Data: 04/10/2016
Adres strony internetowej (url): bip.mzdik.kalisz,pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Numer sekcji: III.
Punkt: 1.2)
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych/100) przed upływem terminu składania ofert.
W ogłoszeniu powinno być: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 600.000,00 zł.
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: I
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: nie
W ogłoszeniu powinno być: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak
Numer sekcji: I
Punkt: 4
Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: tak Inny sposób: poczta, kurier, osobiście
Ogłoszenie nr 317580 2016
z dnia 2016.10.04r.
Kalisz: Przebudowa ul. Browarnej w Kaliszu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Roboty
budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii,
o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
tak
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, krajowy numer identyfikacyjny
25102624900000, ul. ul. Złota 43, 62800 Kalisz, woj. wielkopolskie, państwo , tel. 62 59 85 200, email
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 62 59 85 201.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.mzdik.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
4.10.2016 Ogłoszenie
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=82cd36e8c8944bb482c63768ff56cb22&
path=20161004%5c317580_2016.html 2/9
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
tak
www.bip.mzdik.kalisz.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
zamówienia
tak
www.bip.mzdik.kalisz.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony więcej
informacji można uzyskać pod
adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
nie
Adres:
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43, 62800
Kalisz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Przebudowa ul. Browarnej w Kaliszu
Numer referencyjny: ZP.271.1.26.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zgodnie z
zapisem pkt. 4.1 i 4.2 SIWZ: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ul. Browarnej w Kaliszu”.
4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1/ wykonanie projektu tymczasowej
organizacji ruchu i oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z tym projektem, 2/ roboty
przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, 3/ wykonanie nowej nawierzchni jezdni z płyt granitowych, 4/
wykonanie chodników, zjazdów, miejsc postojowych o nawierzchni z płyt granitowych wraz z
4.10.2016 Ogłoszenie
http://bzp.uzp.gov.pl/Out/Browser.aspx?id=82cd36e8c8944bb482c63768ff56cb22&
path=20161004%5c317580_2016.html 3/9
ustwieniem granitowych krawężników i obrzeży, 5/ uzupełnienie odwodnienia ulicy, 6/ przebudowa
oświetlenia drogowego, 7/ usunięcie kolizji wraz z zabezpieczeniem i regulacją urządzeń infrastruktury
technicznej, 8/ obsługę geodezyjną powadzonych robót w tym sporządzanie bieżących operatów
geodezyjnych służących określaniu ilości i zakresu robót objętych odbiorami częściowymi wraz z
geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej oraz elektronicznej – format
DWG) uwzględniającą likwidowane urządzenia.
II.5) Główny kod CPV: 452331402
Dodatkowe kody CPV:452332520,
452324518,
452332221,
453161109
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00
PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych/100) przed upływem terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu
(zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonanie minimum dwóch robót
budowlanych polegających budowie lub przebudowie drogi/ulicy o nawierzchni jezdni z materiałów
naturalnych lub prefabrykatów betonowych o powierzchni jezdni minimum 600 m2 lub długości
minimum 100mb każde. b) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji
zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i
wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą
funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia
i spełniać następujące wymagania: