PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
W dniu 13.05.2019r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatami. W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Kinga Przybylska zam. Kalisz.
Pani Kinga Przybylska wykazała się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg
i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko.
Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Kalisz, ul. Złota 43
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne,
• znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy o finansach publicznych,
• minimum 5 letni staż pracy ogółem, w tym co najmniej 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku,
• prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty ds. zamówień publicznych,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
• kursy i szkolenia z zakresu zamówień publicznych,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1) prowadzenie całości zagadnień związanych z prowadzeniem postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
2) sprawdzanie i akceptowanie dokumentacji udzielania zamówienia publicznego w zakresie trybu zamówienia, ogłoszenia, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz protokołu postępowania przetargowego,
3) przygotowanie projektów umów,
4) prowadzenie ewidencji postępowań o udzielenia zamówień publicznych z podziałem na poszczególne tryby,
5) sporządzanie sprawozdań i analiz dotyczących przeprowadzonych przetargów i zawartych umów,
6) prowadzenie całokształtu spraw dotyczących dokumentacji i korespondencji przetargowej:
sporządzanie rocznego sprawozdania z przeprowadzonych postępowań wg wzorów i terminach określonych w ustawie,
prowadzenie rejestru zamówień do 30.000 EURO i opisywanie dowodów księgowych zgodnie z ustawą,
prowadzenie rejestru zawartych umów,
prowadzenie ewidencji obiegu dokumentów związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowania przetargowego także umów i aneksów celem dokonania opisów pod względem formalno – prawnym, merytorycznym i finansowym,
7) terminowe sporządzanie dyspozycji zwrotu wadiów zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych,
8) dokonywanie na dowodach księgowych opisów z zakresu stosowania przepisów o zamówieniach publicznych,
9) uczestnictwo w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej,
10) potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,
11) opisywanie pod względem merytorycznym faktur i dowodów do zapłaty,
12) prowadzenie ewidencji zabezpieczenia należytego wykonania umów wniesionych w formie bezgotówkowej (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe),
13) przekazywanie do opublikowania w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszeń o przetargach i wynikach przetargów,
14) ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
15) przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
16) inne zadania przekazane przez przełożonych wg kompetencji.
4. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat od poniedziałku do piątku od godz. 07:30 do godz. 15:30.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
6. Wymagane dokumenty:
• list motywacyjny – uzasadnienie przystąpienia do naboru,
• życiorys (CV),
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza dołączony do naboru),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 30.04.2019r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.
Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowym przez Dyrektora MZDiK,
w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które aplikuję (zgoda dotyczy danych wykraczających poza zakres określony w art. 22 1 § 1 Kodeksu Pracy). Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem/łam się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną”.
Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
UWAGA! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Specjalisty ds. Zamówień Publicznych w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.
KLAUZULA INFORMACYJNA:
Administratorem przekazanych danych osobowym jest Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji
w Kaliszu, mający swoją siedzibę w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się telefonicznie: 62/598 52 05 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Przekazane dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, na które Państwo aplikujecie. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” (w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 Kodeksu Pracy) , w przypadku dobrowolnego podania danych wykraczających poza zakres określony w art. 221 § 1 Kodeksu Pracy (np. numer telefonu lub adres poczty elektronicznej) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO - zgoda na przetwarzanie danych. Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone. (zgodnie z obowiązującą u Administratora „Instrukcją Kancelaryjną”).
W związku z przekazaniem swoich danych osobowych macie Państwo prawo żądania dostępu do swoich danych. Jeżeli stwierdzicie, że Wasze dane są niepoprawne lub niekompletne, macie prawo żądania ich sprostowania lub uzupełnienia. Jeżeli będzie to wymagało wyjaśnień ze strony administratora możecie Państwo żądać ograniczenia przetwarzania tych danych na okres pozwalający sprawdzić prawidłowość tych danych. Prawem Waszym jest również wniesienie skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uznacie, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Dodatkowo, w przypadku podania danych objętych udzieloną zgodą, macie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych.
Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a w zakresie objętym zgodą wymogiem umownym. Jesteście Państwo zobowiązani do ich podania a konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w naborze. Podanie danych w zakresie objętym zgodą nie jest obowiązkowe a ich niepodanie nie ma wpływu na Państwa udział w naborze (wpływa np. na usprawnienie przebiegu naboru).
Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą wykorzystywane
do profilowania.