PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Specjalisty IT do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.

 


 

Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
Specjalisty IT w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43

1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe informatyczne, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub średnie zawodowe informatyczne lub elektroniczne,
• staż pracy przy wykształceniu wyższym minimum 4 lata, a przy wykształceniu średnim minimum 5 lat,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
• znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,
• prawo jazdy kat. B,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Specjalisty IT,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.

2. Pożądana wiedza specjalistyczna:
• dobra znajomość systemów operacyjnych Microsoft Windows/Server,
• dobra znajomość pakietów biurowych Microsoft Office lub OpenOffice,
• dobra znajomość relacyjnych baz danych w tym języka SQL i PHP,
• dobra znajomość systemów kadrowo-płacowych (preferowane rozwiązania firmy Macrologic),
• dobra znajomość systemów finansowo-księgowych (preferowane rozwiązania firmy Macrologic).

3. Predyspozycje osobowościowe:
• kreatywność, samodzielność, dokładność, uczciwość, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność.

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
• zapewnienie rozwoju informatycznego MZDiK,
• wdrażanie i nadzór nad eksploatacją systemów komputerowych w MZDiK,
• prowadzenie ewidencji i dokumentacji związanych z obsługą informatyczną MZDiK w tym:
- sprzętu komputerowego,
- stosowanych systemów,
- oprogramowania i licencji,
- baz danych,
• archiwizowanie danych z pamięci komputerów i serwerów,
• administrowanie siecią komputerową,
• zapewnienie bezpieczeństwa sieci komputerowej i systemów komputerowych w tym ochrona antywirusowa,
• obsługa MZDiK w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego,
• tworzenie i konserwacja systemów komputerowych,
• dobór i zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania MZDiK od strony informatycznej w uzgodnieniu z Głównym Specjalistą IT,
• administrowanie witrynami internetowymi MZDiK: www.mzdik.kalisz.pl oraz bip.mzdik.kalisz.pl, aktualizacja danych, modernizacja, zapewnienie bezpieczeństwa oraz wykonywanie kopii zapasowych,
• administrowanie kontami poczty elektronicznej,
• szkolenia użytkowników oraz pomoc merytoryczna i techniczna w zakresie obsługi systemów i programów użytkowych,
• przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
• zachowanie tajemnicy służbowej,
• zastępstwo Głównego Specjalisty IT na czas jego nieobecności.

5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.

6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.

7. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.

Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopię prawa jazdy.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 (sekretariat pok. nr 201) w terminie do dnia 31.05.2017r.
Oferty, które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny, CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie, z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Specjalisty IT w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.

 

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. czwartek, 18, maj 2017 13:22 Robert Starzonek
Artykuł został zmieniony. środa, 28, czerwiec 2017 15:44 Robert Starzonek
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 25, wrzesień 2017 10:15 Robert Starzonek