Kalisz, dn. 09.10.2017r.
ZP.271.10.76.2017
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu zawiadamia, że w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego na terenie przy ul. Majkowskiej 26 w Kaliszu wraz z niezbędną infrastrukturą” jako najkorzystniejsza została uznana oferta nr 1 złożona przez Lafrentz Polska Sp. z o.o., ul. Zbąszyńska 29, 60-359Poznań
Cena ryczałtowa: 42.373,50 zł
Doświadczenie inspektora w specjalności drogowej – koordynatora grupy inspektorów – 5
Oferta spełnia wszystkie postanowienia i warunki określone w Siwz oraz uzyskała łącznie największą liczbę punktów (P) stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z określonych w Siwz kryteriów.
W postępowaniu złożone zostały następujące oferty:
Lp. | Nazwa firmy | Adres |
Suma punktów w kryteriach: cena + doświadczenie inspektora w specjalności drogowej – koordynatora grupy inspektorów |
Uwagi |
1 |
Lafrentz Polska Sp. z o.o. |
ul. Zbąszyńska 29, 60-359 Poznań | 95 pkt + 5 pkt. = 100 pkt. | - |
2 |
Pracownia Projektowa Infrastruktury Drogowej Marcin Kasałka |
ul. Staroprzygodzka 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski | 76,11 pkt + 2 pkt. = 78,11 pkt. | - |
Podpisał
/…/
p.o. Dyrektora
Miejskiego Zarządu Dróg
i Komunikacji w Kaliszu
inż. Krzysztof Gałka
dn. 10.10.2017r.
Kalisz, dnia 21.09.2017r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na pełnienie nadzoru inwestorskiego związanego z realizacją zadania pn.: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego na terenie przy ul. Majkowskiej 26 w Kaliszu wraz z niezbędną infrastrukturą”, w zakresie następujących branż:
-drogowej,
-sanitarnej,
-elektrycznej,
-do spraw IT.
- Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania wykonywanego w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującego opracowanie (na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego) kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót zgodnie z tym projektem. Zadanie obejmuje budowę węzła przesiadkowego na terenie byłej zajezdni KLA przy ul. Majkowska 26 o powierzchni ~ 4 980,00 m2 wraz z odwodnieniem, oświetleniem drogowym i monitoringiem oraz wyposażenie trzech przystanków w tablice informacji pasażerskiej oraz biletomaty wraz z dostawą systemu dynamicznej informacji pasażerskiej.
- Zakres prac budowlano-montażowych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności:
2.1. Faza II – budowa węzła przesiadkowego na terenie byłej zajezdni KLA przy ul. Majkowskiej 26 wraz wyposażeniem trzech przystanków autobusowych w tablice informacji pasażerskiej LED i biletomaty: wykonanie, dostawa i montaż zgodnie z opracowaną dokumentacją zaprojektowanych elementów, w szczególności:
1/ opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót budowlano montażowych,
2/ wykonanie oznakowania tymczasowego na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych,
3/ roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne,
4/ budowa węzła przesiadkowego wraz infrastrukturą (m.in. monitoringiem, oświetleniem, zapleczem sanitarnym, odwodnieniem terenu, miejscami postojowymi dla samochodów osobowych, autobusów i rowerów wraz z samoobsługową stacją naprawy rowerów),
5/ wyposażenie zatoki A – (w kierunku centrum) w 6 modułową wiatę przystankową, biletomat oraz dwustronną elektroniczną tablicę informującą o rozkładach jazdy wraz wykonaniem przyłącza energetycznego,
6/ wyposażenie zatoki B – (z kierunku centrum) w 3 modułową wiatę przystankową,
7/ wyposażenie przystanków zlokalizowanych na ul. Harcerskiej (Rogatka) oraz ul. Górnośląskiej (Galeria Amber) w biletomat i dwustronną elektroniczną tablicę dynamicznej informacji pasażerskiej informującą o rzeczywistym czasie przyjazdu autobusów dla przystanku, na którym tablica została zamontowana (każdy przystanek),
8/ dostawę i wdrożenie systemu do obsługi biletomatów, które będą dostarczone w ramach wyposażenia przystanków oraz węzła przesiadkowego wraz z przekazaniem licencji na oprogramowanie,
9/ dostawę i wdrożenie systemów informacji pasażerskiej, w tym:
– urządzeń mobilnych przekazujących lokalizację 65 autobusów Kaliskich Linii Autobusowych Sp. z o.o.,
– serwera oraz stanowiska zarządzania wraz z oprogramowaniem,
– elektronicznych tablic systemu informacji przystankowej umieszczonych na przystankach,
10/ sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz dokumentacji powykonawczej dla całego zakresu zadania,
11/ uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeśli będzie wymagane).
