Ogłoszenie nr 651409-N-2018 z dnia 2018-11-22 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mzdik.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.mzdik.kalisz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, poczta, kurier
Adres:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania
Numer referencyjny: ZP.271.1.44.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: „Usuwanie pojazdów z drogi na terenie miasta Kalisza i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym z podziałem na trzy zadania”. Zadanie nr 1 a) usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym: rowerów, motorowerów, motocykli, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. b) przewiezienie do 31 szt. samochodów osobowych, które do dnia zawarcia niniejszej umowy zostały usunięte z drogi i są przechowywane na parkingach innych Przedsiębiorców, zlokalizowanych do 2 km od granic miasta Kalisza, przechowywanie ich na parkingu Wykonawcy do czasu odebrania przez właściciela, utylizacji bądź odsprzedaży przez Miasto Kalisz. Zadanie nr 2 - Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym: a) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, b) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, c) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t. Zadanie nr 3 - Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących towary niebezpieczne.
II.5) Główny kod CPV: 50118000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
50118110-9 |
98351100-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu umowy: 1/ uruchomienie usługi, dot. pojazdów usuniętych z art. 130a, o której mowa w ppkt 4.1.1a), 4.1.2, 4.1.3 SIWZ: od dnia uprawomocnienia się uchwały Rady Miasta Kalisza w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu, obowiązujących od 1 stycznia 2019 r.; 2/ uruchomienie usługi, pojazdów usuniętych z art. 50a oraz pojazdów wskazanych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b) SIWZ: od dnia podpisania umowy; 3/ zakończenie świadczenia usługi: 31.12.2020 r
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250.000,00 zł
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać lub mieć zapewniony dostęp (udokumentowany umową najmu, dzierżawy, użyczenia itp.) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia j.n: a) dysponowanie sprzętem spełniającym wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 951 z późn. zm.): − do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t – co najmniej 1 szt. (dot. tylko Wykonawców zadania nr 1); − do usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t – co najmniej 1 szt. (dot. tylko Wykonawców zadania nr 2); − do usuwania pojazdów przewożących towary niebezpieczne powyżej 16 t spełniających warunki określone przepisami prawa, a w szczególności przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 650 z późn. zm.) – co najmniej 1 szt. (dot. tylko Wykonawców zadania nr 3) b) dysponowanie parkingiem: ogrodzonym i oświetlonym, dozorowanym przez całą dobę (ochrona fizyczna lub monitoring), zamykanym w sposób uniemożliwiający wjazd i wyjazd środka transportu bez zezwolenia osoby dozorującej, posiadającym wydzielone pomieszczenie w celu przechowywania wyposażenia pojazdu, części lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu i mogłyby ulec zniszczeniu lub zaginięciu w miejscu do przechowywania pojazdów oraz: – liczbie miejsc dla pojazdów o d.m.c. do 3,5 t – co najmniej 50 (dot. tylko Wykonawców zadania 1 określonego w pkt.4.1.1), – liczbie miejsc dla pojazdów o d.m.c. powyżej 3,5t do 7,5t – co najmniej 3 (dot. Wykonawców zadania 2 określonego w pkt.4.1.2), – liczbie miejsc dla pojazdów o d.m.c. powyżej 7,5t do 16t – co najmniej 3 (dot. Wykonawców zadania 2 określonego w pkt.4.1.2), – liczbie miejsc dla pojazdów o d.m.c. powyżej 16t – co najmniej 1 (dot. Wykonawców zadania 2 określonego w pkt.4.1.2 ), – liczbie miejsc dla pojazdów do 16t, spełniających warunki określone w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 13 listopada 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 1293) – co najmniej 1 (dot. tylko Wykonawców zadania 3 określonego w pkt 4.1.3).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zgodnie z zapisami pkt. 11.7.1. SIWZ: 11.7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; b) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; c) decyzje potwierdzające posiadanie aktualnych uprawnień na wykonywanie transportu drogowego rzeczy wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2200 z późn. zm. Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ (propozycja zobowiązania – załącznik nr 4 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Zadanie nr 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100), Zadanie nr 2: 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), zadanie nr 3: 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena za usuwanie pojazdów z drogi na podstawie art. 130a, art. 50a oraz pojazdów wyznaczonych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b | 20,00 |
Zmniejszenie stawek za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, po 3 miesiącach liczonych od dnia ich usunięcia, art. 50a od dnia ich usunięcia oraz pojazdów przewiezionych, o których mowa w ppkt 4.1.1b | 30,00 |
Wydłużenie czasu wydawania pojazdów z parkingu | 10,00 |
Czas przybycia na miejsce odholowania pojazdu | 30,00 |
CENA za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, do 3 miesięcy liczonych od dnia ich usunięcia | 5,00 |
