Ogłoszenie nr 510023573-N-2019 z dnia 06-02-2019 r.
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501270-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. ul. Złota 43, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 59 85 200, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 62 59 85 201.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzdik.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: „Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania”. Zadanie nr 1 a) usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym: rowerów, motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. b) przewiezienie do 31 szt. samochodów osobowych, które do dnia zawarcia niniejszej umowy zostały usunięte z drogi i są przechowywane na parkingach innych Przedsiębiorców, zlokalizowanych do 2 km od granic miasta Kalisza, przechowywanie ich na parkingu Wykonawcy do czasu odebrania przez właściciela, utylizacji bądź odsprzedaży przez Miasto Kalisz. Zadanie nr 2 - Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym: a) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, b) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, c) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t. Zadanie nr 3 - Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących towary niebezpieczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50118110-9

Dodatkowe kody CPV: 50118110-9, 98351100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania - zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 390071.55
Waluta złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: P.H.U. PATROL Jakub Jabłoński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Braci Niemojowskich 43A
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 90480.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 90480.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 161350.00
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania - zadanie nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/02/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 52104.88
Waluta złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: PHU PATROL Jakub Jabłoński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Braci Niemojowskich 43a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 14930.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14930.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21833.50
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Ogłoszenie nr 510020342-N-2019 z dnia 31-01-2019 r.
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania - zadanie nr 3

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 501270-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. ul. Złota 43, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 59 85 200, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 62 59 85 201.
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzdik.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania - zadanie nr 3
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: „Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania”.Zadanie nr 3 - Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących towary niebezpieczne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50118110-9

Dodatkowe kody CPV: 98351100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 3 postępowanie przetargowe zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986) – nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Ogłoszenie nr 501270-N-2019 z dnia 2019-01-07 r. 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w KaliszuUsuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
Nie

Nazwa projektu lub programu 
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul.ul. Złota  43 , 62800   Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 59 85 200, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 62 59 85 201.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mzdik.kalisz.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak 
www.bip.mzdik.kalisz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie
Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
osobiście, poczta, kurier 
Adres: 
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania 
Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2019 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania”. Zadanie nr 1 a) usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym: rowerów, motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. b) przewiezienie do 31 szt. samochodów osobowych, które do dnia zawarcia niniejszej umowy zostały usunięte z drogi i są przechowywane na parkingach innych Przedsiębiorców, zlokalizowanych do 2 km od granic miasta Kalisza, przechowywanie ich na parkingu Wykonawcy do czasu odebrania przez właściciela, utylizacji bądź odsprzedaży przez Miasto Kalisz. Zadanie nr 2 - Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym: a) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, b) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, c) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t. Zadanie nr 3 - Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących towary niebezpieczne. 

