ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu odwodnienia ul. Cegielnianej w Kalisz na odcinku od ul. Asnyka do ul. Ostrowskiej.
- Określenie przedmiotu zamówienia.
Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji na rozwiązanie odwodnienia, odcinka ul. Cegielnianej (od ul. Asnyka do ul. Ostrowskiej) na podstawie którego możliwa będzie realizacja robót budowlano - montażowych zarówno pod względem formalno – prawnym jak i technicznym. Opracowanie należy wykonać na podstawie załączonego planu sytuacyjnego oraz warunków technicznych wydanych przez PWiK Sp. z o.o. w Kaliszu.
2.Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
- spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania,
- geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- projekt budowlany i wykonawczy branży sanitarnej wykonany na podstawie warunków technicznych wydanych przez PWiK Sp. z o.o. znak TT-420/II/25/2016,
- projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną,
- szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
- informację do planu BIOZ,
- kolorową planszę uzbrojenia terenu,
- wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje,
- uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu (dawniej uzyskanie pozytywnej opinii ZUDP),
- uzyskanie wszystkich wymaganych pozwoleń wodno – prawnych,
- uzgodnienie projektu budowlanego w Wojewódzkim Urzędzie Ochrony Zabytków
w Poznaniu Delegaturze w Kaliszu oraz, w przypadku nałożenia takiego obowiązku, uzyskanie zgody na prowadzenie prac budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków, - przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS),
- kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH),
- Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
- W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
1/ czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
3/ udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,
4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym, na żądanie Zamawiającego,
5/ współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
- Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
- Projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
- Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
2/ wymogami ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz.U. z 2016r. poz. 672),
3/ ustawą z dnia 18.07.2001r. – Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.)
4/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124),
5/ obowiązującymi normami,
6/ wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129).
- Termin opracowania ustala się w ciągu 60 dni od dnia zawarcia umowy.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie: wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwóch opracowań obejmujących przebudowę lub budowę kanalizacji deszczowej w ulicy o długości kanału min. 150m i średnicy kanału min. 300 mm,
2/ wykażą następujące osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
- projektant branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie,
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
OFERTA: na wykonanie projektu odwodnienia ul. Cegielnianej w Kaliszu na odcinku od ul. Asnyka do ul. Ostrowskiej.
- Oferty należy składać do dnia 08.08.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie
Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.08.2016r. o godz. 09:05.
- Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 14 oraz, że zostały one wykonane należycie – załącznik do oferty „Doświadczenie zawodowe” (druk do wypełnienia),
- załącznik do oferty „Potencjał osobowy” (druk do wypełnienia).
- Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
- Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Paweł Klucha – tel. (62) 59-85-206
2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209