PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko Inspektora do Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
W dniu 25.04.2017r. została przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna z zaproszonym kandydatem, w wyniku której Komisja postanowiła zatrudnić na w/w stanowisko Pana Mariusza Mironowicz, zam. Kalisz.
Pan Mariusz Mironowicz wykazał się odpowiednią wiedzą potrzebną do objęcia stanowiska Inspektora do Wydziału Komunikacji Miejskiej oraz kwalifikacjami do zatrudnienia na w/w stanowisko. Udzielił wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne zadane przez Komisję.
Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
Inspektora do Wydziału Komunikacji Miejskiej
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
• staż pracy w przedsiębiorstwie lub jednostce budżetowej na stanowisku związanym z wykonywaniem lub planowaniem transportu publicznego - minimum 4 lata,
• znajomość uchwał i zarządzeń Władz Miasta Kalisza dotyczących organizacji transportu publicznego, ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, o transporcie drogowym, prawo transportowe, rozporządzenie (WE) Nr 1370/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie usług publicznych w zakresie kolejowego i drogowego transportu pasażerskiego,
• znajomość ustawy o czasie pracy kierowców,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• znajomość ustawy o ochronie danych osobowych,
• prawo jazdy kat. B,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku inspektora w Wydziale Komunikacji Miejskiej,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
2. Pożądane uprawnienia:
• posiadanie wiedzy o siatce połączeń komunikacyjnych oraz o przewoźnikach wykonujących regularne przewozy pasażerskie na terenie miasta Kalisz oraz sąsiadujących gmin,
• znajomość wykorzystywanego do tworzenia ankiet, sprawozdań, analiz oraz raportów oprogramowania tj. pakiet biurowy w szczególności arkusz kalkulacyjny na poziomie zawansowanym,
• umiejętność tworzenia zadań / służb dla kierowców na podstawie planu kursów rozkładów jazdy z wykorzystaniem oprogramowania AGC Busman,
• dobra znajomość pakietu biurowego Microsoft Office, LiberOfice, OpenOffice.
3. Predyspozycje osobowościowe:
• kreatywność, samodzielność, dokładność, uczciwość, umiejętność pracy w zespole, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1. prowadzenie dziennika korespondencji działu,
2. badanie rynku usług przewozowych, projektowanie sieci komunikacyjnej i rozkładów jazdy,
3. obsługa systemu informacji pasażerskiej,
4. opiniowanie i uzgadnianie planów zagospodarowania oraz projektów różnego typu obiektów, usytuowanych przy drogach publicznych,
5. prowadzenie spraw związanych z określaniem przystanków komunikacyjnych i dworców, których właścicielem lub zarządzającym nie jest jednostka samorządu terytorialnego, udostępnionych dla wszystkich operatorów i przewoźników oraz informowaniu o stawce opłat za korzystanie z tych obiektów,
6. organizowanie obsługi linii komunikacyjnych na świadczenie usług przewozowych, które zgodnie z obowiązującymi przepisami zabezpiecza Miasto Kalisz i zawieranie umów z przewoźnikami na przewozy pasażerskie,
7. ustalanie i opiniowanie lokalizacji nowych przystanków komunikacji miejskiej oraz pętli autobusowych,
8. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem zasad korzystania przez przedsiębiorców z przystanków komunikacji miejskiej zlokalizowanych na publicznych drogach gminnych, innych drogach publicznych, zgodnie z zawartymi porozumieniami z właściwymi zarządcami dróg i drogach wewnętrznych stanowiących mienie komunalne Miasta Kalisz oraz pobieranie opłat z tytułu korzystania z przystanków,
9. promowanie publicznego transportu zrównoważonego i komunikacji miejskiej,
10. przygotowywanie projektów uchwał określających przepisy porządkowe oraz opłaty dodatkowe stosowane w komunikacji miejskiej,
11. przygotowywanie projektów uchwał w sprawie uprawnień do bezpłatnych i ulgowych przejazdów autobusami komunikacji miejskiej,
12. przygotowywanie projektu umowy na świadczenie usług w zakresie komunikacji miejskiej i nadzór nad jej wykonaniem,
13. wprowadzanie danych do systemu (rozkładów, cenników, służb kierowców),
14. współpraca z innymi jednostkami odpowiedzialnymi za publiczny transport zbiorowy w zakresie skarg dotyczących realizacji świadczonych usług przewozowych,
15. załatwianie reklamacji, skarg, wniosków dotyczących komunikacji pasażerskiej,
16. przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych,
17. ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie.
5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia.
Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopię prawa jazdy.
Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 03.04.2017r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) i na stronie internetowej Urzędu Miejskiego (bip.kalisz.pl ) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.
Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).
Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na stanowisko Inspektora do Wydziału Komunikacji Miejskiej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.