PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Podinspektora ds. rozliczeń księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym do Miejskiego Zarządu Dróg
i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na zastępstwo na stanowisko Podinspektora
ds. rozliczeń księgowych w Wydziale Finansowo-Księgowym
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe ekonomiczne,
• znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, a także przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. rozliczeń księgowych,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość programu finansowo-księgowego
• umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz redagowania pism.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• obowiązkowość, uczciwość, samodzielność w pracy, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy
w zespole, sumienność i pracowitość.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :
• Kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
• Obsługa systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. sporządzanie poleceń przelewów w systemie bankowości elektronicznej,
• Wystawianie dowodów PK Polecenie księgowania,
• Prowadzenie ewidencji bilansowej gruntów stanowiących własność Miasta Kalisza lub Miasta Kalisza – miasta na prawach powiatu,
• Prowadzenie ewidencji pozabilansowej nieruchomości stanowiących własność Województwa Wielkopolskiego przeznaczonych na cele inwestycji drogowych,
• Prowadzenie ewidencji pozabilansowej nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa przeznaczonych na cele inwestycji drogowych,
• Prowadzenie ewidencji pozabilansowej gruntów w trwałym zarządzie,
• Prowadzenie wszelkiej korespondencji w zakresie gruntów będących
na stanie Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji,
• Bieżące dekretowanie i bieżące wprowadzenie do systemu finansowo księgowego dokumentów zakupu tj. faktur VAT i rachunków oraz pozostałych dokumentów kosztowych (m.in. rozliczenie delegacji służbowych, noty księgowe, oświadczenie o używaniu samochodów prywatnych do celów służbowych)
• Bieżące dekretowanie i bieżące wprowadzanie do systemu finansowo księgowego dokumentów z wyciągów bankowych z rachunku podstawowego - wyciąg z ostatniego dnia miesiąca wprowadzony
do systemu najpóźniej do drugiego dnia roboczego miesiąca następnego,
• Bieżąca analiza sald kont rozrachunkowych konta 201 i 234, bieżące uzgadnianie sald z dostawcami, bieżące uzgadnianie sald na koniec roku obrotowego, inwentaryzacja rozrachunków w drodze weryfikacji sald oraz prowadzenie wszelkiej korespondencji w tym zakresie,
• Uzgadnianie wydatków z kosztami za każdy miesiąc w terminie do dnia
8-ego następnego miesiąca,
• Uzgadnianie konta 810 z kontem 130 w zakresie wydatków inwestycyjnych,
• Stosownie wyróżników w zakresie realizowanych inwestycji i powstających w ich wyniku środków trwałych zgodnie z opisem zawartym na fakturach oraz uzgadnianie zapisów na danym wyróżniku z pracownikami wystawiającymi dowodów OT z Wydziału Inwestycji,
• Wprowadzenie do systemu finansowo- księgowego planu finansowego oraz jego zmian na podstawie zarządzeń Prezydenta Miasta Kalisza oraz uchwał Rady Miejskiej,
• Bieżąca analiza i kontrola wydatków budżetowych w celu nie dopuszczenia do przekroczenia wielkości planowanych,
• Rozliczanie nakładów inwestycyjnych i sporządzanie analiz w zakresie nierozliczonych nakładów inwestycyjnych,
• Sporządzanie analiz i zestawień dotyczących wydatków i dochodów budżetowych,
• Współudział przy sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej, analiz i planów finansowych, sporządzanie sprawozdań (RB-28S, Rb-28NWS, Rb-23)
• Sporządzanie aktualizacji i tekstów jednolitych przepisów wewnętrznych z zakresu gospodarki finansowej.
• Potwierdzenie dokumentów za zgodność z oryginałem,
• Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,
• Znajomość pracy pracowników zatrudnionych na innych stanowiskach w Wydziale Finansowo-Księgowym i pełnienie zastępstwa podczas ich nieobecności, w tym zastępstwo pracownika sporządzającego wnioski w sprawie zmian w budżecie i wieloletniej prognozie finansowej.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 28.02.2018r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (www.zdm.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902 z późn. zm.).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na zastępstwo na stanowisko podinspektora ds. rozliczeń księgowych w wydziale Finansowo-Ksiegowym w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. czwartek, 15, luty 2018 15:21 Robert Starzonek
Artykuł został zmieniony. czwartek, 15, marzec 2018 15:46 Olga Bryła-Suliga