Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.bip.mzdik.kalisz

Ogłoszenie nr 47840 - 2017 z dnia 2017-03-21 r.
Kalisz: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2017r. z podziałem na trzy rejony
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. ul. Złota  43, 62800   Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 59 85 200, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 62 59 85 201. 
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mzdik.kalisz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 
I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie 

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak 
www.bip.mzdik.kalisz

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak 
Inny sposób: 
osobiście, poczta, kurier
Adres: 
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ul. Złota 43, 62-800 Kalisz

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2017r. z podziałem na trzy rejony
Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 
nie

II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zgodie z zapisem pkt. 4.1, 4.2 i 4.3 SIWZ: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2017r. z podziałem na trzy rejony.”. 4.2. Miasto Kalisz zostało podzielone na trzy rejony, zgodnie z „Wykazem ulic”, stanowiącym załącznik do siwz. 4.3. Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: Rejon I ok. 11.500 m2 (plus ok. 400m2)*, Rejon II ok.11.500 m2 (plus ok. 450 m2)*, Rejon III ok. 17.000 m2 (plus ok. 3000 m2)* * Dotyczy oznakowania odblaskowego, cienkowarstwowego w kolorze czerwonym na przejściach dla pieszych, przejazdach dla rowerzystów i pasach ruchu dla rowerów. Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej stosowanego do oznakowania określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. UWAGA: należy zastosować farbę niebieską w kolorze RAL 5015. Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej: Rejon I ok. 1.800 m2 Rejon II ok. 1.200 m2 Rejon III ok. 1.300 m2 Z uwagi na zaplanowane remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu zastrzega sobie możliwość tymczasowego wstrzymania odnowy oznakowania poziomego na tych ulicach do czasu realizacji zaplanowanych remontów. 

II.5) Główny kod CPV: 45233221-4

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/11/2017

II.9) Informacje dodatkowe: Zgodnie z zapisem pkt. 5.2 SIWZ: 5.2. Terminy realizacji: 1/ odnowa istniejącego oznakowania: w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy, 2/ wykonanie oznakowania poziomego miejsc postojowych dla pojazdu osoby niepełnosprawnej – w ciągu miesiąca od dnia zawarcia umowy, 3/ wykonanie nowego oznakowania nieuwzględnionego w załącznikach (w uzgodnieniu z Zamawiającym) - w ciągu tygodnia od pisemnego zlecenia przez Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł.
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie co najmniej 3 zadań o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia tj.: prowadzili roboty w zakresie oznakowania poziomego na terenie miejskim o powierzchni minimum 5000m2 w każdym roku (łącznie 15.000 m2), niezależnie od tego czy oferta będzie obejmować jeden, dwa czy trzy rejony, Zamawiający wymaga, aby roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia. b) Wykonawca musi wskazać, że dysponuje lub będzie dysponować przynajmniej następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: - malowarka automatyczna wyposażona w pistolety natryskowe do farby i mikrokulek - 2 szt. -sprzęt umożliwiający usunięcie istniejącego oznakowania bez uszkodzenia nawierzchni (bezinwazyjnie) - 1 szt. -sprzęt do czyszczenia powierzchni z pyłu, kurzu, piasku, olejów i innych zanieczyszczeń - 1 szt. -kamizelki ochronne pomarańczowe odblaskowe -1szt./osobę w brygadzie roboczej -tablice prowadzące ciągłe w prawo (lewo) U-3c (U-3d) - 1 zestaw/ brygadę roboczą -znaki drogowe C-9, C-10, A-14 z T-19 - 1 zestaw/brygadę roboczą -taśmy ostrzegawcze - 50 mb/brygadę roboczą -pachołki drogowe U-23 a - 50 szt./brygadę roboczą -pojazd ze świetlnym przewoźnym zestawem do oznakowania robót - 1 szt/ brygadę roboczą Sprzęt, o którym mowa powyżej jest niezbędny do obsługi jednego rejonu. W przypadku obsługi więcej niż jednego rejonu przez jednego Wykonawcę, winien on wykazać się proporcjonalnie większą ilością sprzętu i wyposażenia technicznego od tej jaka została ustalona dla jednego rejonu. Powyższe nie dotyczy sprzętu do usuwania istniejącego oznakowania, które może pozostać w ilości 1 sztuki. 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie 
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak 
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp) 
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 
Zgodnie z zapisem pkt. 11.7.2 SIWZ: 11.7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z zapisem pkt. 11.7.1 SIWZ: 11.7.1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego; b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć do oferty zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 12.2 SIWZ (propozycja zobowiązania – załącznik nr 4 do SIWZ). 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 
 
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty” oraz formularz cenowy, Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) oświadczenia wymagane postanowieniami SIWZ; 2) zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (oryginał) – załącznik nr 4, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak, 
Informacja na temat wadium 
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości j.n.: REJON I – 1.500,00 PLN REJON II – 1.500,00 PLN REJON III – 1.500,00 PLN

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców: 

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie 
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie 
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji 20
Liczba zespołów roboczych 20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
nie 
Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr czas trwania etapu
   

