Kalisz, dnia 29.06.2016r.

ZP.271.10.74.2016 

INFORMACJA DLA OFERENTÓW ZMIANA NR 1

 Dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie zaproszenia do złożenia oferty cenowej na zadanie pn.: „Wykonanie projektu przebudowy ul. Piwonickiej w Kaliszu wraz z odwodnieniem, oświetleniem ulicznym i usunięciem kolizji”. 

Zamawiający uzupełnia treść zaproszenia do złożenia oferty cenowej dla zadania  pn.: „Wykonanie projektu przebudowy ul. Piwonickiej w Kaliszu wraz z odwodnieniem, oświetleniem ulicznym i usunięciem kolizji” o projekt warunków technicznych wydanych przez Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. w Kaliszu.

 Powyższe należy traktować jako zmianę nr 1 do zaproszenia i stanowi jego integralną część.

 Załączniki:

-      Projekt warunków technicznych wydanych przez OUiD Sp. z o.o. w Kaliszu

ZP.271.10.74.2016


Kalisz, dnia 20.06.2016r.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu przebudowy ul. Piwonickiej w Kaliszu wraz z odwodnieniem oświetleniem ulicznym i usunięciem kolizji realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pt. Program Infrastruktura dla rozwoju terenów inwestycyjnych”.

  1. 1. Określenie przedmiotu zamówienia.
    Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji na przebudowę ul. Piwonickiej na odcinku zgodnym z załączoną mapą poglądową, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno - prawnym jak i technicznym. Projekt obejmuje: przebudowę ulicy Piwonickiej wraz z budową odwodnienia, oświetlenia i usunięciem kolizji. Ulicę należy zaprojektować jako drogę klasy „Z”.
  2. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
    1. dane wyjściowe do projektowania, które należy spisać w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy,
    2. geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
    3. opracowanie koncepcji rozwiązania skrzyżowania ul. Piwonickiej z ul. Zagorzynek i ul. Sulisławicką (trzy warianty),
    4. projekt budowlano - wykonawczy branży drogowej w oparciu o wybrany przez Zamawiającego wariant rozwiązania skrzyżowania jw. ,
    5. projekt odwodnienia ulicy zgodnie z warunkami technicznymi wydanymi przez PWiK Sp. z o.o. znak: TT-420/024-10/16, ( tj. poprzez budowę kanału grawitacyjnego z włączeniem do kanału Ø500 w ul. Obozowej wylot G do rzeki Piwonki ), 
    6. projekt przebudowy oświetlenia zgodnie z warunkami wydanymi przez OUiD Sp. z o.o., 
    7. projekty usunięcia ewentualnych kolizji,
    8. projekt w zakresie stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie opracowywania akceptacji Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu, 
    9. szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
    10. informację do planu BIOZ,
    11. kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,
    12. wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje,
    13. uzyskanie lub aktualizacja wszystkich wymaganych pozwoleń wodno-prawnych,
    14. uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu (dawniej uzyskanie pozytywnej opinii ZUDP),
    15.  decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli będzie wymagana),
    16.  przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami celem uzyskana decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej – SPECUSTAWA (w tym uzyskania między innymi stosownych opinii), za wyjątkiem projektów podziału nieruchomości, których wykonanie zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji,
    17. przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej,
    18. kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH),
    19. opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH),
    20. mapę ewidencyjną z naniesionym przebiegiem projektowanej ulicy wraz z wypisami z ewidencji gruntu dla działek stanowiących pas drogowy ulicy, działek zajętych pod inwestycję oraz wszystkich działek sąsiadujących z wyżej wymienionymi, 
    21. inwentaryzację zieleni znajdującej się w granicach pasa drogowego ulicy i na terenie objętym inwestycją wraz z projektem zagospodarowania ulicy zielenią.
  3. Projektant zobowiązany jest w szczególności do:
    1. udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową, 
    2. szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,
    3. w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania , na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,
    4. udzielenia odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,
    5. zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.
  4. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
  5.  W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
    1. czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
    2. uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
    3. udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,
    4. udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,
    5. współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
  6. Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania zabezpiecza Wykonawca.
  7. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
  8. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
  9. Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
  10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
  11. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 
  12. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  13. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
    1. wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
    2. wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2016r. poz. 672),
    3. ustawą z dnia 18.07.2001r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.),
    4. rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r. poz. 124),
    5. obowiązującymi normami,
    6. wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz. 1129 z póżn. zm),
    7. rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),
    8. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr 177, poz. 1729),
    9. rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.),
    10.  Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,
    11. ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2031),
    12. „Standardami technicznymi i wykonawczymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Kalisza” (Zarządzenie Nr 627/2015 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 18.12.2015 r.),
  14.  Termin wykonania opracowania do dnia: 15.12.2016 r.
  15. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
    1. posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa opracowania projektowe na budowę, przebudowę lub remont ulicy o długości min. 300mb i klasy min. „D” i jedno opracowanie obejmujące budowę kanalizacji deszczowej o dł. min. 250 mb średnicy Ø 350 mm.
    2. wykażą, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. projektanta branży drogowej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.
  16.  Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  17. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  18. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
    „Oferta na: wykonanie projektu przebudowy ul. Piwonickiej w Kaliszu wraz z odwodnieniem, oświetleniem ulicznym i usunięciem kolizji”.
  19. Oferty należy składać do dnia 06.07.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).
    Otwarcie ofert nastąpi w dniu 06.07.2016r. o godz. 09:05.
  20. Oferta winna zawierać:
    • formularz oferty na załączonym druku,
    • wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 14 oraz, że zostały one wykonane należycie,
    • wykaz osób spełniających warunki udziału w postępowaniu.
  21. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
  22. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
    1. Karol Sobczak – tel. (62) 59-85-210
    2. Marcin Cieloszyk – tel. (62) 59-85-209
    3. Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209


Zatwierdził:
Dyrektor
Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji
w Kaliszu
dr inż. Dariusz Mencel
dnia 27.06.2016r.

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zaproszenie.pdf pdf 97.08 KB Paweł Nowak
Zalacznik.zip zip 1.32 MB Paweł Nowak
Zmiana nr 01.zip zip 919.87 KB Paweł Nowak
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 27, czerwiec 2016 11:57 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 27, czerwiec 2016 13:07 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 28, czerwiec 2016 09:37 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
czwartek, 30, czerwiec 2016 09:39 Paweł Nowak