PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko ds. rozliczeń księgowych w Wydziale Finansowo- Księgowym w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
 w Kaliszu

W dniu 12.09.2017r. zostały przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne z zaproszonymi kandydatkami. W wyniku przeprowadzonego naboru na w/w stanowisko została wybrana  Pani Milena Kleśta, zam. Wola Tłomakowa.

Pani Milena Kleśta wykazała się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska ds. rozliczeń księgowych w Wydziale Finansowo – Księgowym w Miejskim Zarządzie Dróg
i Komunikacji w Kaliszu  oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję. 

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
ds. rozliczeń księgowych w Wydziale Finansowo- Księgowym
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

 

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe ekonomiczne,
• znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej, a także przepisów dotyczących sprawozdawczości budżetowej,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. rozliczeń księgowych,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:
• znajomość programu finansowo- księgowego Macrologic ERP (Xpertis) Finanse i Księgowość,
• znajomość programu Macrologic ERP (Xpertis) Środki trwałe,
• umiejętność interpretowania przepisów prawnych oraz redagowania pism.

3. Predyspozycje osobowościowe:
• obowiązkowość, uczciwość, samodzielność w pracy, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, sumienność i pracowitość.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :
• kontrola dowodów księgowych pod względem formalno-rachunkowym,
• wystawianie dowodów PK Polecenie księgowania,
• bieżące kontrolowanie, dekretowanie i bieżące wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego wyciągów bankowych z wyodrębnionego rachunku bankowego dotyczących dochodów związanych z komunikacją,
• sporządzenie dowodów PK Polecenie księgowania dotyczących przypisu należności z tytułu wystawionych wezwań do zapłaty za nieopłacony przejazd, odpisu należności z powodu umorzenia i anulowania wezwań do zapłaty za nieopłacony przejazd i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego,
• uzgodnienie obrotów i salda konta 760-10-06-D0690-685 i konta 760-10-06-D0690-686 z ewidencją analityczną prowadzoną w Wydziale Monitoringu Komunikacji,
• wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego not obciążeniowych wystawianych przez Wydział Komunikacji Miejskiej,
• terminowe i zgodne z obowiązującymi przepisami przekazywanie zrealizowanych dochodów na rachunek Urzędu Miejskiego, terminowe sporządzanie przelewów,
• kontrola przychodów i rozchodów druków ścisłego zarachowania (wezwania do zapłaty) w Wydziale Monitoringu Komunikacji oraz sporządzanie zestawień z uzgodnienia stanów na ostatni dzień każdego miesiąca,
• rozliczenie inwentaryzacji druków ścisłego zarachowania (wezwania do zapłaty) w Wydziale Monitoringu Komunikacji,
• bieżące kontrolowanie, dekretowanie i bieżące wprowadzanie do systemu finansowo – księgowego raportów kasowych z Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania
• obsługa systemu bankowości elektronicznej , w tym m. in. sporządzanie polecenia przelewów w systemie bankowości elektronicznej i realizacja zatwierdzonych poleceń przelewów poprzez system bankowości elektronicznej
• współudział przy uzgadnianiu konta 720, 750 i 760 za dany miesiąc,
• bieżące dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego wyciągów bankowych z rachunku bankowego „Wadia” - ostatni wyciąg bankowy wprowadzony do drugiego dnia roboczego miesiąca następnego,
• terminowe sporządzanie przelewów na zwrot wadiów na podstawie dyspozycji otrzymanej od pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi, wyliczanie należnych odsetek i ustalanie prawidłowej kwoty do zwrotu, realizacja płatności zwrotu wadiów,
• prowadzenie ewidencji księgowej wpłaconych wadiów,
• bieżące dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego wyciągów bankowych z rachunku bankowego „zabezpieczenia należytego wykonania umów” - ostatni wyciąg bankowy wprowadzony do drugiego dnia roboczego miesiąca następnego,
• terminowe sporządzanie przelewów na zwrot zabezpieczeń należytego wykonania umów na podstawie otrzymanej dyspozycji, wyliczanie należnych odsetek i ustalanie prawidłowej kwoty do zwrotu, realizacja płatności z tytułu zwrotu zabezpieczeń należytego wykonania umów,
• prowadzenie ewidencji księgowej wpłaconych zabezpieczeń należytego wykonania umów,
• bieżące dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego wyciągów bankowych z rachunku bankowego ZFŚS - ostatni wyciąg bankowy wprowadzony do drugiego dnia roboczego miesiąca następnego,
• bieżąca analiza sald konta 240, bieżące uzgadnianie sald z dostawcami, prowadzenie wszelkiej korespondencji w tym zakresie, wysyłanie potwierdzeń sald na koniec roku obrotowego oraz inwentaryzacja rozrachunków w drodze weryfikacji sald,
• dekretowanie i wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego dowodów księgowych związanych z ZFŚS oraz sporządzanie odpisów rocznych na ZFŚS zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz terminowe zgodne z obowiązującymi przepisami sporządzanie przelewów na wydzielony rachunek bankowy ZFŚS ,
• analiza i uzgadnianie konta 850, 135 i 234 w celu uzgodnienia funduszu socjalnego,
• sporządzanie wszelkich analiz i zestawień dotyczących powierzonego stanowiska pracy,
• sporządzanie analiz i zestawień dotyczących wydatków i dochodów budżetowych,
• współudział przy sporządzaniu aktualizacji i tekstów jednolitych przepisów wewnętrznych z zakresu gospodarki finansowej,
• potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem,
• przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,
• znajomość pracy pracowników zatrudnionych na innych stanowiskach w Wydziale Finansowo-Księgowym i pełnienie zastępstwa podczas ich nieobecności.

5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 28.08.2017r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (www.zdm.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2015 r. poz.2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko ds. rozliczeń księgowych w Miejskim Zarządzie Dróg
i Komunikacji w Kaliszu”.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. środa, 16, sierpień 2017 08:16 Robert Starzonek
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 25, wrzesień 2017 10:14 Robert Starzonek