- Szczegółowy zakres prac w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego obejmuje:
- Nadzór w zakresie prac budowlano-montażowych oraz związanych z procesem realizacji projektu uwzględniający w szczególności:
1/ nadzór, kontrola i egzekwowanie terminowej realizacji Projektu (w tym monitoring postępów w realizacji poszczególnych elementów składających się na całość zadania) - zgodnie z opracowanym przez wykonawcę harmonogramem robót budowlano-montażowych i zaakceptowanym przez zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym,
2/ przekazanie wykonawcy robót budowlano-montażowych przy udziale Zamawiającego terenu lub części terenu budowy (w zależności od potrzeb) w celu realizacji przewidzianych dokumentacją prac,
3/ zapewnienie realizacji zadania zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, przepisami polskiego Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami oraz przyjętymi przez Miasto Kalisz standardami wykonania nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych,
4/ zapewnienie realizacji zadania zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie realizacji projektu oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020,
5/ nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisów związanych z ochroną środowiska oraz ochroną zabytków (w tym, w przypadku stwierdzenia takiej konieczności zapewnienie właściwego nadzoru archeologicznego nad realizowanymi pracami),
6/ współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty projektowe i budowlano-montażowe,
7/ prowadzenie nadzoru inwestorskiego przez zespół specjalistów posiadających odpowiednie uprawnienia i certyfikaty wymagane przez polskie Prawo budowlane,
8/ uczestnictwo w organizowanych przez zamawiającego, dwa razy w miesiącu (w razie potrzeby lub na życzenie zamawiającego częściej) naradach koordynacyjnych,
9/ zapewnienie obecności branżowych inspektorów nadzoru w wymiarze gwarantującym prawidłową realizację robót,
10/ zatwierdzanie i dokonywanie odbioru wykonywanych robót w tym odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu w ramach prowadzonego nadzoru inwestorskiego,
11/ kontrolowanie i zatwierdzanie jakości wykonanych robót i wbudowywanych materiałów i ich zgodności z wymaganiami zamawiającego, obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacjami technicznymi
12/ kwalifikowanie materiałów z rozbiórki pod kątem przydatności do ponownego wbudowania,
13/ współpraca z nadzorem autorskim,
14/ rozwiązywanie w porozumieniu z zamawiającym bieżących problemów formalnych lub technicznych powstałych w trakcie realizacji zadania,
15/ uczestniczenie w dokonywanych przez wykonawcę robót projektowych i budowlano-montażowych badaniach, testach, próbach oraz sprawdzeniach i weryfikacja uzyskanych na ich podstawie wyników,
16/ dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych prac oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przebiegu ww. odbiorów, dokumentowanie procedury odbiorowej w tym sporządzenie protokołu odbioru (częściowego/końcowego) i dostarczenie ich uczestnikom,
17/ uzyskanie i weryfikacja dokumentacji powykonawczej, dokumentacji eksploatacyjnej, instrukcji obsługi i konserwacji oraz innych dokumentacji technicznych których obowiązek wykonania wynikać będzie z warunków realizacji umowy na projekt i roboty budowlano-montażowe,
18/ przekazanie zamawiającemu kompletu dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego i uzyskania pozwolenia na użytkowanie, z uwzględnieniem wymagań wynikających z art. 56 i 57 prawa budowlanego (jeżeli będzie wymagane),
19/ doradztwo i prowadzenie w imieniu zamawiającego spraw związanych z roszczeniami lub sporami dotyczącymi realizacji umowy na zaprojektowanie i budowę węzła przesiadkowego na terenie przy ul. Majkowska 26 wraz z niezbędną infrastrukturą oraz z problemami mogącymi pojawić się podczas realizacji robót,