II.5) Główny kod CPV: 50118000-5 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV
50118110-9
98351100-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
      2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1/ uruchomienie usługi, dot. pojazdów usuniętych z art. 130a, o której mowa w ppkt 4.1.1a), 4.1.2, 4.1.3 SIWZ: od dnia uprawomocnienia się uchwały Rady Miasta Kalisza w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu, obowiązujących w 2019 r.; 2/ uruchomienie usługi, pojazdów usuniętych z art. 50a oraz pojazdów wskazanych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b) SIWZ: od dnia podpisania umowy; 3/ zakończenie świadczenia usługi: 31.12.2020 r
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: posiadanie aktualnych uprawnień na wykonywanie transportu drogowego rzeczy wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm.). 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250.000,00 zł 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (udokumentowany umową najmu, dzierżawy, użyczenia itp.) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia j.n: a) dysponowanie sprzętem spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.): − do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – co najmniej 1 szt. (dot. tylko Wykonawców zadania nr 1); − do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t – co najmniej 1 szt. (dot. tylko Wykonawców zadania nr 2); − do usuwania pojazdów przewożących towary niebezpieczne powyżej 16 t spełniających warunki określone przepisami prawa, a w szczególności przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 650 z późn. zm.) – co najmniej 1 szt. (dot. tylko Wykonawców zadania nr 3) b) dysponowanie parkingiem: ogrodzonym i oświetlonym, dozorowanym przez całą dobę (ochrona fizyczna lub monitoring), zamykanym w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, posiadającym wydzielone pomieszczenie w celu przechowywania wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów oraz: – liczbie miejsc dla pojazdów o d.m.c. do 3,5 t – co najmniej 50 (dot. tylko Wykonawców zadania 1 określonego w pkt.4.1.1), – liczbie miejsc dla pojazdów o d.m.c. powyżej 3,5t do 7,5t – co najmniej 3 (dot. Wykonawców zadania 2 określonego w pkt.4.1.2), – liczbie miejsc dla pojazdów o d.m.c. powyżej 7,5t do 16t – co najmniej 3 (dot. Wykonawców zadania 2 określonego w pkt.4.1.2), – liczbie miejsc dla pojazdów o d.m.c. powyżej 16t – co najmniej 1 (dot. Wykonawców zadania 2 określonego w pkt.4.1.2 ), – liczbie miejsc dla pojazdów do 16t, spełniających warunki określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293) – co najmniej 1 (dot. tylko Wykonawców zadania 3 określonego w pkt 4.1.3). 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
Zgodnie z zapisami pkt. 11.7.2 SIWZ: 11.7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Zgodnie z zapisami pkt. 11.7.1. SIWZ: 11.7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; c) decyzje potwierdzające posiadanie aktualnych uprawnień na wykonywanie transportu drogowego rzeczy wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm. Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ (propozycja zobowiązania – załącznik nr 4 do SIWZ). 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”, wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak 
Informacja na temat wadium 
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Zadanie nr 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), Zadanie nr 2: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), zadanie nr 3: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
Kryteria Znaczenie
1/ CENA za usuwanie pojazdów z drogi na podstawie art. 130a, art. 50a oraz pojazdów wyznaczonych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b 20,00
2/ CENA za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, do 3 miesięcy liczonych od dnia ich usunięcia 5,00
3/ Zmniejszenie stawek za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, po 3 miesiącach liczonych od dnia ich usunięcia, art. 50a od dnia ich usunięcia oraz pojazdów przewiezionych, o których mowa w ppkt 4.1.1b 30,00
4/ CENA za odstąpienie od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdów 5,00
5/ Czas przybycia na miejsce odholowania pojazdu 30,00
6/ Wydłużenie czasu wydawania pojazdów z parkingu 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
 

Informacje dodatkowe: 
 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zgodnie z pkt. 24 SIWZ: 24. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach. 24.1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 24.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 24.3. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: Zmian w trakcie realizacji umowy podmiotów na zasoby których Wykonawca powoływał się w ofercie : W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2019-01-16, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
Język polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - zadanie nr 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 a) usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym: rowerów, motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. b) przewiezienie do 31 szt. samochodów osobowych, które do dnia zawarcia niniejszej umowy zostały usunięte z drogi i są przechowywane na parkingach innych Przedsiębiorców, zlokalizowanych do 2 km od granic miasta Kalisza, przechowywanie ich na parkingu Wykonawcy do czasu odebrania przez właściciela, utylizacji bądź odsprzedaży przez Miasto Kalisz.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50118000-5, 50118110-9, 98351100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
1/ CENA za usuwanie pojazdów z drogi na podstawie art. 130a, art. 50a oraz pojazdów wyznaczonych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b 20,00
2/ CENA za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, do 3 miesięcy liczonych od dnia ich usunięcia 5,00
3/ Zmniejszenie stawek za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, po 3 miesiącach liczonych od dnia ich usunięcia, art. 50a od dnia ich usunięcia oraz pojazdów przewiezionych, o których mowa w ppkt 4.1.1b 30,00
4/ CENA za odstąpienie od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdów 5,00
5/ Czas przybycia na miejsce odholowania pojazdu 30,00
6/ Wydłużenie czasu wydawania pojazdów z parkingu 10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu umowy: 1/ uruchomienie usługi, dot. pojazdów usuniętych z art. 130a, o której mowa w ppkt 4.1.1a), 4.1.2, 4.1.3 SIWZ: od dnia uprawomocnienia się uchwały Rady Miasta Kalisza w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu, obowiązujących w 2019 r.; 2/ uruchomienie usługi, pojazdów usuniętych z art. 50a oraz pojazdów wskazanych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b) SIWZ: od dnia podpisania umowy; 3/ zakończenie świadczenia usługi: 31.12.2020 r 

