ZP.271.10.75.2016
Kalisz, dnia 21.06.2016r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na remont nawierzchni jezdni w ul. H. Sawickiej pomiędzy budynkami 11 a 13 w Kaliszu realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pt. „Modernizacja ulic osiedlowych wraz z oświetleniem ulicznym przy ul. H. Sawickiej 11 i 13 (os. Dobrzec W)”.
- Określenie przedmiotu zamówienia.
Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji na remont nawierzchni jezdni przy ul. H. Sawickiej 11 i 13 (zgodnie z załączoną mapką poglądową), na podstawie, której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno – prawnym jak i technicznym. - Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
- spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania,
- projekt budowlano – wykonawczy na remont nawierzchni jezdni przy ul. H. Sawickiej 11 i 13 w zakresie zgodnym z załączonym planem orientacyjnym,
- projekt uzupełnienia odwodnienia,
- projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną,
- szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
- informację do planu BIOZ,
- kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,
- mapę ewidencyjną z naniesioną lokalizacją drogi wraz z wypisami z ewidencji gruntów dla działek, na których jest zlokalizowana oraz wszystkich działek sąsiednich,
- wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje,
- przygotowanie załączników niezbędnych do zgłoszenia robot budowlanych,
- przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej przygotowane z podziałem na branże (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS),
- kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów przygotowany z podziałem na branże (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH),
- opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH).
- Projektant zobowiązany jest w szczególności do:
- udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,
- szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,
- w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania , na etapie analizy ofert i nawniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,
- udzielenia odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,
- zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.
- Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
- W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
- czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
- uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
- udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,
- udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,
- współdziałaniu w wykonywaniu przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
- Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania zabezpiecza Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
- Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
- wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
- wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2016r. poz. 672),
- ustawą z dnia 18.07.2001r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.),
- rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 Nr 63, poz. 735 z późn. zm.),
- rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124),
- obowiązującymi normami,
- wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z póżn. zm),
- rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729),
- rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.),
- Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,
- ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031),
- „Standardami technicznymi i wykonawczymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Kalisza” (Zarządzenie Nr 627/2015 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 18.12.2015 r.),
- Termin wykonania opracowania do dnia: 31.08.2016 r.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
- posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego opracowania projektowego na budowę, przebudowę lub remont drogi/ulicy o nawierzchni jezdni bitumicznej o powierzchni min. 1000m2.
- wykażą, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. projektanta branży drogowej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
"Oferta na: wykonanie projektu budowlano - wykonawczego na remont nawierzchni jezdni w ul. H. Sawickiej pomiędzy budynkami 11 a 13 w Kaliszu”. - Oferty należy składać do dnia 06.07.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.07.2016r. o godz. 09:10. - Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 14 oraz, że zostały one wykonane należycie,
- wykaz osób spełniających warunki udziału w postępowaniu.
- Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
- Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
- Karol Sobczak – tel. (62) 59-85-210
- Marcin Cieloszyk – tel. (62) 59-85-209
- Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209
Zatwierdził:
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji
w Kaliszu
dr inż. Dariusz Mencel
dnia 27.06.2016r.