20/ tworzenie dokumentacji fotograficznej (dokumentującej przebieg realizacji nadzorowanego zadania od przekazania placu do zakończenia prac) w trakcie prowadzenia robót budowlano-montażowych,
21/ informowanie zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót budowlano-montażowych wynikających z zatwierdzonego przez zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniach korygujących, mającymi na celu usuwanie tych problemów,
22/ uczestniczenie w kontrolach Instytucji Zarządzającej WRPO na lata 2014-2020, wyjaśnianie wątpliwości, przygotowywanie pisemnych wyjaśnień (jeśli taka konieczność zaistnieje),
23/ uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych,
24/ dokonywanie wpisów w dzienniku budowy przez inspektorów nadzoru każdorazowo podczas wizyty na budowie.
- Nadzór w zakresie monitorowania oraz rozliczania finansowego projektu uwzględniający w szczególności:
1/ dokonanie pełnego rozliczenia końcowego zadania oraz rozliczenia poszczególnych etapów zgodnie z zawartą umową na dofinansowanie realizacji projektu oraz z wymogami określonymi przez Instytucję Zarządzającą WRPO na lata 2014-2020,
2/ przestrzeganie procedur związanych z zarządzaniem projektami współfinansowanymi ze środków UE wraz ze sprawdzeniem i zatwierdzeniem harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji Projektu.
- Termin pełnienia nadzoru inwestorskiego do dnia 29.12.2017r.
- Planowany termin zakończenia realizacji zadania: 30.11.2017r.
- Termin, o którym mowa w pkt. 4.1. może ulec zmianie w przypadku zmiany terminu wykonania robót o czas ich wykonania określony umową bądź aneksem z wykonawcą robót budowlanych.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonali minimum jedną usługę polegającą na prowadzeniu nadzoru inwestycji lub kierowania robotami w ramach inwestycji obejmującej:
1/ roboty budowlane (budowa lub przebudowa) drogi / ulicy / placu o nawierzchni z masy bitumicznej o długości 150 mb lub powierzchni 1000 m2,
2/ roboty budowlane (budowa lub przebudowa) drogi / ulicy / placu o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o długości 150 mb lub powierzchni 1000 m2,
3/ budowę kanału deszczowego min. Ø 200 i dł. min. 75 m,
4/ budowę oświetlenia ulicznego na odc. o dł. min. 100 mb,
- posiadają następujące uprawnienia budowlane i doświadczenie:
1/ inspektor w specjalności drogowej – koordynator grupy inspektorów (1 osoba) – wymagania – wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne, minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót w tym minimum jedna usługa o wartości nadzorowanych robót min 2 mln. zł zakończona rozliczeniem powykonawczym,
2/ inspektor w specjalności elektrycznej (1 osoba) – wymagania – wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub równoważne, minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót branży elektrycznych,
3/ inspektor w specjalności sanitarnej – wymagania – wykształcenie wyższe, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej lub równoważne, minimum 3 letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu robót kanalizacyjnych,
4/ inspektor nadzoru do spraw IT – posiadający doświadczenie w zakresie nadzorowania realizacji / dostawy / wdrożenia, co najmniej jednego zrealizowanego zamówienia polegającego na wykonaniu systemu informatycznego o architekturze wielowarstwowej wykorzystującej serwerowe systemy operacyjne, systemy bazodanowe, oraz podsystem kamer monitoringu wraz z rejestratorem i oprogramowaniem zarządzającym,
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji pod warunkiem łącznego spełniania przez taką osobę wyżej wskazanych wymogów dla łączonych funkcji.
Uwaga: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
6 Do ofert należy dołączyć:
1/ formularz oferty na załączonym druku,
2/ uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności do branżowego samorządu zawodowego,
3/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
4/ Doświadczenie zawodowe – (do wypełnienia)
5/ wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – (do wypełnienia).
7 Termin związania ofertą: 20 dni.
Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem składania ofert.
- Opis sposobu obliczenia ceny
- Na cenę oferty, podanej w „Formularzu oferty”, składają się koszty wszystkich wymaganych elementów realizowanej usługi wraz z podatkiem od towarów i usług /VAT/. Obliczoną cenę należy wpisać w pkt 1 „Formularza oferty”.
- Wykonawca zobowiązany jest ująć w ofercie wszelkie elementy wymagane w zaproszeniu i pozwalające na prawidłowe wykonanie zamówienia.
- Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
1/ Cena – 95%
2/ Doświadczenie – 5%
- Opis kryterium „Cena” (C).
Oferta z najniższą ceną jednostkową brutto uzyska 95 punktów. Pozostałe oferty zostaną ocenione wg. następującego wzoru:
Gdzie:
Wcn – najniższa cena oferty
Wc – cena oferty ocenianej
- Opis kryterium „Doświadczenie” (D) rozpatrywane będzie na podstawie ilości świadczonych usług przez inspektorów nadzoru, zakończonych rozliczeniem powykonawczym.
Za kryterium „Doświadczenie” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 5 punktów, które przydzielane będą zgodnie z poniższą tabelą:
L.p. | Nazwa kryterium | maks. liczba punktów | Metodologia oceny |
1 | Doświadczenieinspektora w specjalności drogowej – koordynatora grupy inspektorów | 5 |
1/ jedna usługa o wartości nadzorowanych robót min. 2 mln. zł zakończona rozliczeniem powykonawczym – 0 pkt. 2/ dwie usługi, każda o wartości nadzorowanych robót min. 2 mln. zł zakończone rozliczeniem powykonawczym – 1 pkt. 3/ trzy usługi, każda o wartości nadzorowanych robót min. 2 mln. zł zakończone rozliczeniem powykonawczym – 2 pkt. 4/ cztery usługi, każda o wartości nadzorowanych robót min. 2 mln. zł zakończone rozliczeniem powykonawczym – 3 pkt. 5/ pięć usług, każda o wartości nadzorowanych robót min. 2 mln. zł zakończonych rozliczeniem powykonawczym – 5 pkt. |
- Oferta najkorzystniejsza to oferta, która otrzyma największą ilość punktów (P) stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach kryteriów „Cena”, „Doświadczenie” wyliczoną na podstawie poniższego wzoru.
P = C + D
gdzie:
C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
D – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Doświadczenie”.
- Wzrost wartości robót budowlanych nie powoduje wzrostu wynagrodzenia.
- Z oferentem, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa.
- Pisemne oferty należy złożyć w zaklejonych kopertach z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: „Oferta na pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Budowa węzła przesiadkowego na terenie przy ul. Majkowskiej 26 w Kaliszu wraz z niezbędną infrastrukturą”.
- Projekt techniczny na realizację zadania, o którym mowa powyżej znajduje się do wglądu w siedzibie Zamawiającego: ul. Złota 43, 62-800 Kalisz pok. nr 101, oraz na stronie internetowej Zamawiającego .
- Oferty należy składać do dnia 04.10.2017r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro pok. nr 201).
- Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.10.2017r. o godz. 14:05 w Sali konferencyjnej (parter pok. nr 102).
- Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Michał Różański - (62) 59-85-210
2/ Marcin Cieloszyk - (62) 59-85-209
3/ Donata Gadzinowska – (62) 59-85-209