PROTOKÓŁ

z posiedzenia komisji rekrutacyjnej na stanowisko kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

Informujemy, że nabór na w/w stanowisko został unieważniony.


Dyrektor Miejskiego Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu

ogłasza nabór na stanowisko

Kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej

(umowa na zastępstwo w związku z usprawiedliwioną nieobecnością pracownika) w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu

62-800Kalisz, ul. Złota 43

1. Wymagania niezbędne:

  • wykształcenie wyższe,
  • 5- letni staż pracy,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia.

2. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność, odpowiedzialność, komunikatywność,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku obejmuje między innymi :

  • koordynacja i nadzór nad całokształtem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń, uzgodnień i opinii związanych z lokalizowaniem i umieszczaniem urządzeń i obiektów w pasie drogowym oraz na terenach przyległych do pasa drogowego, nie związanych z funkcjonowaniem drogi,
  • koordynacja i nadzór nad całokształtem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń, uzgodnień i opinii związanych z lokalizowaniem i umieszczeniem urządzeń i obiektów w pasie drogowym oraz na terenach przyległych do pasa drogowego, związanych z funkcjonowaniem drogi,
  • nadzór nad całokształtem spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na naruszanie i zajmowanie pasa drogowego w celach innych niż transportowe,
  • nadzór nad całokształtem spraw związanych z rozliczeniem zajętego pasa drogowego, w związku z wydawanymi zezwoleniami/umowami na zajęcie pasa drogowego, o których mowa w pkt. 1 i 2,
  • nadzór nad naliczaniem opłat i kar związanych z zajmowaniem pasa drogowego bez wymaganego zezwolenia/umowy,
  • sprawdzanie merytoryczne not obciążeniowych i dowodów do zapłaty,
  • kontrola i nadzór nad prowadzeniem rozliczeń finansowych związanych
    z zajęciem pasa drogowego,
  • kontrola i nadzór nad całokształtem spraw związanych z przywracaniem zajętego pasa drogowego do stanu poprzedniego,
  • kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym,
  • udział w komisjach przetargowych,
  • przeciwdziałania niekorzystnym przeobrażeniom środowiska mogącym powstać lub powstającym w następstwie budowy oraz przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
  • nadzór i koordynacja działalności na podległych stanowiskach pracy,
  • wydawanie opinii dot. sposobu wykonywania i oznakowania robót w pasie drogowym,
  • wnioskowanie do Dyrektora o wprowadzenie ograniczeń bądź zamykanie dróg i drogowych obiektów mostowych dla ruchu oraz wyznaczania objazdów gdy występuje bezpośrednie zagrożenie bezpieczeństwa osób lub mienia,
  • przestrzeganie przepisów wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych a także informacji niejawnych,
  • przestrzeganie ustalonych procedur kontroli finansowej związanej
    z gromadzeniem i rozdysponowaniem środków finansowych,
  • ponoszenie odpowiedzialności za powierzone obowiązki i mienie,
  • potwierdzanie dokumentów za zgodność z oryginałem w zakresie związanym z powierzonymi obowiązkami,
  • zastępstwo kierownika innego Wydziału merytorycznego podczas jego nieobecności.

4. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat; umowa o pracę na czas określony zawarta w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy; praca od poniedziałku do piątku od godz. 7 30 do godz. 15 30.

5. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • dokument potwierdzający wykształcenie,
  • kserokopie świadectw pracy,

 

Do oferty można dołączyć również:

  • kserokopie zaświadczeń o kursach lub szkoleniach,
  • referencje z przebiegu pracy zawodowej.

Wymagane dokumenty należy składać w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 26.07.2016r.

Oferty , które wpłyną do Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji w Kaliszu (bip.mzdik.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43.

Dokumenty: list motywacyjny , CV, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016r. poz.902).

Dyrektor MZDiK zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.

 

UWAGA ! ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem :

„Oferta na zastępstwo na stanowisko Kierownika Wydziału Uzgodnień Infrastruktury Technicznej w Miejskim Zarządzie Dróg i Komunikacji
w Kaliszu”

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. piątek, 15, lipiec 2016 12:58 Robert Starzonek
Artykuł został zmieniony. wtorek, 30, sierpień 2016 12:15 Super User