PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko podinspektora do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
w Kaliszu
W dniu 27.10.2017r. została przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z zaproszoną kandydatką, w wyniku której na w/w stanowisko zostanie zatrudniona Pani Aleksandra Machelak, zam. Żychów.
Pani Aleksandra Machelak wykazała się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska podinspektora w Wydziale Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
podinspektora do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lądowego,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisy wykonawcze do tych ustaw,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku podinspektora,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
• umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz redagowania pism.
3. Predyspozycje osobowościowe:
• obowiązkowość, uczciwość, samodzielność w pracy, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i pracowitość.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :
• prowadzenie uzgodnień i ich ewidencjonowanie w zakresie projektowanego przebiegu urządzeń infrastruktury technicznej oraz usytuowania obiektów i reklam w pasie drogowym,
• prowadzenie całokształtu spraw związanych z lokalizacją urządzeń infrastruktury technicznej oraz obiektów w pasie drogowym w celach związanych z funkcjonowaniem drogi, w odniesieniu do urządzeń infrastruktury technicznej takich jak: kanalizacja deszczowa, oświetlenie uliczne itp.,
• prowadzenie całokształtu spraw związanych z lokalizacją urządzeń infrastruktury technicznej oraz obiektów w pasie drogowym w celach nie związanych z funkcjonowaniem drogi, w szczególności w odniesieniu do urządzeń infrastruktury technicznej, takich jak : sieci wodno- kanalizacyjne, linie energetyczne, telekomunikacyjne, światłowodowe, sieci gazu,
• udostępnianie gruntów w pasie drogowym,
• prowadzenie uzgodnień w odniesieniu do terenów przyległych do pasa drogowego w szczególności w zakresie włączenia nieruchomości w pas drogi publicznej,
• potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem w zakresie związanym z powierzonymi obowiązkami,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych a także informacji niejawnych,
• przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,
• ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie.
5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.
Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 10.10.2017r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (www.zdm.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.
Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).
Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko podinspektora do Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.