Kalisz, dnia 17.10.2016r.
PROTOKÓŁ
z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.
Dyrektor Miejskiego Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko
Kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej
(umowa na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika) w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43
1. Wymagania niezbędne:
· wykształcenie wyższe,
· 5- letni staż pracy,
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej,
· obywatelstwo polskie,
· pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
· umiejętność pracy w zespole,
· dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
· doświadczenie na podobnym stanowisku.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :
· koordynacja i nadzór nad całokształtem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń, uzgodnień i opinii związanych z lokalizowaniem i umieszczaniem urządzeń i obiektów w pasie drogowym oraz na terenach przyległych do pasa drogowego, nie związanych z funkcjonowaniem drogi,
· koordynacja i nadzór nad całokształtem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń, uzgodnień i opinii związanych z lokalizowaniem i umieszczeniem urządzeń i obiektów w pasie drogowym oraz na terenach przyległych do pasa drogowego, związanych z funkcjonowaniem drogi,
· nadzór nad całokształtem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na naruszanie i zajmowanie pasa drogowego w celach innych niż transportowe,
· nadzór nad całokształtem spraw związanych z rozliczeniem zajętego pasa drogowego, w związku z wydawanymi zezwoleniami/umowami na zajęcie pasa drogowego, o których mowa w pkt. 1 i 2,
· nadzór nad naliczaniem opłat i kar związanych z zajmowaniem pasa drogowego bez wymaganego zezwolenia/umowy,
· organizowanie całokształtu spraw związanych z realizacją zadań związanych z funkcjonowaniem Wydziału,
· sprawdzanie merytoryczne not obciążeniowych i dowodów do zapłaty,
· kontrola i nadzór nad prowadzeniem rozliczeń finansowych związanych z zajęciem pasa drogowego,
· kontrola i nadzór nad całokształtem spraw związanych z przywracaniem zajętego pasa drogowego do stanu poprzedniego,
· kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym,
· udział w komisjach przetargowych,
· przeciwdziałania niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy oraz przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
· nadzór i koordynacja działalności na podległych stanowiskach pracy,
· wydawanie opinii dot. sposobu wykonywania i oznakowania robót w pasie drogowym,
· wnioskowanie do Dyrektora o wprowadzenie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczania objazdów gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
· przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych a także informacji niejawnych,
· przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,
· ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
· potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem w zakresie związanym z powierzonymi obowiązkami,
· zastępstwo kierownika innego Wydziału merytorycznego podczas jego nieobecności.
4. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat; umowa o pracę na czas określony zawarta w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy; praca od poniedziałku do piątku od godz. 7 30 do godz. 15 30.
5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
· życiorys (CV),
· list motywacyjny,
· dokument potwierdzający wykształcenie,
· kserokopie świadectw pracy,
· oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· oświadczenie o stanie zdrowia.
Do oferty można dołączyć również:
· kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
· referencje z przebiegu pracy zawodowej.
Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 19.09.2016r.
Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.
Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).
Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :
„Oferta na zastępstwo na stanowisko Kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
w Kaliszu”.