Dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Wydziału Utrzymania Dróg i Obiektów
w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie wyższe, pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
• 5 - letni staż pracy,
• znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o drogach publicznych i przepisy wykonawcze do tych ustaw,
• znajomość technologii wykonywania robót drogowych, Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich sytuowanie (Dz. U z 2016r., poz. 124), norm i warunków technicznych określających wymagania dla materiałów wykorzystywanych przy realizacji robót drogowych,
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• dobra znajomość pakietu MS Office,
• prawo jazdy kat. B,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Wydziału Utrzymania Dróg i Obiektów,
• obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia.
2. Pożądane uprawnienia:
• uprawnienia w branży drogowej bez ograniczeń lub równoważne wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
3. Predyspozycje osobowościowe:
• kreatywność, samodzielność, dokładność, uczciwość, umiejętność pracy
w zespole, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi:
1. Opracowanie rocznych planów z zakresu utrzymania ulic miejskich.
2. Merytoryczny nadzór i udział w planowaniu i realizacji remontów, utrzymania i odnowy dróg miejskich.
3. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z analizą i oceną realizacji planu w zakresie działalności remontowej i eksploatacyjnej.
4. Udział w przeglądach technicznych, bieżących i okresowych i wnioskowanie do Dyrektora MZDiK o zlecanie badań specjalistycznych i ekspertyz.
5. Przygotowywanie danych i założeń do SIWZ.
6. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z typowaniem w oparciu o wyniki przeglądów, dróg do przebudowy, modernizacji i innych zabiegów konserwacyjnych.
7. Zgłaszanie zapotrzebowania na opracowania dokumentacji projektowej z zakresu: badań geotechnicznych, nośności, szorstkości i równości nawierzchni, przebudowy i wzmocnienia konstrukcji nawierzchni i obiektów.
8. Prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sporządzeniem informacji i opracowanie danych w zakresie stanu sieci dróg miejskich, przepraw mostowych i parkingów.
9. Prowadzenie bieżącego nadzoru i koordynacja w zakresie prowadzenia robót w pasie drogowym na drogach krajowych i wojewódzkich.
10. Organizowanie i koordynacja spraw związanych z ochroną i utrzymaniem dróg.
11. Nadzór nad przygotowaniem projektów zleceń i dokonywanie ustaleń umownych na realizację zadań z zakresu remontów i utrzymania ulic,
12. Prowadzenie całokształtu spraw dotyczących nadzoru i kontroli rozliczeń kosztorysowych z zakresu przygotowania realizacji, remontów i utrzymania ulic i współpraca w tym zakresie z inspektorami nadzoru
13. Nadzór nad właściwym rozliczeniem za wykonane roboty utrzymaniowe oraz analiza rozliczeń pod względem: zgodności z planem finansowym, wskaźnikami kosztorysowymi, zgodności robót z projektem, kosztorysem, kalkulacją szczegółową oraz umową.
14. Koordynacja działań w zakresie prowadzenia akcji zimowej oraz akcji przeciwpowodziowej na drogach będących w zarządzie MZDiK oraz współdziałanie w tym zakresie z jednostkami wykonawczymi.
15. Koordynowanie prac jednostek drogowych w zakresie robót związanych z ochroną i bieżącym utrzymaniem dróg.
16. Nadzór nad inspektorami nadzoru w zakresie kontroli zlecanych robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg oraz robót remontowych i konserwacyjnych.
17. Współdziałanie z zarządami dróg miejskich w zakresie koordynowania robót na drogach miejskich z robotami na drogach zamiejskich prowadzonymi w zakresie ochrony bieżącego utrzymania.
18. Organizacja i nadzór nad przeglądami technicznymi, badaniami specjalistycznymi, ekspertyzami oraz dokumentowaniem tych czynności na etapie planowania i realizacji remontów dróg i obiektów inżynierskich
19. Nadzór i koordynacja działalności na podległych stanowiskach.
20. Organizowanie, koordynacja i nadzór wydawania pracownikom środków ochrony indywidualnej oraz dostarczania odzieży roboczej dla pracowników gospodarczych.
21. Nadzór nad wypłatą zabezpieczeń należytego wykonania robót drogowych utrzymaniowych.
22. Kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.
23. Nadzór nad prowadzoną „Ewidencją robót drogowych i utrzymaniowych”.
24. Sprawowanie nadzoru nad gospodarką transportową, w tym stwierdzanie sprawności samochodu do wyjazdu, zlecanie wyjazdu i potwierdzanie przyjazdu samochodu.
25. Udział w pracach Komisji przetargowej oraz pełnienie obowiązków wynikających z Regulaminu pracy Komisji przetargowej.
26. Wnioskowanie do Dyrektora o wprowadzenie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczania objazdów gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia.
27. Ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie.
28. Przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych, a także ustawy o ochronie informacji niejawnych.
29. Przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych oraz gospodarowanie mieniem.
30. Zastępstwo kierownika innego Wydziału merytorycznego podczas jego nieobecności.
31. Wszystkie inne czynności zlecone przez Dyrektora MZDiK lub jego zastępcę.
5. Warunki pracy na danym stanowisku: pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 7:30 do godz. 15:30.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
7. Wymagane dokumenty:
• życiorys (CV),
• list motywacyjny,
• dokument potwierdzający wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie o stanie zdrowia,
Do oferty można dołączyć również:
• kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
• referencje z przebiegu pracy zawodowej,
• kserokopię prawa jazdy.
Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 19.01.2017r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.
Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).
Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem:
„Oferta na stanowisko Kierownika Wydziału Utrzymania Dróg i Obiektów w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu”.