ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu zaprasza do złożenia oferty cenowej na usunięcie drzew z pasa drogowego ul. Świetlanej w Kaliszu.

1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

1/ usunięcie 13 szt. robinii akacjowych,

2/ usunięcie 1 szt. wierzby białej,

3/ wyfrezowanie pni oraz usunięcie systemów korzeniowych.

2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia w celu dokładnego oszacowania zakresu robót.

3. Termin wykonania zamówienia ustala się do dnia 16.09.2016r.

4. Termin związania z ofertą określa się na 20 dni od dnia składania ofert.

5. Kryterium oceny ofert – cena 100%.

6. Oferta winna zawierać:

- formularz oferty na załączonym druku,

- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

9. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: „Oferta na usunięcie drzew z pasa drogowego ul. Świetlanej w Kaliszu”.

10. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz - SEKRETARIAT do dnia 26.08.2016r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi dnia 26.08.2016r. o godz. 10:05.

11. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na

wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.

12. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1/ Dariusz Janiak tel. (62) 59 85 206

2/ Donata Gadzinowska tel. (62) 59 85 209

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zaproszenie pdf 174.65 KB Robert Starzonek
Załączniki zip 1.57 MB Robert Starzonek
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
piątek, 19, sierpień 2016 08:27 Robert Starzonek