ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu zaprasza do złożenia oferty cenowej na usunięcie drzew z pasa drogowego ul. Świetlanej w Kaliszu.
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1/ usunięcie 13 szt. robinii akacjowych,
2/ usunięcie 1 szt. wierzby białej,
3/ wyfrezowanie pni oraz usunięcie systemów korzeniowych.
2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia w celu dokładnego oszacowania zakresu robót.
3. Termin wykonania zamówienia ustala się do dnia 16.09.2016r.
4. Termin związania z ofertą określa się na 20 dni od dnia składania ofert.
5. Kryterium oceny ofert – cena 100%.
6. Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: „Oferta na usunięcie drzew z pasa drogowego ul. Świetlanej w Kaliszu”.
10. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT do dnia 26.08.2016r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.08.2016r. o godz. 10:05.
11. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na
wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
12. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1/ Dariusz Janiak tel. (62) 59 85 206
2/ Donata Gadzinowska tel. (62) 59 85 209