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
 

Informacje dodatkowe: 
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
Zgodnie z zapisem pkt. 25 SIWZ: 25. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach. 25.1. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 25.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 25.3. Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w następujących przypadkach: 1/ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a/ w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót budowlanych o czas ich występowania, co wymaga potwierdzenia przez właściwego branżowego inspektora nadzoru inwestorskiego, wpisem do dziennika budowy b/ w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Siwz, o czas jej wystąpienia i usunięcia skutków. 2/ Zmiany wartości umowy: Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia w następujących wypadkach: a/ ustalenia ostatecznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, które zostanie wyliczone po odbiorze robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy, zatwierdzonym protokołem odbioru końcowego, na podstawie przeprowadzonego obmiaru potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego, zgodnie z przyjętymi cenami jednostkowymi określonymi w formularzu cenowym oraz rzeczywiście wykonanymi i odebranymi przez Zamawiającego ilościami robót (§ 7 ust. 3 umowy) b/ zmiany obowiązującej stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT. 4/ Zmian w trakcie realizacji umowy podmiotów na zasoby których Wykonawca powoływał się w ofercie : W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 05/04/2017, godzina: 12:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1    Nazwa: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2017r. z podziałem na trzy rejony - Rejon I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: Rejon I ok. 11.500 m2 (plus ok. 400m2)*, * Dotyczy oznakowania odblaskowego, cienkowarstwowego w kolorze czerwonym na przejściach dla pieszych, przejazdach dla rowerzystów i pasach ruchu dla rowerów. Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej stosowanego do oznakowania określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. UWAGA: należy zastosować farbę niebieską w kolorze RAL 5015. Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej: Rejon I ok. 1.800 m2 Z uwagi na zaplanowane remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu zastrzega sobie możliwość tymczasowego wstrzymania odnowy oznakowania poziomego na tych ulicach do czasu realizacji zaplanowanych remontów. 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji 20
Liczba zespołow roboczych 20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zgodnie z zapisem pkt. 5.2 SIWZ: 5.2. Terminy realizacji: 1/ odnowa istniejącego oznakowania: w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy, 2/ wykonanie oznakowania poziomego miejsc postojowych dla pojazdu osoby niepełnosprawnej – w ciągu miesiąca od dnia zawarcia umowy, 3/ wykonanie nowego oznakowania nieuwzględnionego w załącznikach (w uzgodnieniu z Zamawiającym) - w ciągu tygodnia od pisemnego zlecenia przez Zamawiającego. 
Część nr: 2    Nazwa: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2017r. z podziałem na trzy rejony - rejon II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: Rejon II ok.11.500 m2 (plus ok. 450 m2)*, * Dotyczy oznakowania odblaskowego, cienkowarstwowego w kolorze czerwonym na przejściach dla pieszych, przejazdach dla rowerzystów i pasach ruchu dla rowerów. Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej stosowanego do oznakowania określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. UWAGA: należy zastosować farbę niebieską w kolorze RAL 5015. Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej: Rejon II ok. 1.200 m2 Z uwagi na zaplanowane remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu zastrzega sobie możliwość tymczasowego wstrzymania odnowy oznakowania poziomego na tych ulicach do czasu realizacji zaplanowanych remontów. 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji 20
Liczba zespołów roboczych 20
6) INFORMACJE DODATKOWE: 5.2. Terminy realizacji: 1/ odnowa istniejącego oznakowania: w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy, 2/ wykonanie oznakowania poziomego miejsc postojowych dla pojazdu osoby niepełnosprawnej – w ciągu miesiąca od dnia zawarcia umowy, 3/ wykonanie nowego oznakowania nieuwzględnionego w załącznikach (w uzgodnieniu z Zamawiającym) - w ciągu tygodnia od pisemnego zlecenia przez Zamawiającego. 
Część nr: 3    Nazwa: Wykonanie i odnowa oznakowania poziomego na terenie miasta Kalisza w 2017r. z podziałem na trzy rejony - rejon III
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ogólna powierzchnia oznakowania wynosi j.n.: Rejon III ok. 17.000 m2 (plus ok. 3000 m2)* * Dotyczy oznakowania odblaskowego, cienkowarstwowego w kolorze czerwonym na przejściach dla pieszych, przejazdach dla rowerzystów i pasach ruchu dla rowerów. Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej stosowanego do oznakowania określonego w załączniku nr 9 do SIWZ. UWAGA: należy zastosować farbę niebieską w kolorze RAL 5015. Orientacyjna powierzchnia oznakowania poziomego o barwie niebieskiej: Rejon III ok. 1.300 m2 Z uwagi na zaplanowane remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych niektórych ulic na terenie Kalisza, Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu zastrzega sobie możliwość tymczasowego wstrzymania odnowy oznakowania poziomego na tych ulicach do czasu realizacji zaplanowanych remontów. 
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/11/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria Znaczenie
Cena 60
Okres gwarancji 20
Liczba zespołów roboczych 20
6) INFORMACJE DODATKOWE: Zgodnie z zapisem pkt. 5.2 SIWZ: 5.2. Terminy realizacji: 1/ odnowa istniejącego oznakowania: w ciągu miesiąca od daty zawarcia umowy, 2/ wykonanie oznakowania poziomego miejsc postojowych dla pojazdu osoby niepełnosprawnej – w ciągu miesiąca od dnia zawarcia umowy, 3/ wykonanie nowego oznakowania nieuwzględnionego w załącznikach (w uzgodnieniu z Zamawiającym) - w ciągu tygodnia od pisemnego zlecenia przez Zamawiającego. 
 
Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
SIWZ pdf 1,018.72 KB Donata Gadzinowska
Ogłoszenie pdf 174.83 KB Donata Gadzinowska
informacja z otwarcia ofert pdf 133.58 KB Donata Gadzinowska
IOWON pdf 134.63 KB Donata Gadzinowska
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
wtorek, 21, marzec 2017 11:18 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
środa, 05, kwiecień 2017 15:15 Donata Gadzinowska
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
poniedziałek, 24, kwiecień 2017 12:24 Donata Gadzinowska