Informacja o wyniku naboru na stanowisko Podinspektora
w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.
W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Dorota Katarzyna Falczyńska, zam. Kalisz.
Uzasadnienie wyboru:
Pani Dorota Katarzyna Falczyńska w postępowaniu rekrutacyjnym udzieliła wyczerpujących odpowiedzi na pytania merytoryczne, uzyskała najwyższą ocenę Komisji powołanej
ds. przeprowadzenia naboru, wykazała się bardzo dobrą znajomością zagadnień wymaganych na stanowisku Podinspektora w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.
ZPA.110.7.2024
Dyrektor Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu
ogłasza nabór na stanowisko Podinspektora
w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania
w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu
62-800 Kalisz, ul. Złota 43
1. Wymagania niezbędne:
• wykształcenie średnie lub wyższe,
• w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 2 lata stażu pracy ogółem,
• znajomość przepisów prawa w szczególności : Uchwała w sprawie ustalenia w Kaliszu Strefy Płatnego Parkowania, stawek opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości opłat dodatkowych oraz sposobu ich pobierania,
• Ustawa o drogach publicznych,
• Kodeks postępowania administracyjnego,
• Uchwała w sprawie nazwy jednostki organizacyjnej i uchwalenia statutu Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu oraz upoważnienia do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej,
• obywatelstwo polskie,
• pracę na ww. stanowisku może ubiegać się również obywatel Unii Europejskiej oraz obywatel innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• posiadanie nieposzlakowanej opinii,
2. Wymagania dodatkowe (kompetencje i umiejętności dodatkowo punktowane):
• doświadczenie zawodowe na stanowisku o charakterze zbliżonym do zakresu obowiązków na stanowisku podinspektora BOSPP
• dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office,
• kontakt bezpośredni z interesantem,
• język angielski w stopniu komunikatywnym
3. Predyspozycje osobowościowe:
• uczciwość, samodzielność, dokładność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku m.in.:
Do szczegółowego zakresu obowiązków należy:
• Prowadzenie całokształtu spraw związanych z poborem opłat za postój pojazdów samochodowych na drogach publicznych w Strefie Płatnego Parkowania oraz opłat dodatkowych za nieopłacenie postoju pojazdów samochodowych na drogach publicznych w SPP na podstawie wystawionych wezwań -raportów oraz upomnień.
• Sporządzanie dokumentów księgowych i innych informacji dla Wydziału Finansowo- Księgowego zgodnie z „Instrukcją obiegu dowodów księgowych” dotyczącą BOSPP oraz „Instrukcją kasową” dotyczącą kas w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania.
• Sporządzanie dokumentów kasowych w tym KP – „Kasa przyjmie”
i KW - „Kasa wypłaci” i codziennych zestawień wydanych: Abonamentów SPP, Identyfikatorów SPP, Indywidualnych zezwoleń SPP oraz raportu opłat za wezwania-raporty.
• Sporządzanie miesięcznych zestawień dotyczących sprzedaży Identyfikatorów SPP, Abonamentów SPP, Indywidualnych zezwoleń SPP i raportów opłat za wezwania-raporty.
• Przygotowywanie utargu kasowego ze stanowiska kasowego do wpłaty na konto bankowe ZDM.
• Wystawianie rachunków dokumentujących sprzedaż w BOSPP zgodnie z obowiązującymi przepisami.
• Rozliczanie kontrolerów SPP z błędnie wystawionych wezwań-raportów.
• Prowadzenie ewidencji w zakresie przydziału pracownikom środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej oraz wydanych indywidualnych telefonów i przenośnych drukarek dla kontrolerów BOSPP.
• Sporządzanie kwartalnych, rocznych inwentaryzacji materiałów biurowych i środków czystości.
• Składanie wniosków reklamacyjnych oraz prowadzenie spraw związanych z nieprawidłowym lub niewłaściwym doręczaniem korespondencji dotyczącej egzekucji administracyjnej należności, zgodnie z przepisami ustawy p.e.w.a.
• Prowadzenie bieżących spraw związanych z uzupełnianiem materiałów biurowych, środków czystości na potrzeby Biura Obsługi Strefy Płatnego Parkowania.
• Sporządzanie wniosków o likwidację środków trwałych i pozostałych środków trwałych.
• Udzielanie pisemnej odpowiedzi na składane reklamacje w sprawie wystawionych wezwań-raportów, kwestionujących nałożenie opłaty dodatkowej za postój pojazdów w SPP.
