15/11/2017    S219    - - Dostawy - Dodatkowe informacje - Procedura otwarta 

Polska-Kalisz: Autobusy niskopodłogowe

2017/S 219-455136

Sprostowanie

Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji

Dostawy

(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2017/S 199-408998)

Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający

I.1)Nazwa i adresy
Miejski Zarząd Dróg i Komunkiacjai w Kaliszu
ul. Złota 43
Kalisz
62-800
Polska
Osoba do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Tel.: +48 625985200
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 625985201
Kod NUTS: PL416

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.mzdik.kalisz.pl

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa 11 sztuk fabrycznie nowych autobusów klasy maxi o napędzie hybrydowym dla miasta Kalisza.

Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2017
II.1.2)Główny kod CPV
34121400
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 autobusów z napędem hybrydowym jednoczłonowych, niskopodłogowych, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2018 r., przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej, w wersji nadwozia najnowszej dostępnej u danego producenta.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13/11/2017
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszenia
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2017/S 199-408998

Sekcja VII: Zmiany

VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniu
Numer sekcji: II.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Zamiast:
Data: 14/09/2018
Powinno być:
Data: 19/10/2018
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 24/11/2017
Czas lokalny: 12:00
Powinno być:
Data: 29/11/2017
Czas lokalny: 12:00
Numer sekcji: IV.2.6
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Zamiast:
Data: 22/01/2018
Powinno być:
Data: 27/01/2018
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 24/11/2017
Czas lokalny: 12:15
Powinno być:
Data: 29/11/2017
Czas lokalny: 12:15
VII.2)Inne dodatkowe informacje:
Zmiana nr 1
(w załącznikach)
 
 
 
17/10/2017    S199    - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta 

Polska-Kalisz: Autobusy niskopodłogowe

2017/S 199-408998

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa i adresy
Miejski Zarząd Dróg i Komunkiacjai w Kaliszu
ul. Złota 43
Kalisz
62-800
Polska
Osoba do kontaktów: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Tel.: +48 625985200
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 625985201
Kod NUTS: PL416

Adresy internetowe:

Główny adres: www.bip.mzdik.kalisz.pl

I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://bip.mzdik.kalisz.pl/zamowienia-publiczne/410
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Budownictwo i obiekty komunalne

Sekcja II: Przedmiot

II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa 11 sztuk fabrycznie nowych autobusów klasy maxi o napędzie hybrydowym dla miasta Kalisza.

Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2017
II.1.2)Główny kod CPV
34121400
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 autobusów z napędem hybrydowym jednoczłonowych, niskopodłogowych, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2018 r., przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej, w wersji nadwozia najnowszej dostępnej u danego producenta.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
34121100
30123100
35120000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL416
II.2.4)Opis zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 11 autobusów z napędem hybrydowym jednoczłonowych, niskopodłogowych, fabrycznie nowych, wyprodukowanych w 2018 r., przeznaczonych do wykonywania przewozów w publicznej komunikacji miejskiej, w wersji nadwozia najnowszej dostępnej u danego producenta”

Dodatkowy zakres obejmujący zamówienie.

a) Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszego zamówienia do przeszkolenia:

— 5 osób – pracowników zaplecza technicznego, w zakresie prawidłowego, bezpiecznego oraz ekonomicznego eksploatowania autobusów, będących przedmiotem dostawy oraz w zakresie ASO (Autoryzowany Serwis Obsługi), w ramach, którego przekaże materiały informacyjne, techniczne i szkoleniowe,

— 5 osób – pracowników zaplecza technicznego w zakresie diagnozy, bezpiecznej obsługi, konserwacji oraz napraw systemu klimatyzacji, zainstalowanej w oferowanych autobusach. Każda z osób uczestniczących w szkoleniu powinna otrzymać certyfikat dla personelu (na podstawie art. 22 ust. 1 w związku z art. 20 ust. 1 do ustawy z dnia 15.5,2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych Dz.U. z 2015 r. poz. 881), materiały informacyjne, szkoleniowe i techniczne niezbędne do wykonywania napraw klimatyzacji,

— 5 osób – pracowników zaplecza technicznego w zakresie diagnozy, obsługi oraz naprawy jednostki napędowej (silnika) zastosowanego w oferowanych autobusach,

— 2 osób – w zakresie bieżącej obsługi cyfrowego monitoringu wizyjnego, systemu informacji pasażerskiej,

— 2 kierowców na każdy dostarczony autobus w zakresie umożliwiającym prawidłową obsługę autobusu prawidłową i oszczędną eksploatację w ruchu miejskim. Wykonawca dostarczy kierowcom niezbędne materiały do tych celów (instrukcję obsługi dla kierowcy wg. typu oferowanego autobusu).

b) Wykonawca udzieli Operatorowi (Operatorowi publicznego transportu zbiorowego – Kaliskie Linie Autobusowe Sp. z o.o., ul. Wrocławska 30-38, 62-800 Kalisz) autoryzacji w zakresie umożliwiającym samodzielne wykonywanie przeglądów, obsług oraz napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych zakupionych w ramach niniejszego zamówienia autobusów zgodnie z warunkami opisanymi w SIWZ,

c) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt wraz z dostawą co najmniej:

— katalogu części zamiennych – 2 szt.;

— schematu instalacji elektrycznej – 2 szt.;

— schematu układu pneumatycznego – 2 szt.;

— schematu układu ogrzewania i chłodzenia – 2 szt.;

— schematu układu kierowniczego – 2 szt.;

— schematu zawieszenia – 2 szt.;

— schematu układu smarowania – 2 szt.;

