ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu realizowanego w ramach zadania inwestycyjnego pt. Program Infrastruktura dla rozwoju terenów inwestycyjnych” .
- 1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji na budowę oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno - prawnym jak i technicznym. Opracowanie należy wykonać w nawiązaniu do projektu branży drogowej na budowę drogi gminnej od ul. Zachodniej w Kaliszu, oraz warunków wydanych przez OUiD Sp. z o.o..
- 2. Zakres opracowania obejmuje w szczególności:
1/ spisanie z Zamawiającym w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, danych wyjściowych do projektowania,
2/ projekt budowlany i projekt wykonawczy branży elektrycznej obejmujący budowę oświetlenia wykonany na podstawie warunków technicznych oświetlenia drogi gminnej od ul. Zachodniej w Kaliszu znak WTG 17/I/2016 z dnia 26.04.2016r.,
3/ projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną, w szczególności projekt usunięcia kolizji z istniejącą na skrzyżowaniu ul. Zachodniej z ul. Piotra Sulisławskiego linią oświetleniową w oparciu o war. techniczne znak DT/TE/DŚ/3969/2015 z dnia 28.12.2015 r.,
4/ szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
5/ informację do planu BIOZ,
6/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie i decyzje,
7/ uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miejskim w Kaliszu (dawniej uzyskanie pozytywnej opinii ZUDP),
8/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS),
9/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH),
10/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH).
- Projektant zobowiązany jest w szczególności do:
1/ udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,
2/ szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,
3/ w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – Wykonawca zobowiązuje się do wydania , na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,
4/ udzielenia odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,
5/ zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.
- Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
- W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
1/ czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
3/ udziału w naradach technicznych, na żądanie Zamawiającego,
4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji, na żądanie Zamawiającego,
5/ współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
- Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania zabezpiecza Zamawiający.
- Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
- Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
2/ wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.),
3/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),
4/ obowiązującymi normami,
5/ wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z późn. zm),
6/ Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,
7/ ustawą z dnia 10.04.2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
- Termin wykonania opracowania do dnia: 15.07.2016 r.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań budowę lub przebudowę oświetlenia ulicy o długości linii oświetleniowej min. 100 m,
2/ wykażą, że dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia tj. projektanta branży elektrycznej posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
„Oferta na: wykonanie projektu oświetlenia drogi gminnej od ulicy Zachodniej w Kaliszu”.
- 19. Oferty należy składać do dnia 31.05.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.05.2016r. o godz. 09:05.
- 20. Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 15 oraz, że zostały one wykonane należycie,
- wykaz osób spełniających warunki udziału w postępowaniu.
- Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
- Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Karol Sobczak – tel. (62) 59-85-210
2/ Marcin Cieloszyk – tel. (62) 59-85-209