PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Podinspektora ds. administracyjnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
W dniu 29.10.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami, w wyniku których Komisja postanowiła przedstawić kandydaturę do zatrudnienia na w/w stanowisko Pani Ewę Łajs zam. Kościelna Wieś.
Pani Ewa Łajs wykazała się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska Podinspektora ds. administracyjnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora ds. administracyjnych
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Kalisz, ul. Złota 43
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
• znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych,
• w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora ds. administracyjnych,
• obywatelstwo polskie,
• o pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.
2. Wymagania dodatkowe:
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) prowadzenie spraw administracyjno-biurowych związanych z funkcjonowaniem Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji,
2) zaopatrzenie materiałowo-techniczne, wdrażanie postępu technicznego w pracy Zarządu oraz konserwacja sprzętu biurowego,
3) wdrażanie, nadzór i kontrola nad stosowaniem jednolitego rzeczowego wykazu akt w Zarządzie oraz prowadzenie archiwum zakładowego,
4) obsługa małej poligrafii, kancelarii ogólnej, magazynu gospodarczego,
5) prowadzenie ewidencji pieczątek i pieczęci,
6) nadzór nad przestrzeganiem BHP i czystości zajmowanych pomieszczeń,
7) prowadzenie obsługi tablicy ogłoszeń i ewidencji obwieszczeń oraz zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów,
8) prowadzenie rejestru skarg i wniosków wpływających do Zarządu,
9) prowadzenie ewidencji odzieży i obuwia roboczego wydawanego
na podstawie przepisów BHP (z wyjątkiem pracowników BOSPP),
10) sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę do zmiany aktualnego miejsca użytkowania trwałego (MT),
11) sprawowanie kontroli merytorycznej dowodów księgowych.
12) ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
13) przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
14) inne zadania przekazane przez przełożonych wg kompetencji.
4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o stanie zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku, o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.
W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:
Zgoda na przetwarzanie danych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.
Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 18.10.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.
Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
UWAGA! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Podinspektora ds. administracyjnych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Miejski Zarząd Dróg
i Komunikacji w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać
od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.
Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.