ZP.271.10.62.2016

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu w budynku Dworca PKP przy ul. Dworcowej 1 w Kaliszu.

 

  1. 1.   Określenie przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu w budynku Dworca PKP przy ul. Dworcowej 1 w Kaliszu z zapewnieniem koniecznych do jej wykonania środków czystości i podstawowych artykułów higienicznych. Usługa dotyczy powierzchni 570,62 m².

 

  1. 2.   Zakres usługi obejmuje w szczególności:

1/         sprzątanie pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu w dni robocze od godz. 15:30, z wyjątkiem pomieszczeń 11, 18, 19 w których sprzątanie odbywać się będzie w godzinach urzędowania tj. 7:30-15:30,

2/       zakres wykonywanych prac:

a)      codziennie:

-        odkurzanie i ścieranie na mokro powierzchni podłogowych,

-        ścieranie na mokro biurek, stolików parapetów wewnętrznych i sprzętów biurowych

-        opróżnianie niszczarek,

-        mycie toalet, muszli i desek klozetowych wraz z dezynfekcją armatury, luster, glazury i terakoty

-        opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana worków i wyrzucanie śmieci (w miejsce wskazane przez Zamawiającego),

-        zaopatrywanie pomieszczeń w podstawowe środki higieny tj. papier toaletowy, ręczniki papierowe jednorazowego użytku składane typu „ZZ”, mydło zagęszczone do pojemników, worki na odpady,

b)      doraźnie i okresowo:

-        zmywanie glazury w pokojach socjalnych i WC – raz w miesiącu,

-        mycie parapetów wewnętrznych – w miarę potrzeb,

-        mycie drzwi i oświetlenia – w miarę potrzeb,

c)      mycie okien (16 okien o wymiarach 346 x 176, 4 okna o wymiarach 158 x 172, 2 okna o wymiarach 147 x 174, okno 149 x 170, okno 80 x 172) – dwa razy w ciągu trwania umowy,

d)      mycie 2 par drzwi wejściowych – 247 x 168, 242 x 162 - – dwa razy w ciągu trwania umowy,

3/         łączna powierzchnia objęta umową - 570,62 m2, w tym:

a)     pomieszczenia biurowe – 7 szt. (pomieszczenia nr: 07, 08, 17,15,19, 20, 21) - 115,62 m²,

b)     pomieszczenia kasowe – 3 szt. (pomieszczenia nr: 18, 23, 24) - 32 m²,

c)      pomieszczenia gospodarcze – 2 szt. (pomieszczenia nr: 09, 12) - 12,07 m²,

d)     serwerownia - 1 szt. (pomieszczenie nr 11) – 9 m²,

e)     pomieszczenia wystawowe – 2 szt. (pomieszczenie nr 10 – dwupoziomowe) - 293,15 m²,

f)       pomieszczenia sanitarne – 6 szt. (pomieszczenia nr: 02, 03, 04, 05, 16) - 17,24 m²,

g)     inne pomieszczenia –(pomieszczenia nr:06, 14 i główny hol) - 91,54 m².

  1. 3.   Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:

1/    wykonywania usługi osobiście lub przy pomocy personelu własnego Wykonawcy, którego wykaz imienny Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu,

2/    zapewnienia ciągłości prawidłowej realizacji usługi niezależnie od urlopów czy absencji chorobowej i przy zachowaniu obowiązujących przepisów,

3/    realizacji usługi przy zastosowaniu własnego sprzętu oraz profesjonalnych środków czyszczących, dezynfekujących, konserwujących oraz worków na śmieci,

4/    wykorzystywania wyłącznie materiałów oraz środków czystości, które są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i stosowania ich zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta,

5/    zachowania na terenie objętym umową należytego ładu i porządku oraz przestrzegania przepisów bhp i ppoż.

  1. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań swojego personelu.
  1. Termin świadczenia usługi do dnia: 31.12.2016 r.
  1. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  1. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  1. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:

 

„Oferta na: świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu w budynku Dworca PKP przy ul. Dworcowej 1 w Kaliszu”.

 

  1. 9.      Oferty należy składać do dnia 15.06.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).

 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2016r. o godz. 09:10.

 

  1. 10.   Oferta winna zawierać:

-  formularz oferty na załączonym druku,

-  wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 15 oraz, że zostały one wykonane należycie.

 

  1. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na świadczenie usługi – w załączeniu projekt umowy.
  1. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

1/ Dominik Trawnik – tel. (62) 59-85-210

2/ Marcin Cieloszyk – tel. (62) 59-85-209

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zaproszenie.pdf pdf 312.58 KB Paweł Nowak
Zalacznik.zip pdf 115.72 KB Paweł Nowak
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 27, czerwiec 2016 11:44 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 27, czerwiec 2016 11:44 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 27, czerwiec 2016 13:12 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 28, czerwiec 2016 09:34 Paweł Nowak