ZP.271.10.17.2016
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na Przeprowadzenie audytu sprawdzającego czy wielkość środków finansowych (rekompensaty) przekazanych w roku 2015 Kaliskim Liniom Autobusowym Sp. z o.o. na finansowanie kosztów usług przewozowych została ustalona i wypłacona zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- 1. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie przez niezależnego audytora audytu mającego na celu zbadanie, czy wielkość rekompensaty otrzymanej przez Operatora (Kaliskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.) od Miasta Kalisza w roku 2015 odpowiada rzeczywistym kosztom związanym z realizacją usług przewozowych objętych Umową UA/6/WKE/2010 z dnia 08 listopada 2010 roku (z późn.zm.) wraz z rozsądnym zyskiem oraz czy jest zgodna z wyżej wymienioną umową, Rozporządzeniem (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącym usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego, oraz uchylającym rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70, polskimi i europejskimi przepisami dotyczącymi pomocy publicznej dla przedsiębiorstw.
Sprawozdanie z przeprowadzonego audytu winno zawierać wyszczególnione wszystkie koszty działalności publicznej poniesione w 2015 roku przez operatora komunikacji miejskiej.
- 2. Termin wykonania: do dnia 16.05.2016 r.
- O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się oferenci którzy posiadają uprawnienia biegłego rewidenta (wraz z wpisem do rejestru prowadzonego przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów) lub zatrudniający pracownika z takimi uprawnieniami.
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:
OFERTA: Przeprowadzenie audytu sprawdzającego KLA Sp. z o.o.
- 7. Oferty należy składać do dnia 14.03.2016 r. do godz. 12: 00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.03.2016 r. o godz. 12:05.
- 8. Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt. 3..
- Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
- Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:
1/Dariusz Mencel – tel. 62 59 85 218
2/Marcin Cieloszyk – tel. 62 59 85 209