ZP.271.10.40.2016
Kalisz, dnia29.03.2016 r

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

 Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę drogi obsługującej tereny inwestycyjne w rejonie ul. Inwestorskiej w Kaliszu.

 

  1. 1.   Określenie przedmiotu zamówienia.

Dokumentacja projektowa na budowę drogi obsługującej tereny inwestycyjne w rejonie ul. Inwestorskiej w Kaliszu winna zostać opracowana w podziale na dwa etapy (zgodnie z załączonym planem orientacyjnym) i zawierać odrębne dla każdego etapu:

1/   dane wyjściowe do projektu, spisane w terminie 21 dni od dnia zawarcia umowy,

2/   określenie kategorii ruchu oraz prędkości projektowej,

3/   geotechniczne warunki posadowienia obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami,

4/   projekt branży drogowej na budowę drogi klasy „Z” o łącznej długości dla etapu I i II ok. 3 km,

5/   projekt odwodnienia zgodnie z warunkami wydanymi przez PWiK Sp. z o.o.,

6/   projekt oświetlenia,

7/   projekty usunięcia ewentualnych kolizji z infrastrukturą techniczną,

8/   kolorową planszę uzbrojenia podziemnego,

9/   projekt stałej organizacji ruchu wraz z planem sytuacyjnym określającym projektowaną geometrię ulicy, które wymagają na etapie opracowania akceptacji Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu,

10/   informację do planu BIOZ,

11/   specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,

12/   przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS) sporządzony odrębnie dla każdego etapu robót – podział na etapy zgodnie z załącznikiem graficznym,

13/   kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie ATH) sporządzony odrębnie dla każdego etapu robót – podział na etapy zgodnie z załącznikiem graficznym,

14/   opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH),

15/   wszystkie niezbędne uzgodnienia branżowe, opinie, decyzje,

16/   protokół z narady koordynacyjnej dotyczącej usytuowanie projektowanych sieci uzbrojenia technicznego,

17/   mapę własności terenu w 2 egz. z jednocześnie określonym przebiegiem projektowanego pasa drogowego i granicami działek wraz z aktualnym wykazem właścicieli działek przez które przebiega projektowana droga.

  1. Projektant zobowiązany jest w szczególności do:

1/   uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji,

2/   uzyskania wszystkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, opinii oraz zezwoleń,

3/   opracowania wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (Specustawa) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami (za wyjątkiem podziałów geodezyjnych). Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji,

4/   złożenia wniosku oraz uzyskania stosownej decyzji ZRID,

5/   udzielenia gwarancji na opracowaną dokumentację projektową,

6/   jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich opracowanych dla poszczególnych etapów w ciągu 2 tygodni od zlecenia przez Zamawiającego,

7/   szczegółowego sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia,

8/   w przypadku zaproponowania w ofertach przetargowych na wykonanie robót budowlanych, materiałów lub urządzeń „równoważnych”, tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w opracowaniach dokumentacji projektowej – do wydania , na etapie analizy ofert i na wniosek Zamawiającego, pisemnej opinii na temat parametrów tych materiałów lub urządzeń,

9/   udzielania odpowiedzi na pytania związane z dokumentacją projektową składane w trakcie trwania procedury przetargowej na wykonanie robót budowlanych,

10/   zastosowania w projekcie rozwiązań standardowych skutkujących optymalizacją kosztów.

  1. Przebieg przedmiotowej trasy należy opracować z uwzględnieniem zapisów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla osiedla Dobrzec – Zachód część południowa (MPZP XXXIV/529/2005 z dnia 30.06.2005r.) oraz rozwiązań projektowych przyjętych w opracowywanej dokumentacji projektowej na budowę odcinka drogi krajowej nr 25 od węzła w rejonie al. Wojska Polskiego do ul. Poznańskiej.
  2. Zakres umowy obejmuje pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
  3. W ramach nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązany będzie do:

1/ czuwania w toku realizacji robot budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową,

2/ uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniania Wykonawcy robót budowlanych wątpliwości powstałych w toku realizacji tych robót,

3/ udziału w naradach technicznych na żądanie Zamawiającego,

4/ udziału w odbiorze poszczególnych istotnych części robót budowlanych oraz odbiorze końcowym inwestycji na żądanie Zamawiającego,

5/ współdziałaniu w wykonywaniu przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszystkie zmiany wprowadzone do dokumentacji projektowej w trakcie realizacji.

