Drukuj

Kalisz: Wykonanie na ulicach miasta Kalisza: 1/remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu remontera oraz, 2/uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów wbudowanych za pomocą kombajnu
Numer ogłoszenia: 13571 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Kaliszu , ul. Złota 43, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 59 85 200, faks 62 59 85 201.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie na ulicach miasta Kalisza: 1/remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu remontera oraz, 2/uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów wbudowanych za pomocą kombajnu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z zapisem pkt 4.1. SIWZ: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie na ulicach miasta Kalisza:1/ remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu remontera oraz, 2/uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów wbudowanych za pomocą kombajnu. 4.1.1. Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych emulsją i grysami przy użyciu remontera należy wykonać przy użyciu: 1/emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej klasy K1-65, 2/grysów bazaltowych o frakcji 2/5 mm i 2/8 mm Uwaga: frakcje 2/8 należy stosować przy większych głębokościach wyboju. 3/przedmiotowy remont nawierzchni bitumicznych należy wykonać samochodem - remonterem typu Patcher przystosowanym do oczyszczenia naprawianego miejsca i wbudowania grysów kamiennych otoczonych emulsją asfaltową pod ciśnieniem 4/ Przewidywana ilość materiału przeznaczonego do wbudowania wynosi ok. 52 Mg. 4.1.2. Wykonanie uszczelnienia nawierzchni bitumicznych poprzez powierzchniowe utrwalenie przy użyciu emulsji i grysów za pomocą kombajnu. 1/ uzupełnienie destruktem bitumicznym lokalnych ubytków w nawierzchni, 2/ wyrównanie oraz uwałowanie istniejącej nawierzchni z destruktu, 3/ oczyszczenie nawierzchni oraz zebranie nadmiaru kruszywa, 4/ zakres prac do wykonania na poszczególnych ulicach obejmował będzie pasy o szerokości mniejszej niż pas ruchu oraz na całej szerokości jezdni. Odcinki wymagające naprawy zostaną wskazane przez inspektora nadzoru. 5/ przedmiot zamówienia należy wykonać przy użyciu grysów bazaltowych frakcji 2/5 mm i emulsji kationowej K1-70 modyfikowanej lateksem 6/ remontowanym powierzchniom należy nadać regularne kształty. 7/ przewidywany zakres do wykonania ok. 34 017,50 m2. 4.1.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia bądź zmniejszenia zakresu o którym mowa powyżej w pkt. 4.1.1.4 i pkt. 4.1.2.4., w ramach środków zabezpieczonych na realizację zamówienia. 4.1.4. Zakres niezbędny do wykonania zostanie wskazany przez inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego w dniu przekazania placu budowy. 4.1.5. Wykonawca jest zobowiązany opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót . 4.1.6. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić ważenie sprzętu (remontera) na terenie m. Kalisza wraz z możliwością uzyskania wydruku elektronicznego z każdego ważenia. 4.1.6.1.Ważenie o którym mowa wyżej musi odbywać się każdego dnia przed i po wykonaniu usługi celem określenia ilości wbudowanego materiału, w następujący sposób: 1/ w godzinach porannych - załadowany i przygotowany do pracy sprzęt, , 2/ w godzinach popołudniowych - pojazd bez materiału po wykonaniu usługi 4.1.6.2. Ważenie sprzętu musi odbywać się w obecności przedstawiciela Zamawiającego. 4.1.7. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego usuwania luźnego grysu z nawierzchni ulicy. 4.1.8. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót oraz oznakowania prowadzonych robót zgodnie z tym projektem. 4.1.9. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Siwz i szczegółową specyfikacja techniczną stanowiącą załącznik do Siwz..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 PLN ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.3.2)

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1/ zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: a/ w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót o czas ich występowania, co wymaga potwierdzenia przez inspektora nadzoru b) w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Siwz, o czas jej wystąpienia i usunięcia skutków. 2/ Zmiany wysokości wynagrodzenia w następujących wypadkach: a/ ustalenia ostatecznego wynagrodzenia należnego Wykonawcy, które zostanie wyliczone po odbiorze robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy, zatwierdzonym protokołem bezusterkowego odbioru końcowego, na podstawie przeprowadzonego obmiaru, sporządzonego przez Wykonawcę potwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz zaakceptowanego przez Zamawiającego, zgodnie z przyjętymi cenami jednostkowymi określonymi w kosztorysie ofertowym oraz rzeczywiście wykonanymi i odebranymi przez Zamawiającego ilościami robót, b/ zmiany obowiązującej stawki podatku VAT o kwotę wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ul. Złota 43, 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2016 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji ul. Złota 43, 62-800 Kalisz- sekretariat, pok. 201 mieszczący się na I piętrze budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Tytuł Typ Rozmiar Dodany przez
SIWZ.pdf pdf 836.25 KB Paweł Nowak
Zalacznik.zip zip 403.29 KB Paweł Nowak
Informacja o wyborze pdf 126.76 KB Paweł Nowak
Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został zmieniony. niedziela, 24, kwiecień 2016 18:10 Paweł Nowak
Artykuł został zmieniony.
Dodane załączniki
wtorek, 28, czerwiec 2016 08:50 Paweł Nowak