Kalisz, dnia 07.03.2016r.
ZP.271.10.17.2016
 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

 

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na Przeprowadzenie audytu sprawdzającego czy wielkość środków finansowych (rekompensaty) przekazanych w roku 2015 Kaliskim Liniom Autobusowym Sp. z o.o. na finansowanie kosztów usług przewozowych została ustalona i wypłacona zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

  1. 1.   Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie przez niezależnego audytora audytu mającego na celu zbadanie, czy wielkość rekompensaty otrzymanej przez Operatora (Kaliskie Linie Autobusowe Sp. z o.o.) od Miasta Kalisza w roku 2015 odpowiada rzeczywistym kosztom związanym z realizacją usług przewozowych objętych Umową UA/6/WKE/2010 z dnia 08 listopada 2010 roku (z późn.zm.) wraz z rozsądnym zyskiem oraz czy jest zgodna z wyżej wymienioną umową, Rozporządzeniem (WE) nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 23 października 2007 r. dotyczącym usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego, oraz uchylającym rozporządzenia Rady (EWG) nr 1191/69 i (EWG) nr 1107/70, polskimi i europejskimi przepisami dotyczącymi pomocy publicznej dla przedsiębiorstw.

Sprawozdanie z przeprowadzonego audytu winno zawierać wyszczególnione wszystkie koszty działalności publicznej poniesione w 2015 roku przez operatora komunikacji miejskiej.

  1. 2.      Termin wykonania: do dnia 16.05.2016 r.
  1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się oferenci którzy posiadają uprawnienia biegłego rewidenta (wraz z wpisem do rejestru prowadzonego przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów) lub zatrudniający pracownika z takimi uprawnieniami.
  1. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  1. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  1. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:

 

OFERTA: Przeprowadzenie audytu sprawdzającego KLA Sp. z o.o.

 

  1. 7.    Oferty należy składać do dnia 14.03.2016 r. do godz. 12: 00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro). Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.03.2016 r. o godz. 12:05.

 

  1. 8.      Oferta winna zawierać:

-  formularz oferty na załączonym druku

-  wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, potwierdzający spełnienie wymagań określonych w pkt. 3..

 

  1. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
  1. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

1/Dariusz Mencel – tel. 62 59 85 218

2/Marcin Cieloszyk – tel. 62 59 85 209

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zaproszenie.pdf pdf 183.63 KB Paweł Nowak
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. niedziela, 24, kwiecień 2016 18:40 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 28, czerwiec 2016 09:14 Paweł Nowak