  1. Podkład geodezyjny niezbędny do przedmiotowego opracowania dla etapu I w części zgodnej z załączonym planem orientacyjnym zabezpiecza Zamawiający, dla etapu II zabezpiecza Wykonawca.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu/przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
  3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć dokumentację projektową zweryfikowaną przez inną jednostkę projektową posiadającą stosowne uprawnienia, bądź innego projektanta. Koszty weryfikacji ponosi Wykonawca.
  4. Projektant jest zobowiązany do jednorazowej aktualizacji kosztorysów inwestorskich do poziomu aktualnie obowiązujących cen w terminie 2 tygodni od momentu zlecenia aktualizacji przez Zamawiającego, w okresie trzech lat od przyjęcia przez Zamawiającego gotowej dokumentacji projektowej.
    1. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania opracowania projektowego zwracając szczególną uwagę na konieczność koordynacji poszczególnych prac budowlanych.
    2. Dokumentacja projektowa wraz z załącznikami, w swej treści nie może opisywać przedmiotu zamówienia w sposób utrudniający uczciwą konkurencję poprzez stosowanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
    3. Projektant opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    4. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:

1/    wymogami ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290),

2/    wymogami ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013r. poz. 1232 z późn. zm.),

3/    ustawą z dnia 18.07.2001r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469 z późn. zm.),

4/    rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30.05.2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 Nr 63, poz. 735 z późn. zm.),

5/    rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02.03.1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 r., poz. 124),

6/    obowiązującymi normami,

7/    wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. z 2013 r,. poz. 1129 z późn. zm),

8/    rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31.07.2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. z 2002 Nr 170 poz. 1393 z późn. zm.),

9/    rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003r w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. Nr. 177 poz. 1729),

10/  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r., Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.),

11/  Wytycznymi projektowania skrzyżowań cz. I i II GDDP – Warszawa 2001 r.,

12/  „Standardami technicznymi i wykonawczymi dla infrastruktury rowerowej Miasta Kalisza” (Zarządzenie Nr 627/2015 Prezydenta Miasta Kalisza z dnia 18.12.2015 r.),

13/  Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2031).

  1. Termin opracowania ustala się do dnia: 30.09.2016r.
  2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:

1/    posiadają udokumentowane doświadczenie w zakresie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch opracowań projektowych na budowę/przebudowę/rozbudowę drogi/ulicy o długości min. 1km, klasy min. „Z”,

2/    wskażą projektanta posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należą (przynajmniej na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego,

  1. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  2. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  3. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:

„Oferta na: wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego na budowę drogi obsługującej tereny inwestycyjne w rejonie ul. Inwestorskiej w Kaliszu”.

 

  1. 19.   Oferty należy składać do dnia 25.04.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).

 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2016r. o godz. 09:05.

 

  1. 20.   Oferta winna zawierać:

-  formularz oferty na załączonym druku,

-  wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 15.1. oraz, że zostały one wykonane należycie,

-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt-cie 15.2.

 

  1. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
  1. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

1/ Agnieszka Witczak – tel. (62) 59-85-210

2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zaproszenie.pdf pdf 239.01 KB Paweł Nowak
Zalacznik.zip zip 2.06 MB Paweł Nowak
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. niedziela, 24, kwiecień 2016 11:14 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. niedziela, 24, kwiecień 2016 18:50 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. niedziela, 24, kwiecień 2016 19:34 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 28, czerwiec 2016 09:20 Paweł Nowak