Ogłoszenie nr 330712 2016
z dnia 2016-10-26r.
Kalisz: Przebudowa nawierzchni drogi osiedlowej pomiędzy budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi przy ul. H. Sawickiej nr 11 i 13 w
Kaliszu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych
organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp,
nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery
identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny 25102624900000, ul. ul. Złota 43, 62800
Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 62 59 85 200, email
, faks 62 59 85 201.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mzdik.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):
www.bip.mzdik.kalisz.pl
przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych
zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.mzdik.kalisz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.mzdik.kalisz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony więcej
informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
poczta, kurier, osobiście
Adres:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu ul. Złota 43, 62800
Kalisz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni drogi osiedlowej pomiędzy budynkami mieszkalnymi
wielorodzinnymi przy ul. H. Sawickiej nr 11 i 13 w Kaliszu
Numer referencyjny: ZP.271.1.28.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zgodnie z zapisem pkt. 4.1. i 4.2. SIWZ: .4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa nawierzchni drogi osiedlowej pomiędzy budynkami
mieszkalnymi wielorodzinnymi przy ul. H. Sawickiej nr 11 i 13 w Kaliszu”. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ roboty
przygotowawcze i rozbiórkowe wraz z frezowaniem nawierzchni, 2/ wykonanie warstwy wyrównawczej i warstwy ścieralnej nawierzchni z betonu
asfaltowego, 3/ wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej wraz z ustawieniem krawężników, 4/ regulację
wysokościową urządzeń infrastruktury technicznej wraz z jej zabezpieczeniem, 5/ wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowanie
prowadzonych robót zgodnie z tym projektem, 6/ obsługę geodezyjną powadzonych robót w tym sporządzanie bieżących operatów geodezyjnych
służących określaniu ilości i zakresu robót objętych odbiorami częściowymi wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie
papierowej oraz elektronicznej – format DWG) uwzględniającą likwidowane urządzenia.
II.5) Główny kod CPV: 452331402
Dodatkowe kody CPV:452332520,
452324518
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania
umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 23/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100.000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a/ Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie minimum dwóch robót
budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni bitumicznych przeznaczonych dla ruchu pojazdów (np. drogi,
parkingi, place) o powierzchni minimum 500 m2 lub długości minimum 50mb każde. b/ Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną
skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem
odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą być
dostępne na etapie realizacji zamówienia i spełniać następujące wymagania:
Zamówienia publiczne
UNIEWAŻNIENIE [ZP.271.1.28.2016] Przetarg nieograniczony - Przebudowa nawierzchni drogi osiedlowej pomiędzy budynkami mieszkalnymi wielorodzinnymi przy ul. H. Sawickiej nr 11 i 13 w Kaliszu
Wygasa- Szczegóły
- Udostępniony przez: Donata Gadzinowska
- Wytworzony przez: Donata Gadzinowska (p.o. Dyrektora Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu)
- Kategoria: Zamówienia publiczne
- Odsłony: 800
Tytuł | Typ | Rozmiar |
---|---|---|
SIWZ | 679.84 KB | |
załączniki | zip | 11.78 MB |
ogłoszenie | 214.28 KB | |
uniważnienie | 113.92 KB |
Opis zmian | Data | Osoba | Porównaj |
---|---|---|---|
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki |
|||
Artykuł został zmieniony. Dodane załączniki |