• Naliczanie ekwiwalentu pieniężnego za pranie odzieży roboczej dla kontrolerów BOSPP.
• Sporządzanie informacji o udzielonych umorzeniach nieopodatkowanych należności budżetowych o charakterze publicznoprawnym
• Wprowadzanie do programu obsługującego Next SPP daty doręczenia upomnień w celu prowadzenia egzekucji administracyjnej.
• Obsługa telefoniczna interesantów BOSPP.
• Prowadzenie korespondencji e- mail.
5. Warunki pracy na danym stanowisku : pełen etat, praca od poniedziałku do piątku od godz. 10:00 do godz. 18:00.
6. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi
co najmniej 6%.
7. Wymagane dokumenty:
• wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza można pobrać na stronie www.bip.zdm.kalisz.pl),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagane wykształcenie (kserokopia dyplomu lub zaświadczenia),
• kserokopia dokumentu potwierdzającego wymagany staż pracy (kserokopia świadectwa pracy lub zaświadczenia),
• oświadczenia: o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
• oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
• oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
• osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach
o służbie cywilnej tj. certyfikatem znajomości języka polskiego poświadczającym zdany egzamin z języka polskiego na poziomie średnim, ogólnym lub zaawansowanym, dokumentem potwierdzających ukończenie studiów wyższych prowadzonych w języku polskim, świadectwem dojrzałości uzyskanym w polskim systemie oświaty lub świadectwem nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydanego przez Ministra Sprawiedliwości.
W celu ułatwienia kontaktu z kandydatami prosi się o podanie adresu mailowego lub numeru telefonu.
W przypadku przekazania przez Państwa informacji dotyczących swojej osoby innych niż wynikające z określonych w ogłoszeniu wymagań związanych ze stanowiskiem wskazanych w „Kwestionariuszu osobowym dla osób ubiegających się o zatrudnienie” należy do dokumentów załączyć klauzulę następującej treści:
Zgoda na przetwarzanie danych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przez mnie danych osobowym innych niż wynikające z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu, w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na które aplikuję. Dane osobowe podaję dobrowolnie. Zapoznałem się z zamieszczoną w ogłoszeniu Klauzulą informacyjną.”.
Wymagane dokumenty należy składać w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43 ( sekretariat pok. nr 201 ) w terminie do dnia 21.08.2024 r.
Oferty, które wpłyną do Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysyłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Zarządu Dróg Miejskich w Kaliszu (bip.zdm.kalisz.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu, ul. Złota 43.
Dyrektor ZDM zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny.
UWAGA !
Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie , z dopiskiem: „Oferta na stanowisko Podinspektora w Biurze Obsługi Strefy Płatnego Parkowania w Zarządzie Dróg Miejskich w Kaliszu.”
Kandydat spełniający wymagania formalne jest zobowiązany do zgłoszenia się na kolejny etap naboru (rozmowa lub test) w ustalonym terminie, o którym kandydaci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie.
Informacje o danym naborze można uzyskać pod numerem telefonu 62 5985205 lub mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Administrator danych osobowych.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w toku prowadzonego naboru jest Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu z siedzibą w Kaliszu przy ul. Złotej 43. Z administratorem można kontaktować się listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Inspektor ochrony danych.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z Inspektorem można kontaktować się: listownie: 62-800 Kalisz ul. Złota 43, telefonicznie: +48 62 / 598 52 00 lub e-mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Cele i podstawy przetwarzania.
Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy. Podstawą prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze wynikającego z przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. W związku z tym pracodawca może żądać od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe oraz jeżeli jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych innych niż wskazane powyżej, przekazanych z inicjatywy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, jest zgoda tej osoby na przetwarzanie danych.
Odbiorcy danych osobowych.
Dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
Przechowywania danych.
Dane będą przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia naboru, a następnie zostaną zniszczone.
Prawa osób, których dane dotyczą.
W związku z przetwarzaniem przez Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu danych przysługuje Państwu:
• prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych jeżeli są nieprawidłowe oraz ich uzupełnienia;
• prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
• w odniesieniu do danych objętych udzieloną zgodą, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem) oraz usunięcia tych danych;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).
Szczegółowych informacji na temat przysługujących praw i możliwości skorzystania z nich udziela Inspektor ochrony danych.
Informacja o wymogu podania danych.
Podanie danych osobowych w zakresie wskazanym w ogłoszeniu o naborze i wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć naborze. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne i nie ma wpływu na Państwa udział w naborze – wymaga jednak wyrażenia zgody
na ich przetwarzanie.