CENA za odstąpienie od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdów | 5,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z pkt. 24 SIWZ: 24. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach. 24.1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 24.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 24.3. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: Zmian w trakcie realizacji umowy podmiotów na zasoby których Wykonawca powoływał się w ofercie : W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie nr 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50118000-5, 50118110-9, 98351100-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA za usuwanie pojazdów z drogi na podstawie art. 130a, art. 50a oraz pojazdów wyznaczonych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b | 20,00 |
CENA za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, do 3 miesięcy liczonych od dnia ich usunięcia | 5,00 |
Zmniejszenie stawek za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, po 3 miesiącach liczonych od dnia ich usunięcia, art. 50a od dnia ich usunięcia oraz pojazdów przewiezionych, o których mowa w ppkt 4.1.1b | 30,00 |
CENA za odstąpienie od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdów | 5,00 |
Czas przybycia na miejsce odholowania pojazdu | 30,00 |
Wydłużenie czasu wydawania pojazdów z parkingu | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu umowy: 1/ uruchomienie usługi, dot. pojazdów usuniętych z art. 130a, o której mowa w ppkt 4.1.1a), 4.1.2, 4.1.3 SIWZ: od dnia uprawomocnienia się uchwały Rady Miasta Kalisza w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu, obowiązujących od 1 stycznia 2019 r.; 2/ uruchomienie usługi, pojazdów usuniętych z art. 50a oraz pojazdów wskazanych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b) SIWZ: od dnia podpisania umowy; 3/ zakończenie świadczenia usługi: 31.12.2020 r
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie nr 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2 - Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym: a) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 3,5 t do 7,5 t, b) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej od 7,5 t do 16 t, c) pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50118000-5, 50118110-9, 98351100-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA za usuwanie pojazdów z drogi na podstawie art. 130a, art. 50a oraz pojazdów wyznaczonych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b | 20,00 |
CENA za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, do 3 miesięcy liczonych od dnia ich usunięcia | 5,00 |
Zmniejszenie stawek za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, po 3 miesiącach liczonych od dnia ich usunięcia, art. 50a od dnia ich usunięcia oraz pojazdów przewiezionych, o których mowa w ppkt 4.1.1b | 30,00 |
CENA za odstąpienie od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdów | 5,00 |
Czas przybycia na miejsce odholowania pojazdu | 30,00 |
Wydłużenie czasu wydawania pojazdów z parkingu | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu umowy: 1/ uruchomienie usługi, dot. pojazdów usuniętych z art. 130a, o której mowa w ppkt 4.1.1a), 4.1.2, 4.1.3 SIWZ: od dnia uprawomocnienia się uchwały Rady Miasta Kalisza w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu, obowiązujących od 1 stycznia 2019 r.; 2/ uruchomienie usługi, pojazdów usuniętych z art. 50a oraz pojazdów wskazanych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b) SIWZ: od dnia podpisania umowy; 3/ zakończenie świadczenia usługi: 31.12.2020 r
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie nr 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 Usuwanie z drogi i przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów przewożących towary niebezpieczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50118000-5, 50118110-9, 98351100-9
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
CENA za usuwanie pojazdów z drogi na podstawie art. 130a, art. 50a oraz pojazdów wyznaczonych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b | 20,00 |
CENA za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, do 3 miesięcy liczonych od dnia ich usunięcia | 5,00 |
Zmniejszenie stawek za przechowywanie pojazdów usuniętych z drogi na podstawie art. 130a, po 3 miesiącach liczonych od dnia ich usunięcia, art. 50a od dnia ich usunięcia oraz pojazdów przewiezionych, o których mowa w ppkt 4.1.1b | 30,00 |
CENA za odstąpienie od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdów | 5,00 |
Czas przybycia na miejsce odholowania pojazdu | 30,00 |
Wydłużenie czasu wydawania pojazdów z parkingu | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu umowy: 1/ uruchomienie usługi, dot. pojazdów usuniętych z art. 130a, o której mowa w ppkt 4.1.1a), 4.1.2, 4.1.3 SIWZ: od dnia uprawomocnienia się uchwały Rady Miasta Kalisza w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie pojazdu z drogi i jego parkowanie na parkingu strzeżonym oraz wysokości kosztów powstałych w przypadku odstąpienia od wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu, obowiązujących od 1 stycznia 2019 r.; 2/ uruchomienie usługi, pojazdów usuniętych z art. 50a oraz pojazdów wskazanych do przewiezienia, o których mowa w ppkt 4.1.1b) SIWZ: od dnia podpisania umowy; 3/ zakończenie świadczenia usługi: 31.12.2020 r