ZP.271.10.64.2016

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pt. ProgramInfrastruktura dla rozwoju terenów inwestycyjnych” .

 

  1. 1.   Określenie przedmiotu zamówienia.

Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji na budowę oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno - prawnym jak i technicznym. Opracowanie należy wykonać w nawiązaniu do projektu branży drogowej na budowę drogi gminnej od ul. Zachodniej w Kaliszu, oraz warunków wydanych przez OUiD Sp. z o.o..

 

  1. 2.   Zakres opracowania obejmuje w szczególności:

1/      spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania,

2/      projekt budowlany i projekt wykonawczy branży elektrycznej obejmujący budowę oświetlenia wykonany na podstawie warunków technicznych oświetlenia drogi gminnej od ul. Zachodniej w Kaliszu znak WTG 17/I/2016 z dnia 26.04.2016r.,

3/      projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, w szczególności projekt usunięcia kolizji z istniejącą na skrzyżowaniu ul. Zachodniej z ul. Piotra Sulisławskiego linią oświetleniową w oparciu o war. techniczne znak DT/TE/DŚ/3969/2015 z dnia 28.12.2015 r.,

4/      szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

5/      informację do planu BIOZ,

6/      wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje,

7/      uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu (dawniej uzyskanie pozytywnej opinii ZUDP),

8/      przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS),

9/      kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH),

10/   opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH).

  1. Projektant zobowiązany jest w szczególności do:

1/   udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,

2/   szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,

3/   w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania , na etapie analizy ofert i nawniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,

4/   udzielenia odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,

5/      zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.

  1. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
  1. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:

1/ czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,

2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,

3/ udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,

4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,

5/ współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.

  1. Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania zabezpiecza Zamawiający.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
  3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
  4. Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
    1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
    2. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
    3. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    4. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:

1/    wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),

2/    wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.),

3/    rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),

4/    obowiązującymi normami,

5/    wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z późn. zm),

6/    Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,

7/    ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).

  1. Termin wykonania opracowania do dnia: 29.07.2016r.
  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:

1/  posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań budowę lub przebudowę oświetlenia ulicy o długości linii oświetleniowej min. 100 m,

2/  wykażą, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. projektanta branży elektrycznej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.

  1. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  1. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  1. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:

 

„Oferta na: wykonanie projektu oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu”.

 

  1. 19.   Oferty należy składać do dnia 13.06.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).

 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.06.2016r. o godz. 09:05.

 

  1. 20.   Oferta winna zawierać:

-  formularz oferty na załączonym druku,

-  wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 15 oraz, że zostały one wykonane należycie,

-  wykaz osób spełniających warunki udziału w postępowaniu.

 

  1. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
  1. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

1/ Karol Sobczak – tel. (62) 59-85-210

2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zaproszenie.pdf pdf 272.12 KB Paweł Nowak
Zalacznik.zip zip 2.23 MB Paweł Nowak
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 27, czerwiec 2016 11:40 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 27, czerwiec 2016 11:42 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 27, czerwiec 2016 11:42 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 27, czerwiec 2016 13:13 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 28, czerwiec 2016 09:34 Paweł Nowak