wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z póżn. zm),

9/    rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),

10/  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr. 177 poz. 1729),

11/  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.),

12/  Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,

13/  „Standardami technicznymi i wykonawczymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Kalisza” (Zarządzenie Nr 627/2015 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 18.12.2015 r.),

  1. Termin wykonania opracowania: do dnia 11.07.2016 r.
  2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań projektowych odpowiadających swoim rodzajem i złożonością zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia.
  1. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  1. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  1. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:

 

„Oferta na: opracowanie dokumentacji projektowej na modernizację sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Harcerska – Kopernika i ul. Nowy Świat – Harcerska – Górnośląska oraz wyposażenie skrzyżowania ul. Śródmiejska – Fabryczna – Kościuszki w nową sygnalizacje świetlną, w Kaliszu”.

 

  1. 19.   Oferty należy składać do dnia 07.06.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).

 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2016r. o godz. 09:05.

 

  1. 20.   Oferta winna zawierać:

-  formularz oferty na załączonym druku,

-  wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 14 oraz, że zostały one wykonane należycie.

 

  1. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
  1. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

1/ Paweł Kociok – tel. (62) 59-85-222

2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy ulicy osiedlowej w Kaliszu na odcinku od ul. Serbinowskiej w kierunku cmentarza .

 

  1. Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac projektowych obejmować ma wykonanie kompletnej dokumentacji na przebudowę odcinka ulicy osiedlowej od ulicy Serbinowskiej na wysokości posesji 1a w kierunku cmentarza na długości około 145,00m, wraz z wydzieleniem miejsc postojowych, odwodnieniem i oświetleniem drogowym, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno – prawnym jak i technicznym. Ulicę należy zaprojektować jako drogę klasy D.
  1. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:

1/   dane wyjściowe do projektowania, które należy spisać w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy,

2/   geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

3/   projekt branży drogowej,

4/   projekt odwodnienia ulicy zgodnie z warunkami technicznymi nr TT-420/024-6/16 z dnia 26.02.2016r. wydanymi przez PWiK wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń i uzgodnień (m.in. pozwolenia wodno – prawne, „decyzja lokalizacyjna”),

5/   projekt branży elektrycznej wykonany w oparciu o projekt warunków technicznych wydanych przez EOŚ,

6/   projekty usunięcia ewentualnych kolizji,

7/   projekt w zakresie stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie opracowywania akceptacji Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu,

8/   inwentaryzację zieleni wraz z ewentualnym uzyskaniem pozwolenia na wycinkę drzew,

9/   szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

10/   informację do planu BIOZ,

11/   kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,

12/   wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje,

13/   uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu (dawniej uzyskanie pozytywnej opinii ZUDP),

14/   decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli będzie wymagana),

15/   uzgodnienie projektu budowlanego w Wojewódzkim Oddziale Służby Ochrony Zabytków w Poznaniu Delegaturze w Kaliszu oraz, w przypadku nałożenia takiego obowiązku, uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków,

16/   przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej,

17/   kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (wersja papierowa oraz elektroniczna w formacie ATH),

18/   przygotowanie załączników niezbędnych do zgłoszenia robot,

19/   opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej edytowalnej i nieedytowalnej (formaty np.: PDF, DWG, DOC, XLS, ATH),

20/   mapa ewidencyjna z naniesionym przebiegiem projektowanej ulicy wraz z wypisami z ewidencji gruntu dla działek stanowiących pas drogowy ulicy, działek zajętych pod inwestycję oraz wszystkich działek sąsiadujących z wyżej wymienionymi,

21/   inwentaryzacja zieleni znajdującej się na terenie objętym inwestycją.

  1. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
  2. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca.
  3. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu wraz z przedmiotowym opracowaniem.
  4. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
  5. Projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
  6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
  7. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
  8. Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  9. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:

1/    wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),

2/    wymogami ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.).

3/    ustawą z dnia 18.07.2001r. – Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.)

4/    rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),

5/    obowiązującymi normami,

6/    wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z póżn. zm).

7/    rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),

8/    rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr. 177 poz. 1729),

9/    rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.)

10/  Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.

11/  ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).

  1. Termin opracowania ustala się do dnia 31.10.2016r.
  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:

13.1.     Posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań obejmujących budowę, przebudowę lub remont ulicy o długości min. 100 mb i klasy min. „D”.

13.2.     Projektanta branży drogowej posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.

  1. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  2. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  3. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:

 

„Oferta na: wykonanie projektu budowlano – wykonawczego przebudowy ulicy osiedlowej w Kaliszu na odcinku od ul. Serbinowskiej w kierunku cmentarza”.

 

  1. Oferty należy składać do dnia 07.06.2016r. do godz. 10: 00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.06.2016r. o godz. 10:05.

 

  1. Oferta winna zawierać:

-  formularz oferty na załączonym druku,

-  wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 13.1. oraz, że zostały one wykonane należycie,

-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 13.2.

 

19. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa

 na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.

20. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

1/ Marcin Cieloszyk – tel. (62) 59-85-209

2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209