ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę drogi obsługującej tereny inwestycyjne w rejonie ul. Inwestorskiej w Kaliszu.
- 1. Określenie przedmiotu zamówienia.
Dokumentacja projektowa na budowę drogi obsługującej tereny inwestycyjne w rejonie ul. Inwestorskiej w Kaliszu winna zostać opracowana w podziale na dwa etapy (zgodnie z załączonym planem orientacyjnym) i zawierać odrębne dla każdego etapu:
1/ dane wyjściowe do projektu, spisane w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy,
2/ określenie kategorii ruchu oraz prędkości projektowej,
3/ geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
4/ projekt branży drogowej na budowę drogi klasy „Z” o łącznej długości dla etapu I i II ok. 3 km,
5/ projekt odwodnienia zgodnie z warunkami wydanymi przez PWiK Sp. z o.o.,
6/ projekt oświetlenia,
7/ projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną,
8/ kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,
9/ projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie opracowania akceptacji Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu,
10/ informację do planu BIOZ,
11/ specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
12/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS) sporządzony odrębnie dla każdego etapu robót – podział na etapy zgodnie z załącznikiem graficznym,
13/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH) sporządzony odrębnie dla każdego etapu robót – podział na etapy zgodnie z załącznikiem graficznym,
14/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH),
15/ wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje,
16/ protokół z narady koordynacyjnej dotyczącej usytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia technicznego,
17/ mapę własności terenu w 2 egz. z jednocześnie określonym przebiegiem projektowanego pasa drogowego i granicami działek wraz z aktualnym wykazem właścicieli działek przez które przebiega projektowana droga.
- Projektant zobowiązany jest w szczególności do:
1/ uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji,
2/ uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii oraz zezwoleń,
3/ opracowania wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (Specustawa) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami (za wyjątkiem podziałów geodezyjnych). Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji,
4/ złożenia wniosku oraz uzyskania stosownej decyzji ZRID,
5/ udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,
6/ jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich opracowanych dla poszczególnych etapów w ciągu 2 tygodni od zlecenia przez Zamawiającego,
7/ szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,
8/ w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – do wydania , na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,
9/ udzielania odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,
10/ zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.
- Przebieg przedmiotowej trasy należy opracować z uwzględnieniem zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla osiedla Dobrzec – Zachód część południowa (MPZP XXXIV/529/2005 z dnia 30.06.2005r.) oraz rozwiązań projektowych przyjętych w opracowywanej dokumentacji projektowej na budowę odcinka drogi krajowej nr 25 od węzła w rejonie al. Wojska Polskiego do ul. Poznańskiej.
- Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
- W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:
1/ czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,
2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,
3/ udziału w naradach technicznych na żądanie Zamawiającego,
4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji na żądanie Zamawiającego,
5/ współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.
- Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania dla etapu I w części zgodnej z załączonym planem orientacyjnym zabezpiecza Zamawiający, dla etapu II zabezpiecza Wykonawca.
- Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu/przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
- Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
- Projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
- Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
- Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
- Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
- Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:
1/ wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
2/ wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.),
3/ ustawą z dnia 18.07.2001r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.),
4/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 Nr 63, poz. 735 z późn. zm.),
5/ rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),
6/ obowiązującymi normami,
7/ wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z późn. zm),
8/ rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),
9/ rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr. 177 poz. 1729),
10/ rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.),
11/ Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,
12/ „Standardami technicznymi i wykonawczymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Kalisza” (Zarządzenie Nr 627/2015 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 18.12.2015 r.),
13/ Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).
- Termin opracowania ustala się do dnia: 30.09.2016r.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań projektowych na budowę/przebudowę/rozbudowę drogi/ulicy o długości min. 1km, klasy min. „Z”,
2/ wskażą projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należą (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego,
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
„Oferta na: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę drogi obsługującej tereny inwestycyjne w rejonie ul. Inwestorskiej w Kaliszu”.
- 19. Oferty należy składać do dnia 25.04.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2016r. o godz. 09:05.
- 20. Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 15.1. oraz, że zostały one wykonane należycie,
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 15.2.
- Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
- Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/ Agnieszka Witczak – tel. (62) 59-85-210
2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209