Kalisz, dnia 09.02.2016 r.
ZP.271.10.18.2016
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji aplikacyjnej wraz z wymaganymi załącznikami dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi krajowej nr 25 od istniejącego węzła drogowego w rejonie Alei Wojska Polskiego do ul. Poznańskiej w Kaliszu”.
- Określenie przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji aplikacyjnej wraz z wymaganymi załącznikami dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi krajowej nr 25 od istniejącego węzła drogowego w rejonie Alei Wojska Polskiego do ul. Poznańskiej w Kaliszu”.
2. Zakres opracowania obejmuje w szczególności opracowanie wniosku aplikacyjnego wraz z niezbędnymi załącznikami zgodnie z wymaganiami określonymi przez Instytucję Pośredniczącą w regulaminie konkursu dla Działania 4.2 „Zwiększenie dostępności transportowej ośrodków miejskich leżących poza siecią drogową TEN-T i odciążenie miast od nadmiernego ruchu drogowego” Oś Priorytetowa IV – Infrastruktura drogowa dla miast Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 – dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi krajowej nr 25 od istniejącego węzła drogowego w rejonie Alei Wojska Polskiego do ul. Poznańskiej w Kaliszu” w tym m.in.:
- studium wykonalności waz z analizą kosztów i korzyści,
- uzyskanie deklaracji organu odpowiedzialnego za monitorowanie obszarów Natura 2000,
- uzyskanie deklaracji właściwego organu odpowiedzialnego za gospodarkę wodną,
- przeprowadzenie audytu bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- wykonanie badań natężenia ruchu w zakresie niezbędnym do poprawnego sporządzenia dokumentacji aplikacyjnej.
- Termin opracowania ustala się do dnia 22.04.2016r.
- O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wyłącznie oferenci, którzy:
1/ w okresie ostatnich 3 lat wykonali minimum 2 kompletne wnioski aplikacyjne wraz ze Studium Wykonalności dla projektów w zakresie liniowej infrastruktury drogowej realizowanych ze środków Unii Europejskiej o wartości dofinansowania minimum 5.000.000,00 zł, zakończonych uzyskaniem przez Beneficjentów dofinansowania z funduszy unijnych. W związku z powyższym oferta musi zawierać wypełniony druk załącznika nr 1 „Doświadczenie zawodowe” oraz dokumenty potwierdzające wykonanie zamówień z należytą starannością,
2/ zaakceptują termin wykonania opracowania,
3/ zaakceptują 21 dniowy termin płatności faktur.
- Termin związania ofertą określa się na 20 dni.
- Kryterium oceny ofert: cena 100%.
- Pisemną ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie z podaną nazwą i adresem Wykonawcy, opatrzonej napisem: „Oferta na opracowanie dokumentacji aplikacyjnej wraz z wymaganymi załącznikami dla zadania pn.: „Budowa odcinka drogi krajowej nr 25 od istniejącego węzła drogowego w rejonie Alei Wojska Polskiego do ul. Poznańskiej w Kaliszu”.
- Oferty należy składać do dnia 19.02.2016r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego ul. Złota 43, 62-800 Kalisz – SEKRETARIAT (I piętro). Otwarcie ofert nastąpi o godz. 10:10.
- Oferta winna zawierać:
- formularz oferty na załączonym druku,
- oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – druk do wypełnienia
- aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- wykaz wykonanych opracowań wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie – „Doświadczenie zawodowe” druk do wypełnienia.
- Z Oferentem, który złoży ofertę najkorzystniejszą zostanie spisana stosowna umowa na wykonanie przedmiotowej dokumentacji – w załączeniu projekt umowy.
11. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
1/ Agnieszka Witczak tel. (62) 59 85 210
2/ Donata Gadzinowska tel. (62) 59 85 209