OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Nazwa projektu lub programu
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 630105-N-2017
Adres strony internetowej (url): www.bip.mzdik.kalisz.pl
Zamówienie było podzielone na części:
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 1
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 11707.31
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta złoty Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Paweł Trzęsała
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Potulna 17A Kod pocztowy: 62-800 Miejscowość: Kalisz Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 17766.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 17766.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 30996.00 Waluta: złoty Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - cześć 2
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 30731.71
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta złoty Liczba otrzymanych ofert: 4
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych Piotr Mikołajczak
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 9b Kod pocztowy: 62-800 Miejscowość: Kalisz Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40012.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 40012.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 81180.00 Waluta: złoty Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 3
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 54471.54
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta złoty Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych Piotr Mikołajczak
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 9b Kod pocztowy: 62-800 Miejscowość: Kalisz Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 59976.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 59976.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 79380.00 Waluta: Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu- część 4
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 11544.72
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta złoty Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych Piotr Mikołajczak
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 9b Kod pocztowy: 62-800 Miejscowość: Kalisz Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 15570.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 15570.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18600.00 Waluta: złoty Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 5
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 31219.51
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta złoty Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Geodezyjnych Piotr Mikołajczak
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. St. Moniuszki 9b Kod pocztowy: 62-800 Miejscowość: Kalisz Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 39792.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 39792.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47760.00 Waluta: złoty Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 6
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 2601.63
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta złoty Liczba otrzymanych ofert: 3
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Geodezyjno - Kartograficzne Paweł Trzęsała
Email wykonawcy: Adres pocztowy: ul. Potulna 17A Kod pocztowy: 62-800 Miejscowość: Kalisz Kraj/woj.: wielkopolskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6600.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 6600.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6600.00 Waluta: złoty Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
Ogłoszenie nr 630105-N-2017 z dnia 2017-12-08 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu
zadanie realizowane w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mzdik.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.mzdik.kalisz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
adres
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście, kurier, poczta
Adres:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu
Numer referencyjny: ZP.271.1.56.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 1 - odcinek ul. Nowy Świat od ul. Śródmiejskiej do ronda Ptolemeusza – 18 działek (podział na 2 działki), 2/ część 2 - odcinek ul. Częstochowskiej od ronda Ptolemeusza do ul. Budowlanych – 46 działek (podział na 2 działki); 1 działka (podział na 3 działki), 3/ część 3 - odcinek ul. Częstochowskiej od ul. Budowlanych do ul. Ks. Jolanty – 84 działek (podział na dwie działki), 4/ część 4 - odcinek ul. Częstochowskiej od Ks. Jolanty do wiaduktu i ul. Rzymska od wiaduktu do ul. Antycznej – 14 działek (podział na 2 działki), 3 działki (podział na 3 działki), 5/ część 5 - odcinek ul. Rzymskiej od ul. Antycznej do granicy miasta – 48 działek (podział na 2 działki), 6/ część 6 - obręb 023 Żydów (ul. Rzymska) – 4 działki (podział na 2 działki), Wykonanie trwałej stabilizacji na gruncie po uzyskaniu decyzji ZRID.
II.5) Główny kod CPV: 71250000-5
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-04-30
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (lub będzie dysponował) minimum jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w tym co najmniej w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, nadawane przez właściwe organy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Zgodnie z zapisami pkt. 11.7.2. SIWZ: 11.7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie z zapisami pkt 11.7.1 SIWZ: 11.7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 9.2.1.3 a) Siwz – wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do Siwz (Potencjał osobowy). Uwaga: w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ (propozycja zobowiązania – załącznik nr 4 do SIWZ).
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1/ Część 1 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), 2/ Część 2 – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 3/ Część 3 – 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), 4/ Część 4 – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100), 5/ Część 5 – 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 6/ Część 6 – 90,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami pkt. 25 SIWZ: 25. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach. 25.1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 25.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 25.3. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1/ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a) ze względu na przedłużające się terminy uzgodnień, wydawania odpowiednich decyzji administracyjnych itp. na które Wykonawca lub Zamawiający nie miał wpływu a dołożył wszelkiej staranności w celu ich uzyskania, b) na skutek wystąpienia w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia innych nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na realizację zamówienia, c) gdy zaistnieją przyczyny niezależne od działania stron umowy, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było uniknąć ani im zapobiec, w szczególności protesty osób fizycznych, osób prawnych lub innych podmiotów. W takiej sytuacji termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o uzasadnioną okolicznościami ilość dni ustaloną przez strony umowy. 2/ Zmiany osobowe: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby, która będzie uczestniczyła w realizacji zamówienia przedstawiona w ofercie, po uprzedniej pisemnej zgodzie Zamawiającego w następujących wypadkach: a/ śmierci, choroby lub wypadku geodety/geodetów, b/ jeżeli wymiana geodety/geodetów stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zmiana osoby wskazanej wyżej w trakcie realizacji przedmiotu umowy, musi być uzasadniona (należy podać przyczyny) przez Wykonawcę na piśmie wraz z kopią uprawnień i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 10 dni roboczych od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje wskazanej osoby będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osoby wymaganej postanowieniami Siwz. Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, w terminie 3 dni od momentu powzięcia wiadomości o konieczności dokonania zmiany. Zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana osoby, o której mowa wyżej winna być dokonana na piśmie i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Skierowanie bez akceptacji Zamawiającego innej osoby niż wskazanej w ofercie Wykonawcy może stanowić podstawę odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3/ zmiany wysokości wynagrodzenia: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w następujących wypadkach: a/ konieczności zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w tym zwiększenie bądź zmniejszenie ilości działek podlegających podziałowi o wartość tych prac określonych w ofercie. b/ zmiany obowiązującej stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT. 4/ Zmian w trakcie realizacji umowy podmiotów, na zasoby których Wykonawca powoływał się w ofercie: W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: | 1 | Nazwa: | Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 1 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: - część 2 - odcinek ul. Częstochowskiej od ronda Ptolemeusza do ul. Budowlanych – 46 działek (podział na 2 działki); 1 działka (podział na 3 działki),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 3 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.2. Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 3 - odcinek ul. Częstochowskiej od ul. Budowlanych do ul. Ks. Jolanty – 84 działek (podział na dwie działki),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 4 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 4 - odcinek ul. Częstochowskiej od Ks. Jolanty do wiaduktu i ul. Rzymska od wiaduktu do ul. Antycznej – 14 działek (podział na 2 działki), 3 działki (podział na 3 działki),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.
Część nr: | 5 | Nazwa: | Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 5 - odcinek ul. Rzymskiej od ul. Antycznej do granicy miasta – 48 działek (podział na 2 działki),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.
Część nr: | 6 | Nazwa: | Wykonanie podziałów geodezyjnych nieruchomości niezbędnych do uzyskania decyzji ZRID dla rozbudowy odcinka DW 450 w Kaliszu - część 6 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szczegółowy zakres obejmuje wykonanie podziałów geodezyjnych dla następujących działek: 1/ część 6 - obręb 023 Żydów (ul. Rzymska) – 4 działki (podział na 2 działki),
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1/ wykonanie map z projektem podziału w ilości 6 egz. dla każdej części: do dnia 30.04.2018r., 2/ trwała stabilizacja na gruncie w ciągu 6 tygodni od uzyskania ostatecznej decyzji ZRID.