Kalisz: Wykonanie na ulicach miasta Kalisza: 1/remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu remontera oraz, 2/uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów wbudowanych za pomocą kombajnu
Numer ogłoszenia: 13571 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl ; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na ulicach miasta Kalisza: 1/remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu remontera oraz, 2/uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów wbudowanych za pomocą kombajnu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisem pkt 4.1. SIWZ: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie na ulicach miasta Kalisza:1/ remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu remontera oraz, 2/uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów wbudowanych za pomocą kombajnu. 4.1.1. Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu remontera należy wykonać przy użyciu: 1/emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej klasy K1-65, 2/grysów bazaltowych o frakcji 2/5 mm i 2/8 mm Uwaga: frakcje 2/8 należy stosować przy większych głębokościach wyboju. 3/przedmiotowy remont nawierzchni bitumicznych należy wykonać samochodem - remonterem typu Patcher przystosowanym do oczyszczenia naprawianego miejsca i wbudowania grysów kamiennych otoczonych emulsją asfaltową pod ciśnieniem 4/ Przewidywana ilość materiału przeznaczonego do wbudowania wynosi ok. 52 Mg. 4.1.2. Wykonanie uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów za pomocą kombajnu. 1/ uzupełnienie destruktem bitumicznym lokalnych ubytków w nawierzchni, 2/ wyrównanie oraz uwałowanie istniejącej nawierzchni z destruktu, 3/ oczyszczenie nawierzchni oraz zebranie nadmiaru kruszywa, 4/ zakres prac do wykonania na poszczególnych ulicach obejmował będzie pasy o szerokości mniejszej niż pas ruchu oraz na całej szerokości jezdni. Odcinki wymagające naprawy zostaną wskazane przez inspektora nadzoru. 5/ przedmiot zamówienia należy wykonać przy użyciu grysów bazaltowych frakcji 2/5 mm i emulsji kationowej K1-70 modyfikowanej lateksem 6/ remontowanym powierzchniom należy nadać regularne kształty. 7/ przewidywany zakres do wykonania ok. 34 017,50 m2. 4.1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu o którym mowa powyżej w pkt. 4.1.1.4 i pkt. 4.1.2.4., w ramach środków zabezpieczonych na realizację zamówienia. 4.1.4. Zakres niezbędny do wykonania zostanie wskazany przez inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego w dniu przekazania placu budowy. 4.1.5. Wykonawca jest zobowiązany opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót . 4.1.6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ważenie sprzętu (remontera) na terenie m. Kalisza wraz z możliwością uzyskania wydruku elektronicznego z każdego ważenia. 4.1.6.1.Ważenie o którym mowa wyżej musi odbywać się każdego dnia przed i po wykonaniu usługi celem określenia ilości wbudowanego materiału, w następujący sposób: 1/ w godzinach porannych - załadowany i przygotowany do pracy sprzęt, , 2/ w godzinach popołudniowych - pojazd bez materiału po wykonaniu usługi 4.1.6.2. Ważenie sprzętu musi odbywać się w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 4.1.7. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego usuwania luźnego grysu z nawierzchni ulicy. 4.1.8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz oznakowania prowadzonych robót zgodnie z tym projektem. 4.1.9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Siwz i szczegółową specyfikacja techniczną stanowiącą załącznik do Siwz..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego w zakresie robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a/ wykażą w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie minimum 1 zadania polegającego na wykonaniu powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji i grysów frakcji 2/5 mm wbudowanych za pomocą kombajnu na powierzchni minimum 6 000 m2 b/ wykażą w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie minimum 1 zadania o wartości minimum 30.000 zł polegającego na wykonaniu remontów remonterem.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wskażą, że dysponują lub będą dysponować, co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj.: - remonter typu Patcher - 1 szt. - kombajn do powierzchniowego utrwalenia nawierzchni - 1 szt. - walec ogumiony - 1 szt. - mechaniczna szczotka do usuwania luźnego grysu - 1 szt.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykażą, że posiadają (aktualne i opłacone przynajmniej na dzień składania ofert) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00 PLN.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za najważniejsze roboty budowlane uznaje się roboty niezbędne do spełnienia warunku określonego w sekcji III.3.2 tj.: a/ wykażą w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie minimum 1 zadania polegającego na wykonaniu powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji i grysów frakcji 2/5 mm wbudowanych za pomocą kombajnu na powierzchni minimum 6 000 m2 b/ wykażą w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie minimum 1 zadania o wartości minimum 30.000 zł polegającego na wykonaniu remontów remonterem.;;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Okres rękojmi za wady i gwarancji jakości - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1/ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a/ w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót o czas ich występowania, co wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru b) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Siwz, o czas jej wystąpienia i usunięcia skutków. 2/ Zmiany wysokości wynagrodzenia w następujących wypadkach: a/ ustalenia ostatecznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, które zostanie wyliczone po odbiorze robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy, zatwierdzonym protokołem bezusterkowego odbioru końcowego, na podstawie przeprowadzonego obmiaru, sporządzonego przez Wykonawcę potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego, zgodnie z przyjętymi cenami jednostkowymi określonymi w kosztorysie ofertowym oraz rzeczywiście wykonanymi i odebranymi przez Zamawiającego ilościami robót, b/ zmiany obowiązującej stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ul. Złota 43, 62-800 Kalisz- sekretariat, pok. 201 mieszczący się na I piętrze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
SIWZ.pdf pdf 836.25 KB Paweł Nowak
Zalacznik.zip zip 403.29 KB Paweł Nowak
Informacja o wyborze pdf 126.76 KB Paweł Nowak
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. niedziela, 24, kwiecień 2016 18:10 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 28, czerwiec 2016 08:50 Paweł Nowak