Ogłoszenie nr 500023110-N-2018 z dnia 31-01-2018 r.
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
tak 
Nazwa projektu lub programu 
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak 
Numer ogłoszenia: 630105-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. ul. Złota  43, 62800   Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 59 85 200, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 62 59 85 201. 
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzdik.kalisz.pl 
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): 
ZP.271.1.57.2017
II.2) Rodzaj zamówienia: 
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 
Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 1 - odcinek ul. Nowy Świat od ul. Śródmiejskiej do ronda Ptolemeusza – 18 działek (podział na 2 działki), 2/ część 2 - odcinek ul. Częstochowskiej od ronda Ptolemeusza do ul. Budowlanych – 46 działek (podział na 2 działki); 1 działka (podział na 3 działki), 3/ część 3 - odcinek ul. Częstochowskiej od ul. Budowlanych do ul. Ks. Jolanty – 84 działek (podział na dwie działki), 4/ część 4 - odcinek ul. Częstochowskiej od Ks. Jolanty do wiaduktu i ul. Rzymska od wiaduktu do ul. Antycznej – 14 działek (podział na 2 działki), 3 działki (podział na 3 działki), 5/ część 5 - odcinek ul. Rzymskiej od ul. Antycznej do granicy miasta – 48 działek (podział na 2 działki), 6/ część 6 - obręb 023 Żydów (ul. Rzymska) – 4 działki (podział na 2 działki), Wykonanie trwałej stabilizacji na gruncie po uzyskaniu decyzji ZRID.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie było podzielone na części: 
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71250000-5
 
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów 
nie
III.3) Informacje dodatkowe: 
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 1
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 11707.31 
Waluta złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Paweł Trzęsała 
Email wykonawcy: 
Adres pocztowy: ul. Potulna 17A 
Kod pocztowy: 62-800 
Miejscowość: Kalisz 
Kraj/woj.: wielkopolskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17766.00 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17766.00 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30996.00 
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - cześć 2
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 30731.71 
Waluta złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  4 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych Piotr Mikołajczak 
Email wykonawcy: 
Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 9b 
Kod pocztowy: 62-800 
Miejscowość: Kalisz 
Kraj/woj.: wielkopolskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40012.00 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40012.00 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81180.00 
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 3
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 54471.54 
Waluta złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych Piotr Mikołajczak 
Email wykonawcy: 
Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 9b 
Kod pocztowy: 62-800 
Miejscowość: Kalisz 
Kraj/woj.: wielkopolskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 59976.00 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59976.00 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79380.00 
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu- część 4
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 11544.72 
Waluta złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych Piotr Mikołajczak 
Email wykonawcy: 
Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 9b 
Kod pocztowy: 62-800 
Miejscowość: Kalisz 
Kraj/woj.: wielkopolskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15570.00 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15570.00 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18600.00 
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 5   
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 5
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 31219.51 
Waluta złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych Piotr Mikołajczak 
Email wykonawcy: 
Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 9b 
Kod pocztowy: 62-800 
Miejscowość: Kalisz 
Kraj/woj.: wielkopolskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39792.00 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39792.00 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47760.00 
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:
 

CZĘŚĆ NR: 6   
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 6
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2018 
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 2601.63 
Waluta złoty
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  3 
w tym: 
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0 
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0 
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Paweł Trzęsała 
Email wykonawcy: 
Adres pocztowy: ul. Potulna 17A 
Kod pocztowy: 62-800 
Miejscowość: Kalisz 
Kraj/woj.: wielkopolskie 

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6600.00 
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6600.00 
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6600.00 
Waluta: złoty
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa 
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
tak

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna 
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. 



Ogłoszenie nr 630105-N-2017 z dnia 2017-12-08 r. 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w KaliszuWykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
Tak

Nazwa projektu lub programu 
zadanie realizowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. ul. Złota  43 , 62800   Kalisz, woj. wielkopolskie, państwoPolska, tel. 62 59 85 200, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 62 59 85 201
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mzdik.kalisz.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak 
www.bip.mzdik.kalisz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie
Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
osobiście, kurier, poczta 
Adres: 
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu 
Numer referencyjny: ZP.271.1.56.2017 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 1 - odcinek ul. Nowy Świat od ul. Śródmiejskiej do ronda Ptolemeusza – 18 działek (podział na 2 działki), 2/ część 2 - odcinek ul. Częstochowskiej od ronda Ptolemeusza do ul. Budowlanych – 46 działek (podział na 2 działki); 1 działka (podział na 3 działki), 3/ część 3 - odcinek ul. Częstochowskiej od ul. Budowlanych do ul. Ks. Jolanty – 84 działek (podział na dwie działki), 4/ część 4 - odcinek ul. Częstochowskiej od Ks. Jolanty do wiaduktu i ul. Rzymska od wiaduktu do ul. Antycznej – 14 działek (podział na 2 działki), 3 działki (podział na 3 działki), 5/ część 5 - odcinek ul. Rzymskiej od ul. Antycznej do granicy miasta – 48 działek (podział na 2 działki), 6/ część 6 - obręb 023 Żydów (ul. Rzymska) – 4 działki (podział na 2 działki), Wykonanie trwałej stabilizacji na gruncie po uzyskaniu decyzji ZRID. 

