PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Starszego Inspektora w Wydziale Utrzymania Dróg i Obiektów w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
W dniu 08.07.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami, w wyniku których Komisja postanowiła przedstawić kandydaturę do zatrudnienia na w/w stanowisko Pana Marcina Łakomiak zam. Kalisz.
Pan Marcin Łakomiak wykazał się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska Starszego Inspektora w Wydziale Utrzymania Dróg i Obiektów w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
Starszego Inspektora do Wydziału Utrzymania Dróg i Obiektów
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62.800 Kalisz, ul. Złota 43
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 2 lata, a w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 4 lata stażu pracy ogółem,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisy wykonawcze do tych ustaw,
• znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U z 2016r., poz. 124), norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• prawo jazdy kat. B,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii.
2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość programu AUTOCAD, oraz programu kosztorysującego np. KOBRA.
3. Predyspozycje osobowościowe:
• kreatywność, samodzielność, dokładność, uczciwość, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :
1) Bieżące kontrolowanie stanu nawierzchni dróg miejskich i obiektów inżynierskich,
2) Opracowywanie przedmiarów i sporządzanie kosztorysów inwestorskich dotyczących remontów dróg i obiektów inżynierskich, prowadzonych przez Zarząd,
3) Przygotowywanie i rejestracja zleceń w zakresie bieżącego utrzymania dróg w oparciu o protokoły przeglądu i ustalenia z Kierownikiem, Inspektorem
ds. utrzymania oraz inspektorem nadzoru, wg hierarchii potrzeb i możliwości finansowych,
4) Prowadzenie rejestru wykorzystania środków na bieżące utrzymanie ulic,
5) Współdziałanie z inspektorami nadzoru w zakresie kontroli zleconych robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg oraz robót remontowych
i konserwacyjnych,
6) Kontrola kosztorysów z zakresu przygotowania realizacji remontów i utrzymania ulic i współpraca w tym zakresie z inspektorami nadzoru,
7) Kontrolowanie postępu robót , ich jakości i zgodności z dokumentacją,
8) Nadzór nad właściwym rozliczeniem należności za wykonane roboty oraz analiza pod względem zgodności z planem finansowym, wskaźnikami kosztorysowymi, zgodności robót z projektem, zleceniem, kosztorysem, kalkulacją szczegółową oraz umową,
9) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, a także kontrola dokumentacji odbiorowej przekazanej
przez Wykonawcę
10) Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego, a także kontrola dokumentacji odbiorowej przekazana przez Wykonawcę
11) Organizowanie odbiorów zleconych robót w zakresie bieżącego utrzymania, a następnie przejmowanie dokumentacji powykonawczej związanej z robotami w powyższym zakresie,
12) Kontrolowanie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, gromadzenie i przygotowywanie materiałów analitycznych niezbędnych do dokonania rozliczenia zadania
13) Sprawdzanie dokumentów jakości robót jak: atesty, świadectwa kontroli, wyniki badań itp.
14) Nadzór nad właściwym rozliczeniem należności za wykonane roboty
15) Udział w odbiorach inwestycji, robót remontowych itp. oraz usuwania wad w okresie rękojmi,
16) Udział w odbiorze usterek i niedoróbek stwierdzonych w trakcie odbioru robót,
17) Udział w odbiorach pogwarancyjnych, uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych,
18) Sporządzanie analizy i oceny realizacji planu w zakresie działalności remontowej i eksploatacyjnej nadzorowanej sieci dróg, ulic i obiektów inżynierskich,
19) Organizowanie przeglądów technicznych, gwarancyjnych, bieżących i okresowych stanu dróg i obiektów inżynierskich. Uczestniczenie
w przeglądach i wnioskowanie do Kierownika o zlecenie badań specjalistycznych i ekspertyz,
20) Przygotowywanie materiałów w zakresie prowadzenia akcji zimowej oraz akcji przeciwpowodziowej na drogach będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz współdziałanie w tym zakresie z jednostkami wykonawczymi,
21) Opracowywanie pod względem merytorycznym materiałów związanych z udzielaniem odpowiedzi na skargi i wnioski dotyczące administrowania drogami i obiektów inżynierskich będącymi w zarządzie MZDiK,
22) Sporządzanie dyspozycji zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania robót w ramach bieżącego utrzymania, w terminach wynikających z podpisanych umów,
23) Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
24) Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
25) Bieżące sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym faktur dotyczących robót drogowych i utrzymaniowych,
26) Bieżące prowadzenie „Ewidencji robót drogowych utrzymaniowych”,
27) Prowadzenie spraw związanych z odszkodowaniami za uszczerbek na zdrowiu bądź uszkodzenie pojazdu , których przyczyną był zły stan nawierzchni lub chodnika,
28) Sporządzanie dyspozycji wypłaty odszkodowania za uszkodzenie pojazdu powstałe w wyniku niedostatecznego stanu technicznego nawierzchni jezdni,
29) Przygotowanie zleceń na usuwanie drzew i krzewów oraz pielęgnacja zieleni w pasie drogowym
30) Wystawianie faktur VAT oraz faktur korygujących za sprzedaż materiałów pochodzących z odzysku zgodnie z obowiązującymi przepisami
i sporządzanie na ich podstawie rejestru sprzedaży VAT i przekazywanie go w terminie do 5-go następnego miesiąca za dany miesiąc do Wydziału – Finansowo- Księgowego,
31) Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej
z gromadzeniem rozdysponowaniem środków finansowych oraz gospodarowanie mieniem, 32) Udział w pracach Komisji przetargowej oraz wykonywanie funkcji wynikającej z „Instrukcji inwentaryzacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”,
33) Zastępstwo pozostałych pracowników w czasie nieobecności
34) Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.
5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenie: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych i o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe oraz o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych
ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:
Zgoda na przetwarzanie danych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.
Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopię prawa jazdy.
Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 28.06.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.
Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko Starszego Inspektora do Wydziału Utrzymania Dróg
i Obiektów w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Miejski Zarząd Dróg
i Komunikacji w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie:
62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać
od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.
Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy
z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody na ich przetwarzanie.