 

Część nr: 2 Nazwa: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - zadanie nr 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym: a) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, b) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, c) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50118000-5, 50118110-9, 98351100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
1/ CENA za usuwanie pojazdów z drogi na podstawie art. 130a, art. 50a oraz pojazdów wyznaczonych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b 20,00
2/ CENA za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, do 3 miesięcy liczonych od dnia ich usunięcia 5,00
3/ Zmniejszenie stawek za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, po 3 miesiącach liczonych od dnia ich usunięcia, art. 50a od dnia ich usunięcia oraz pojazdów przewiezionych, o których mowa w ppkt 4.1.1b 30,00
4/ CENA za odstąpienie od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdów 5,00
5/ Czas przybycia na miejsce odholowania pojazdu 30,00
6/ Wydłużenie czasu wydawania pojazdów z parkingu 10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu umowy: 1/ uruchomienie usługi, dot. pojazdów usuniętych z art. 130a, o której mowa w ppkt 4.1.1a), 4.1.2, 4.1.3 SIWZ: od dnia uprawomocnienia się uchwały Rady Miasta Kalisza w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu, obowiązujących w 2019 r.; 2/ uruchomienie usługi, pojazdów usuniętych z art. 50a oraz pojazdów wskazanych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b) SIWZ: od dnia podpisania umowy; 3/ zakończenie świadczenia usługi: 31.12.2020 r

 

Część nr: 3 Nazwa: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - zadanie nr 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących towary niebezpieczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50118000-5, 50118110-9, 98351100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
1/ CENA za usuwanie pojazdów z drogi na podstawie art. 130a, art. 50a oraz pojazdów wyznaczonych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b 20,00
2/ CENA za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, do 3 miesięcy liczonych od dnia ich usunięcia 5,00
3/ Zmniejszenie stawek za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, po 3 miesiącach liczonych od dnia ich usunięcia, art. 50a od dnia ich usunięcia oraz pojazdów przewiezionych, o których mowa w ppkt 4.1.1b 30,00
4/ CENA za odstąpienie od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdów 5,00
5/ Czas przybycia na miejsce odholowania pojazdu 30,00
6/ Wydłużenie czasu wydawania pojazdów z parkingu 10,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu umowy: 1/ uruchomienie usługi, dot. pojazdów usuniętych z art. 130a, o której mowa w ppkt 4.1.1a), 4.1.2, 4.1.3 SIWZ: od dnia uprawomocnienia się uchwały Rady Miasta Kalisza w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu, obowiązujących w 2019 r.; 2/ uruchomienie usługi, pojazdów usuniętych z art. 50a oraz pojazdów wskazanych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b) SIWZ: od dnia podpisania umowy; 3/ zakończenie świadczenia usługi: 31.12.2020 r

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
SIWZ pdf 672.11 KB Marcin Cieloszyk
Ogłoszenie pdf 171.78 KB Marcin Cieloszyk
SIWZ wersja edytowalna docx 162.41 KB Marcin Cieloszyk
Informacja z otwarcia ofert pdf 99.75 KB Marcin Cieloszyk
IOWON pdf 111.05 KB Marcin Cieloszyk
Unieważnienie 3 zadanie pdf 92.56 KB Marcin Cieloszyk
Ogłoszenie o unieważnieniu zadania nr 3 pdf 106.05 KB Marcin Cieloszyk
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - zadanie nr 1 i 2 pdf 84.81 KB Donata Gadzinowska
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 07, styczeń 2019 14:54 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 17, styczeń 2019 11:29 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 31, styczeń 2019 14:35 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony. czwartek, 31, styczeń 2019 14:36 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 31, styczeń 2019 14:44 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony. czwartek, 31, styczeń 2019 14:44 Marcin Cieloszyk
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 06, luty 2019 11:48 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony. środa, 06, luty 2019 11:49 Donata Gadzinowska
Przywrócono wersję artykułu z dnia 2019-02-06 10:48:50. środa, 06, luty 2019 11:49 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony. środa, 06, luty 2019 11:50 Donata Gadzinowska