II.5) Główny kod CPV: 71250000-5 
Dodatkowe kody CPV: 


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-04-30 

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: a) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (lub będzie dysponował) minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w tym co najmniej w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, nadawane przez właściwe organy. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
 
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
Zgodnie z zapisami pkt. 11.7.2. SIWZ: 11.7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
Zgodnie z zapisami pkt 11.7.1 SIWZ: 11.7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 9.2.1.3 a) Siwz – wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do Siwz (Potencjał osobowy). Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ (propozycja zobowiązania – załącznik nr 4 do SIWZ).
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, 5) zobowiązania (oryginały) wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ – jeżeli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak 
Informacja na temat wadium 
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1/ Część 1 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), 2/ Część 2 – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 3/ Część 3 – 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 4/ Część 4 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), 5/ Część 5 – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 6/ Część 6 – 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 

IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 

Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
 

Informacje dodatkowe: 
 
IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zgodnie z zapisami pkt. 25 SIWZ: 25. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach. 25.1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 25.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 25.3. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1/ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a) ze względu na przedłużające się terminy uzgodnień, wydawania odpowiednich decyzji administracyjnych itp. na które Wykonawca lub Zamawiający nie miał wpływu a dołożył wszelkiej staranności w celu ich uzyskania, b) na skutek wystąpienia w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia innych nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na realizację zamówienia, c) gdy zaistnieją przyczyny niezależne od działania stron umowy, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było uniknąć ani im zapobiec, w szczególności protesty osób fizycznych, osób prawnych lub innych podmiotów. W takiej sytuacji termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o uzasadnioną okolicznościami ilość dni ustaloną przez strony umowy. 2/ Zmiany osobowe: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia przedstawiona w ofercie, po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego w następujących wypadkach: a/ śmierci, choroby lub wypadku geodety/geodetów, b/ jeżeli wymiana geodety/geodetów stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana osoby wskazanej wyżej w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona (należy podać przyczyny) przez Wykonawcę na piśmie wraz z kopią uprawnień i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 10 dni roboczych od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osoby wymaganej postanowieniami Siwz. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, w terminie 3 dni od momentu powzięcia wiadomości o konieczności dokonania zmiany. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osoby, o której mowa wyżej winna być dokonana na piśmie i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Skierowanie bez akceptacji Zamawiającego innej osoby niż wskazanej w ofercie Wykonawcy może stanowić podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3/ zmiany wysokości wynagrodzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w następujących wypadkach: a/ konieczności zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w tym zwiększenie bądź zmniejszenie ilości działek podlegających podziałowi o wartość tych prac określonych w ofercie. b/ zmiany obowiązującej stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT. 4/ Zmian w trakcie realizacji umowy podmiotów, na zasoby których Wykonawca powoływał się w ofercie: W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2017-12-18, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
Język polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 1 - odcinek ul. Nowy Świat od ul. Śródmiejskiej do ronda Ptolemeusza – 18 działek (podział na 2 działki), 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
cena 100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID. 

 

Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: - część 2 - odcinek ul. Częstochowskiej od ronda Ptolemeusza do ul. Budowlanych – 46 działek (podział na 2 działki); 1 działka (podział na 3 działki), 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
cena 100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID. 

 

Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.2. Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 3 - odcinek ul. Częstochowskiej od ul. Budowlanych do ul. Ks. Jolanty – 84 działek (podział na dwie działki), 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
cena 100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID. 

 

Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 4

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 4 - odcinek ul. Częstochowskiej od Ks. Jolanty do wiaduktu i ul. Rzymska od wiaduktu do ul. Antycznej – 14 działek (podział na 2 działki), 3 działki (podział na 3 działki), 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
Cena 100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID. 

 

Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 5 - odcinek ul. Rzymskiej od ul. Antycznej do granicy miasta – 48 działek (podział na 2 działki), 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
Cena 100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID. 

 

Część nr: 6 Nazwa: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 6

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 6 - obręb 023 Żydów (ul. Rzymska) – 4 działki (podział na 2 działki),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
Cena 100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID. 

 



 

 

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
SIWZ pdf 558.51 KB Donata Gadzinowska
ogłoszenie o zamówieniu pdf 168.52 KB Donata Gadzinowska
Informacja z otwarcia ofert pdf 231.60 KB Donata Gadzinowska
IOWON część 2-5 pdf 158.65 KB Donata Gadzinowska
IOWON część 1 i 6 pdf 158.25 KB Donata Gadzinowska
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia pdf 105.82 KB Donata Gadzinowska
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
piątek, 08, grudzień 2017 12:16 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 19, grudzień 2017 08:38 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 28, grudzień 2017 10:27 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 22, styczeń 2018 10:42 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 31, styczeń 2018 12:33 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony. środa, 31, styczeń 2018 12:34 Donata Gadzinowska