— schematu układów hydraulicznych – 2 szt.;

— schemat instalacji monitoringu – 2 szt.;

— schematy, instrukcje inne niezbędne dokumenty systemu informacji pasażerskiej;

— instrukcji obsługi autobusu (stanowiskowa) dla kierowcy 2 sztuki na każdy autobus. ;

Katalog części zamiennych oraz schematy powinny zostać dostarczone w wersji papierowej w ilości po 2 sztuki oraz jedną wersję elektroniczną na płycie CD/DVD. Całość dokumentacji musi być opracowana w języku polskim.

d) Wykonawca dostarczy komplet diagnostycznych oprogramowań komputerowych w języku polskim, umożliwiający diagnostykę autobusów oraz zamontowanych zespołów, poprzez dostarczone interfejsy do:

— silnika;

— skrzyni biegów;

— układu pneumatycznego zawieszenia;

— systemu klimatyzacji;

— układu sterowania drzwi;

— zdalnego programowania komputerów pokładowych,

zainstalowanych w dostarczonych autobusach.

e) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą autobusów pisemnej licencji na przekazane oprogramowania wraz z licencjami i aktualizacjami. Koszt ma być jednorazowy wkalkulowany w cenę zamówienia. Wymagany okres wykorzystania całości dostarczonego sprzętu komputerowego i oprogramowań min. 10 lat.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Właściwości techniczno – eksploatacyjne / Waga: 32
Kryterium jakości - Nazwa: Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości / Waga: 4
Kryterium jakości - Nazwa: Termin dostawy / Waga: 4
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 14/09/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPWP.03.03.04-30-0001/17 pt. „Rozwój systemu komunikacji publicznej Aglomeracji Kalisko Ostrowskiej wraz z modernizacją oświetlenia ulicznego – Miasto Kalisz”.
II.2.14)Informacje dodatkowe

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 200 000 PLN (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100). Zasady dotyczące wnoszenia wadium zostały określone w pkt. 15 SIWZ.

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

Nie dotyczy.

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zgodnie z SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 11 000 000 PLN (słownie: jedenaście milionów złotych), wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w przypadku informacji zawierającej kwoty wyrażone w walutach obcych, kwoty te zostaną przeliczone po średnim kursie NBP z dnia wystawienia informacji.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 11 000 000 PLN, słownie: jedenaście milionów złotych.

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zgodnie z SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: a)wypelniona Cześć IV Kryteria kwalifikacji, pkt C Zdolność techniczna i zawodowa ppkt 1b) JEDZ,

b) dowodów określających czy dostawa, o której mowa w pkt. 9.2.3) SIWZ oraz Cześć IV Kryteria kwalifikacji,pkt C Zdolność techniczna i zawodowa ppkt 1b) JEDZ, została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.

Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:

Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na zrealizowaniu dostawy (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie minimum:

— jednej dostawy obejmującej min. 3 szt. autobusów miejskich, niskopodłogowych, hybrydowych z napędem spalinowo – elektrycznym, oferowanej marki, modelu oraz typu, na rynek państw członkowskich Unii Europejskiej lub krajów stowarzyszonych.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 24/11/2017
Czas lokalny: 12:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 22/01/2018
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 24/11/2017
Czas lokalny: 12:15
Miejsce:

Otwarcie ofert nastąpi w w sali konferencyjnej mieszczącej się na parterze budynku Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu przy ul. Złotej 43 w Kaliszu – pokój nr 102.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania.

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w:

a)art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 ustawy Pzp.

b)art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp

c)art. 24 ust. 5 pkt 8) ustawy Pzp

2.Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty (szczegółowy wykaz dokumentów i zasady ich składania określone są w SIWZ):

1)formularz oferty

2)JEDZ

3)Szczegółową charakterystykę oferowanego autobusu

4)oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ

5)zobowiązanie podmiotu trzeciego

6)odpowiednie pełnomocnictwa

7)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania umowy,

8)oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz

3.Poza dokumentami, o których mowa w Sekcji III.1.2 oraz III.1.3) Na wezwanie zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:

3.1W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:

a)informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;

b)zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

d)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

e)oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;

f)oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;

g)oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716).

3.2 W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego tj. certyfikatów, homologacji, wykazów itp. o których mowa w pkt. 4.2 i 4.3. SIWZ

4.Zamawiający przewiduje zastosowanie procedury określonej w art. 24aa. ustawy Pzp.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 224587803

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Terminy wniesienia odwołania:

1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt. 25.5.1. i 25.5.2. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

4. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

1) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Faks: +48 224587803

Adres internetowy:http://www.uzp.gov.pl

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13/10/2017
logo węzeł
Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
SIWZ pdf 704.08 KB Marcin Cieloszyk
Załączniki zip 495.34 KB Marcin Cieloszyk
ogłoszenie o zamówieniu pdf 140.41 KB Donata Gadzinowska
Zmiana nr 1 pdf 325.90 KB Marcin Cieloszyk
Załączniki do zmiany nr 1 zip 162.74 KB Marcin Cieloszyk
Zmiana ogłoszenia nr 1 pdf 68.42 KB Marcin Cieloszyk
Informacja z otwarcia ofert pdf 184.19 KB Marcin Cieloszyk
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej pdf 152.09 KB Marcin Cieloszyk
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. piątek, 13, październik 2017 08:48 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 16, październik 2017 13:35 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 16, październik 2017 13:36 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 17, październik 2017 09:54 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 13, listopad 2017 14:32 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 15, listopad 2017 09:57 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 29, listopad 2017 14:48 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 16, styczeń 2018 14:52 Marcin Cieloszyk