Kalisz, dnia 16.02.2016 r.
ZP.271.10.26.2016

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ

Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie koncepcji dotyczącej poprawy odwodnienia w ul. Kresowej oraz ul. Skalmierzyckiej w Kaliszu.

  1. Określenie przedmiotu zamówienia.

Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie koncepcji dotyczącej poprawy odwodnienia w ul. Kresowej oraz ul. Skalmierzyckiej w Kaliszu na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno – prawnym jak i technicznym.

2.Zakres opracowania obejmuje w szczególności:

2.1.  analizę istniejącego odwodnienia ul. Kresowej oraz ul. Skalmierzyckiej uwzględniającą istniejącą zlewnię,

2.2.  przygotowanie 3 koncepcji poprawy odwodnienia w ul. Kresowej oraz ul. Skalmierzyckiej w oparciu o wytyczne Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Kaliszu oraz ustalenia dokonane na podstawie analizy i potrzeb wynikających z istniejącej zlewni, m. in. z wykorzystaniem naturalnych odbiorników lub też zwiększeniem retencji kanałowej,

2.3.  wstępne uzgodnienie koncepcji z właściwymi jednostkami w tym: PWiK Sp. z o.o. w Kaliszu oraz Wydziałem Środowiska, Rolnictwa i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Kaliszu,

2.4.  określenie szacunkowych kosztów w oparciu o przygotowane rozwiązania,

2.5.  opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wersjach: nieedytowalnej – format plików: PDF oraz edytowalnej – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH)

  1. Podkład geodezyjny niezbędny do opracowania zabezpiecza Wykonawca.
  2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu podkładu geodezyjnego wraz z przedmiotowym opracowaniem.
  3.  
    1. Wykonawca opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, jest zobowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
    2. Opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności:

-        wymogami ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.),

-        wymogami ustawy Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2013 r. poz. 123 z późn. zm.),

-        Ustawą z dnia 18.07.2001r. – Prawo Wodne (Dz. U. z 2015 r. poz. 469),

-        Ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687 tj. z późn. zm.)

-        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie – (Dz. U. z 2000r. Nr 63, poz. 735),

-        Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 29.01.2016r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016r. poz. 124),

-        obowiązującymi normami,

-        wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129).

  1. Termin opracowania ustala się do dnia 31.05.2016r.
  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy wykażą następujące osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
  • projektant branży sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania
    w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.
  1. Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
  1. Kryterium oceny ofert: cena 100%.
  1. Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem:

OFERTA: na wykonanie koncepcji dotyczącej poprawy odwodnienia w ul. Kresowej oraz ul. Skalmierzyckiej w Kaliszu.

  1. Oferty należy składać do dnia 29.02.2016r. do godz. 09:00 w siedzibie

 Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro).

 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.02.2016r. o godz. 09:05.

  1. Oferta winna zawierać:

-   formularz oferty na załączonym druku,

-   załącznik do oferty „Potencjał osobowy” (druk do wypełnienia).

  1. Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie zawarta umowa na wykonanie przedmiotowego projektu – w załączeniu projekt umowy.
  1. Osoby wskazane do kontaktów z oferentami:

1/ Dariusz Janiak – tel. (62) 59-85-206

2/ Donata Gadzinowska – tel. (62) 59-85-209

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
Zaproszenie.pdf pdf 204.84 KB Paweł Nowak
Zalacznik.zip zip 3.96 MB Paweł Nowak
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. niedziela, 24, kwiecień 2016 10:47 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. niedziela, 24, kwiecień 2016 18:23 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony. wtorek, 28, czerwiec 2016 08:58 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 28, czerwiec 2016 09:04 Paweł Nowak